babciagienia1p pisze: ↑21 paź 2024, 12:19
zdzichu123 pisze: ↑21 paź 2024, 11:08
...papier podpisalem, niby wszystko ok ale mija kolejny dzień, i przeniesienie nie następuje, jakieś błedy o anulowaniu wniosku, bo nie moga byc dwa, pozniej ze ponownie dziekujemy za zlozenie wniosku, tam panuje spory chaos...jeszcze pare miesiecy temu wszystko przeszlo bezproblemowo
1) Zerknij do papieru i sprawdź jaką masz datę przeniesienia numeru.
2) Skąd dwa wnioski? Próbowałeś procedury naprawczej jakiegoś błędu? Przenosiłes drugi raz ten sam numer?
PS. Najważniejsza jest
data przeniesienia. Jeśli minęła, aktywuj kartę i sprawdź taryfę kodem
*111*49*1#
----------Edycja_1-----------
W jakim trybie przenosiłeś numer? Z oferty na kartę? Z abonamentu? Po okresie promocji?
Ad 1) termin przeniesienia numeru mam 'w jeden dzien roboczy od zlozenia wniosku' czyli dzis powinien byc przeniesiony...
Ad 2) no wlasnie nie skladalem dwoch wnioskow skladalem jeden, dlatego nie rozumiem tych dziwnych komunikatow,
na chacie playa twierdza ze "nie mozna przeniesc przez brak doladowan", jednoczesnie twierdza ze nie ma potrzeby aby bylo na koncie chociaz 1 grosz aby moc migrowac z innnej sieci do faktu...
numery sa caly czas aktywne u starego operatora, karty byly prepaidowe w plusie, zwykla migracja bez zadnych promocji, przynajmniej pracownik playa o zadnej nie wspominal, z tego co mowil wszystko powinno pojsc gladko, a jednak..