• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 431 z 448
  • 1
  • 429
  • 430
  • 431
  • 432
  • 433
  • 448
 #1181252  autor: babciagienia1p
 14 paź 2024, 11:02
@matjas12
KC-KARLOS pisze:
10 paź 2024, 23:35
...Jest możliwość przejścia do Faktu z wykorzystaniem tej nieszczęsnej taryfy PNK 3.0. Bez konieczności kontaktu z infolinią.
Wystarczy z posiadanej obecnie taryfy przeskoczyć do PNK 3.0 kodem *163*30# lub zalogować się do komputerowego lub aplikacyjnego PLAY24.
Czekamy ok. 5 minut. Jeśli po wbiciu *101# pojawi się info o "bezterminowej" ważności konta na odbieranie połączeń, możemy wbić kod bezpośredni migrujący do Faktu: *163*12# :)
Migracja do Faktu trwa kilka minut, upewniamy się kodem *101# czy ustawiła się 14-dniowa ważność wychodzących
 #1181257  autor: asdaf
 14 paź 2024, 14:43
matjas12 pisze:
14 paź 2024, 10:57
Migrował ktoś ostatnio z Play na Kartę do Faktu? Na infolinii Faktu mówią, że mają awarię i nie wiedzą czy do końca miesiąca naprawią, na czacie i w salonie Play mówią, że się nie da
Ja migrowałem w piątek sposobem opisanym w poście powyżej. Zmigrowałem 3 karty, wszystkie bezproblemowo.
 #1181260  autor: PiotrG-dz
 14 paź 2024, 14:59
Gdzie jest ten czat w FM na na stronie faktu go nie znajduję?
 #1181263  autor: Zygzuso
 14 paź 2024, 15:39
Stara awaria, ale taki styl faktu, czat play24 na raty to załatwił, zależy z kim się połączy.
Przyszedł sms o aktywacji wieczorem, po czym następny o przekroczeniu limitu.
Ostatnio zmieniony 14 paź 2024, 17:48 przez Zygzuso, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1181271  autor: MariuszY
 14 paź 2024, 17:28
Żenada, że nie można wszystkich numerów załatwić jednym kontaktem - u mnie wymagało to dzisiaj pięciu podejść przez czat, żeby wbić na sześciu numerach :argue:
Ciekawe, że obserwując telefony w czasie operacji zauważyłem resetowanie połączenia (przez chwilę było widoczne Tylko połączenia alarmowe). Nic to - ważne, że się udało.
Mam przeczucie, że wkrótce problem dotknie kodu czwartkowego, choć nie koniecznie już w najbliższy czwartek. ;-)
 #1181273  autor: babciagienia1p
 14 paź 2024, 17:47
MariuszY pisze:
14 paź 2024, 17:28
Żenada, że nie można wszystkich numerów załatwić jednym kontaktem

Próbowałeś za każdym razem prosić o dodanie nowych numerów?

U mnie, przy okazji ostatnich problemów z 50 MB, udawało się. Pewnie zależy od obsługującego po drugiej stronie...
Kuszetkowa от cоветских железных дорог wiecznie żywa...
 #1181274  autor: MariuszY
 14 paź 2024, 18:00
@babciagienia1p: Pierwsza rozmowa - Proszę czekać, zlecenie widoczne. Druga rozmowa (podane wszystkie 6 numerów) - aktywacja na dwóch numerach. Trzecia rozmowa (podane pozostałe 4 numery) - aktywacja na dwóch numerach. Czwarta rozmowa (podane pozostałe 2 numery) - aktywacja jednego. Piąta rozmowa - aktywacja ostatniego. Odstęp pomiędzy czatami po kilkanaście minut i za każdym razem kto inny po drugiej stronie.
Odnoszę wrażenie, że to sposób zmiękczania klienta, żeby na przyszłość nie chciał mieć zbyt wielu numerów w FM (w kontekście darmowych kodów).
 #1181275  autor: abrams
 14 paź 2024, 18:07
18:03 i na wszystkie numery przyszło potwierdzenie "Benefit został zlecony..." i tak trzymać FM :)

edycja-1 o 19:22
Nie czekałem i 2 numery naraz poprzez czat na www, a za kilkanaście minut na 3 numerach też naraz, przed chwilą. A na pozostałych 2 nr zostawiam tak jak jest w celach badawczych, jak smsy przepadną to nic.

edycja-2 o 20:17
Przed chwilą doszły dwa pozostałe SMSy na pozostałych 2 nr i 10 SMS przyznane
Ostatnio zmieniony 14 paź 2024, 20:20 przez abrams, łącznie zmieniany 3 razy.
 #1181278  autor: vh
 14 paź 2024, 18:54
A to bandyty i złodzieje! ;-) Taki SMS dziś dostałem:
Dla numeru: XXXYYYZZZ przekroczono juz dozwolona ilosc aktywacji kodow.

T10s, OT-311, 1650, X501, P780, GT-C3322, E560, 3S, 4X, G7 Power, X7b
 #1181279  autor: Flik
 14 paź 2024, 18:59
Ciekawe, przez czat mi aktywowali 10 SMS, a drugie 10 dodało niedawno z kodu który wysłałem rano. Jeszcze nigdy tak nie miałem, że bonus dodało dwa razy.

Obrazek
 #1181280  autor: Chochol
 14 paź 2024, 19:17
Na jednym numerze dostałem 2 razy po 10 smsów, jeden z czata, drugi po 18 ej z systemu. Drugi numer tylko 10 sms z czata, system przysłał sms o przekroczeniu.
 #1181281  autor: abrams
 14 paź 2024, 19:26
vh pisze:
14 paź 2024, 18:54
A to bandyty i złodzieje! ;-) Taki SMS dziś dostałem:
Dla numeru: XXXYYYZZZ przekroczono juz dozwolona ilosc aktywacji kodow.
Pewnie chodzi o limit aktywacji jaki ustawili do przyznania recznęgo, przez czat i infolinię :lol:
 #1181282  autor: vh
 14 paź 2024, 19:37
abrams pisze:
14 paź 2024, 19:26
Pewnie chodzi o limit aktywacji jaki ustawili do przyznania recznęgo, przez czat i infolinię :lol:
Nigdy z tego nie korzystałem.

T10s, OT-311, 1650, X501, P780, GT-C3322, E560, 3S, 4X, G7 Power, X7b
 #1181284  autor: blacQ1
 14 paź 2024, 20:03
Ja również , wysłałem smsa w godzinach porannych nic cisza odzew mi przyszedł koło godziny 17-18 iż przekroczono dozwoloną ilość przyznanych kodów i tyle , i czeba było dzwonić na infolinię :-)
 #1181288  autor: Zygzuso
 14 paź 2024, 21:17
vh pisze:
14 paź 2024, 18:54
A to bandyty i złodzieje! ;-) Taki SMS dziś dostałem:
Dla numeru: XXXYYYZZZ przekroczono juz dozwolona ilosc aktywacji kodow.
Błąd wyskakuje, ale ja dostałem potem 2 potwierdzenia, oby za tydzień nie sypało błędami, bo tak bywało z błędem z niedzieli.
 #1181290  autor: Skyline
 14 paź 2024, 21:27
Wysyłalem sms ok 18:00 był komunikat o zleceniu.
W tym momencie doszlo 'dziekujemy' wiec kod wbity.

Nie zalezalo mi strasznie na tych sms czy przedluzeniu wiec nawet na czatach ani infoliniach nie próbowałem pytać o nic.
 #1181304  autor: gaciepotacie
 15 paź 2024, 12:33
Było tu kilka osób, które zgłaszały że nie przeniosły im się środki z konta. A tak się składa że ostatnio przenosiłem 2 numery z play do fakt mobile, to powiem że powinny się przenieść. Oba numery przeniosłem kodem *163*12#.

Pierwszy: play odnowa -> play na kartę 3.0 -> fakt mobile, tylko pakiety minut mi nie przeszły, ale środki jak najbardziej.

Drugi: play rok ważności konta -> play na kartę 3.0 -> fakt mobile, tylko rok ważności kotna się nie przeniósł, ale środki już tak.

Więc ja bym na waszym miejscu skontaktował się i wyjaśnił sytuację.
  • Strona 431 z 448
  • 1
  • 429
  • 430
  • 431
  • 432
  • 433
  • 448
  • 1
  • 429
  • 430
  • 431
  • 432
  • 433
  • 448