• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 432 z 448
  • 1
  • 430
  • 431
  • 432
  • 433
  • 434
  • 448
 #1181312  autor: PiotrG-dz
 15 paź 2024, 13:38
Zawsze po przeniesieniu na taryfę w FM ważność ustawia się na 14 dni.
 #1181314  autor: KC-KARLOS
 15 paź 2024, 13:41
Przypominam o doładowaniu za piątkę po zmianie taryfy, aby nie być zaskoczonym blokadą wychodzących.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1181353  autor: abrams
 16 paź 2024, 01:17
abrams pisze:
14 paź 2024, 18:07
18:03 i na wszystkie numery przyszło potwierdzenie "Benefit został zlecony..." i tak trzymać FM :)

edycja-1 o 19:22
Nie czekałem i 2 numery naraz poprzez czat na www, a za kilkanaście minut na 3 numerach też naraz, przed chwilą. A na pozostałych 2 nr zostawiam tak jak jest w celach badawczych, jak smsy przepadną to nic.
Na numerach z 10 sms otrzymanymi przez czat, otrzymałem dodatkowe 10 sms 14-10-24 o godz. 22:00 (przyszły sms systemowe o przyznaniu 10 sms czyli łacznie 20 sms) a na tych 2 numerach badawczych, sms info o przyznaniu 10 sms (tu tylko łącznie 10 sms) przyszły 15-10-24 godz. 09:00

Więc interwencja na czacie zaowocowała 2x10 sms a postawienie "na czekanie" dało standardowe 1x10 sms.
 #1181433  autor: tomku77
 17 paź 2024, 12:52
Mając na koncie 4.99 zł i ważność konta 5 dni, czy pobierają coś po wygaśnięciu konta, a jak nie to po wygaśnięciu jest możliwość doładowania, żeby wróciło do żywych i jaki na to jest czas, jak można tak ?
 #1181434  autor: KC-KARLOS
 17 paź 2024, 12:59
tomku77: ta taryfa nie ma opłaty za utrzymanie numeru. Masz 2 miesiące (wg Cennika) na zasilenie konta (ważność przychodzących).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1181435  autor: babciagienia1p
 17 paź 2024, 13:01
@tomku99
Nic nie stracisz. Nie pobierają kary.
Możesz doładować, bez żadnych konsekwencji, w ciągu 60 dni po wygaśnięciu wychodzących.

PS. Chyba, że jesteś już 55 dni po wygaśnięciu wychodzących, wówczas musisz doładować w ciągu pięciu dni.
 #1181437  autor: KC-KARLOS
 17 paź 2024, 13:05
Ten termin i tak jest umowny, są doniesienia, że w FM czy PNK 2.1 numer działa do pół roku od daty przychodzących. Jednakże nie polecam tej daty przekraczać.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1181465  autor: reset89
 17 paź 2024, 19:25
Rozczarowuje mnie ostatnio nasilające się problemy z zatwierdzaniem benefitów z gazety. Rzadko kiedy jest zwrotka, że benefit zlecony do aktywacji. Coraz częściej jest info, że operator nie aktywował pakietu albo głucha cisza. Piszę ostatnio non stop na czatach, by aktywowali to z poziomu operatora. Czy też tak macie? Jeśli tak, to może jest taktyka na porzucenie faktu.
 #1181466  autor: babciagienia1p
 17 paź 2024, 19:35
@reset89
Oprócz ogólnych (ostatnio chyba dwóch-trzech grubych) problemów, które tutaj namiętnie opisujemy, nie zauważyłam jakichś szczególnych innych.

Jeden raz dwugodzinne opóźnienie zwrotki "benefit został zlecony do aktywacji".
SMS-y wysyłam w rytmie środa - piątek - sobota. Zazwyczaj przed szóstą rano.
Zdarza się, że zwrotki z ośmiu numerów wracają zbiorczo, ale dosyć szybko.
 #1181468  autor: abrams
 17 paź 2024, 21:57
Sądząc z baraku postów o problemach z 10 min. dzisiaj, to nie było u Was problemów. Ja dzisiaj wyjątkowo zacząłem około 18:30 i na wszystkich numerach ten sam cyrk. Po wysłaniu kodu zawsze bardzo szybko sms z odpowiedzią:
Przepraszamy! Operator nie aktywował pakietu
Wygląda to tak jakby wajchowy specjalnie ustawił system na taką odpowiedź sms. Nie pomogło, jak kiedyś, "strzelanie seriami" czyli wysyłanie kodu raz za razem bez czytania odpowiedzi, ciągle ta sama treść smsa.
Aktywowałem przez czat www (po 2 numery i raz 3) ale na jednym do tej pory cisza, może będzie odzew juto o 9:00 jak już kiedyś bywało a może playowy czatmen tylko na jednym mi uruchomił kod. Ale poczekam...
Trochę wygląda to na przesunięcie "problemu z kodami" tym razem na późniejszą godzinę :x
 #1181470  autor: MariuszY
 17 paź 2024, 22:20
@abrams: Możesz mieć rację - u mnie wszystkie numery prócz jednego kod wbijany rano - wszedł bez problemów. Na ostatnim numerze kod wbijany po godz. 17 i jeszcze 3-krotnie później, a operator nie aktywował pakietu. Ostatecznie sprawa załatwiona przez czat, ale chyba to jakaś ogólna taktyka Play'a na zniechęcanie do oferty FM.
 #1181474  autor: babciagienia1p
 18 paź 2024, 05:51
Melduję dołączenie do klubu. SMS wysłany w piątek rano, również, zwraca "Przepraszamy! Operator nie aktywował pakietu".
Jak czytać komunikat? Który operator nie aktywował? Play czy Fakt? Fakt dobry, a Play be czy odwrotnie?

Jest kolejna grubsza awaria.
 #1181476  autor: MariuszY
 18 paź 2024, 07:34
babciagienia1p pisze:
18 paź 2024, 05:51
Jak czytać komunikat? Który operator nie aktywował? Play czy Fakt? Fakt dobry, a Play be czy odwrotnie?
Operator to 4949 :wink: Tak na poważnie to my tu podejrzewamy Play (bo oferta FM ich gryzie), ale może to jakieś wspólne ustalenia, aby mniej upierdliwym (czytaj: nie zgłaszającym problemu) klientom wyczyścić "rezerwy".
@babciaginia1p - pamiętam, jakoś przed rokiem pięknym "księgowym" językiem opisałaś cały proceder przy okazji którejś tam większej awarii. Sądząc po faktach to może nawet Faktowi bardziej zależy by w tym układzie biznesowym owe "rezerwy" (czyli nieskonsumowane środki z kodów) zostały wyzerowane, bo przecież to Fakt je rozdaje i robi to pod swoją nazwą, a Play tylko to obsługuje.
 #1181477  autor: neotele
 18 paź 2024, 08:45
MariuszY pisze:
18 paź 2024, 07:34
może nawet Faktowi bardziej zależy by w tym układzie biznesowym owe "rezerwy" (czyli nieskonsumowane środki z kodów) zostały wyzerowane, bo przecież to Fakt je rozdaje i robi to pod swoją nazwą, a Play tylko to obsługuje.
Ciekawa i całkiem logiczna koncepcja.
 #1181503  autor: abrams
 18 paź 2024, 18:09
abrams pisze:
17 paź 2024, 21:57
(...) ale na jednym do tej pory cisza, może będzie odzew juto o 9:00 jak już kiedyś bywało a może playowy czatmen tylko na jednym mi uruchomił kod. Ale poczekam...
No i się doczekałem, żadne spóźnione smsy rano w piątek nie przyszły a uzbierane godz i min. się wyzerowały, *101# pokazały (MM:SS) 00:00 :smt005
Teraz przeczytałem te odpowiedzi:
SimplusowiecU: Panowie, 11:00 mineła, wbijać sms-y
babciagienia1p: Potwierdzam, że minuty wracają z prędkością światła.
Zaraz wysłałem wczorajszy kod no i 10 minut wpadło ale tylko 10 min. a uzbierane do wczoraj godziny nie wróciły... :smt005
Zrozumiałem, że wypowiedź babciagienia1p to poetyczne uniesienie

No ale wracając do teorii (nie)spiskowych to poprzednie nasze wypowiedzi o uwalaniu zebranych zasobów min, sms, gb mają jednak sens. Ja teraz nie mam wątpliwości, oferty nie chcą uwalić ale to co zebraliśmy im ciąży.

ps. czy ktoś z was w podobnej sytuacji utraty, coś uzyskał ? przyznanie extra minut ? rekompensata złotówkowa ?....
 #1181505  autor: babciagienia1p
 18 paź 2024, 18:58
abrams pisze:
18 paź 2024, 18:09
babciagienia1p: Potwierdzam, że minuty wracają z prędkością światła.
Zaraz wysłałem wczorajszy kod no i 10 minut wpadło ale tylko 10 min. a uzbierane do wczoraj godziny nie wróciły... :smt005
Zrozumiałem, że wypowiedź babciagienia1p to poetyczne uniesienie.
Może trochę poetyckie, ale zgodne z prawdą (w moim rozumieniu :lol: ).
Miałam na myśli bieżące minuty, które pojawiają się błyskawicznie (rano wracał komunikat "operator nie aktywował pakietu") i jednocześnie przedłużają stare. Wysyłam kody w trybie środa-piątek-sobota.

Dziękuję za zwrócenie uwagi, że mój brak precyzji mógł wprowadzić w błąd. Poprawiam słowo "wracają" na "przychodzą".
abrams pisze:
18 paź 2024, 18:09
...ps. czy ktoś z was w podobnej sytuacji utraty, coś uzyskał ? przyznanie extra minut ? rekompensata złotówkowa ?....
Raz wysłałam pisemną reklamację. Dostałam twardą odpowiedź, że w regulaminie jest wyraźny zapis o braku możliwości przedłużania uzbieranych benefitów kolejnym kodem z gazety. Bieżący benefit przyznali, ale uzbieranych nie chcieli przywrócić.
Możesz próbować. Może trafisz na bardziej przyjazną osobę. Może lepiej telefonicznie? Pisemnie lub na czacie łatwiej zbyć petenta...
W przypadku sukcesu, nie daj się wkręcić w PromoZł na konto promocyjne. Proś o rekompensatę na główne konto.

https://ocdn.eu/special/Faktmobile/Regu ... Mobile.pdf
Powołano się na §II pkt.3.
Użytkownik dla jednego Numeru MSISDN w ramach usługi może mieć aktywny jeden Pakiet w tym samym czasie
  • Strona 432 z 448
  • 1
  • 430
  • 431
  • 432
  • 433
  • 434
  • 448
  • 1
  • 430
  • 431
  • 432
  • 433
  • 434
  • 448