• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 18 z 25
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 25
 #1180848  autor: KC-KARLOS
 07 paź 2024, 18:55
lee: bez zmian. To element strategii, aby nie dopuścić do większego odpływu klientów. A nadal Orange ma straty w procesie MNP, ale na stabilnym poziomie (średnio co miesiąc tracą ok 700-750 osób).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1180979  autor: sebagitek
 10 paź 2024, 10:21
Wyobraźcie sobie, że wczoraj złożyłem reklamacje na zasięg. I dziś oddzwonił do mnie koleś, powiedział , że włączy mi Volte i wifi calling. Nie daje gwarancji, ze zadziała na Motoroli Edge 30 ultra. Ale działaz trochę się jednak spóźnili. Bo złożyłem o 9 , dosłownie pół godziny wcześniej wniosek o przeniesienie do Plusa. Skorzystam z darmowych trzech miesięcy, a w styczniu o ile będzie ta promocja w subskrypcji z trzema miesiącami bez opłat. Dam szansę jeszcze raz NJU. Jak się sprawdzi to zistanę na stałe.
 #1180986  autor: sebagitek
 10 paź 2024, 11:34
Wszystko sprawdziłem i działa bez problemu VOLte. Podczas rozmowy jestem na 5G nie zrzuca mnie do 3G. Tak samo działa rozmowa przez Wifi. Trochę może się pospieszyłem. Ale nie chcę mi się odkręcać wszystkiego. Tym bardziej, że w Plush będę miał trzy miesiące bez opłat. Piszę informacje, jak komuś te usługi nie działają w ofercie na kartę na smartfonie bez certyfikacji, kontaktuj się się z Orange. Jest szansa , że pomogą.
 #1181049  autor: KC-KARLOS
 11 paź 2024, 07:53
spillerix: bonus za zgody schodzi jako pierwszy. Stan sprawdzisz wysyłając smsa o treści ILE na 80138.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1181083  autor: spillerix
 11 paź 2024, 18:00
KC-KARLOS pisze:
11 paź 2024, 07:53
spillerix: bonus za zgody schodzi jako pierwszy. Stan sprawdzisz wysyłając smsa o treści ILE na 80138.
Dzięki Karlos. Infolinia twierdzi inaczej, ale ufam tutaj ludziom na forum, niż infolinii i czacie nju.

Masz może pomysł, dlaczego nie jestem w stanie automatycznie wymienić karty sim? Wysyłam sms pod 80512 z poprawnym PUK i otrzymuje "Numer 80512 jest niedostępny". Infolinia mi rozłożyła ręce twierdząc, że mam jakąś blokadę na te numery w telefonie... co jedynie mogą mi wysłać duplikat za 25 zł.

W wymianie simki chodzi mi o instrukcję z tego linka https://www.njumobile.pl/oferta/wymiana ... nju-mobile
 #1181087  autor: KC-KARLOS
 11 paź 2024, 19:09
spillerix: w celu wykonania poprawnego procesu wymiany karty SIM, musisz posiadać nieaktywowany i niezarejestrowany starter NJU za 4 lub 5 zł. Inne, w tym Flex czy Orange - nie zadziałają. Dodatkowo na koncie głównym numeru musisz posiadać wystarczającą kwotę na koncie, aby zrealizować usługę serwisową - samodzielnej wymiany SIM. Szczegóły i dodatkowe warunki wymiany, dostępne w regulaminie: https://www.njumobile.pl/b/articles/reg ... 122018.pdf

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1181097  autor: spillerix
 11 paź 2024, 21:34
Ja to wszystko wiem co powyższe. Chodzi o to, że nie jestem rozpocząć tego procesu pomimo poprawnego kodu PUK jak i wysyłania wiadomości pod poprawny, bezpłatny numer. Problem polega na tym, że po wysłaniu wiadomości dostaje zwrotkę "Numer 80512 jest niedostępny". Kasa na koncie jest. Infolinia mi mówi, że mam coś zablokowane w telefonie co uniemożliwia mi wysłanie takiego smsa, ale nic takiego nie widzę + wysyłałem z innego telefonu, jak i z innej aplikacji do sms.
 #1181098  autor: KC-KARLOS
 11 paź 2024, 21:38
spillerix: sprawdź czy nie masz włączonej blokady/limitu kwotowego sms premium.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1181110  autor: KC-KARLOS
 12 paź 2024, 07:15
spillerix: sprawdzałeś zgodnie z regulaminem usługi wszelkie parametry potrzebne do wgrania duplikatu - m.in. data ważności startera? Czy na innym telefonie to sprawdzałeś (możliwe, że w apce smsów jest włączona blokada)? No i jeszcze jedno: czy masz zastrzeżony PESEL (on uniemożliwia proces wymiany karty).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1181113  autor: spillerix
 12 paź 2024, 08:39
Ja nawet nie dochodziłem do momentu zrobienia czegokolwiek z nowym starterem. SIma wrzuciłem do innego telefonu, próbowałem inną aplikację, nawet wysłałem sms z routera ZTE. Nie mam i nie miałem zastrzeżonego peselu.

ALE! Udało się rozwiązać tą wymianę. Problemem jak się okazało był limit wartości złotówek na SMS Premium. Domyślnie ma niby wynosić on 35? Podejrzewam, że było 0?

Co zrobiłem - wysłałem sms na 80603 o treści LIMIT 100 wczoraj późnym wieczorem. Dzisiaj rano około 8 przyszło "Wartość limitu w usłudze Limit na usługi Premium została zmieniona na 100 zl. Pozdrawiamy nju mobile." I po tym przepuściło mi już procedurę z wymianą simy, która przebiegła już tak jak opisana w poradniku samodzielnej wymiany. Sama podmiana sieci na kartach nastąpiła już w niecałą minutę.

Wow, więc to nie wina aplikacji sms, czy rzekomych blokad w telefonie, ale stricte usługi operatora. Dla mnie jest skandalem, że infolinia, na którą wczoraj dzwoniłem + czat nie są w stanie przekazać klientowi tak banalnych i prostych rzeczy...
 #1181117  autor: KC-KARLOS
 12 paź 2024, 09:10
spillerix: darmowe nr sms premium są powiązane z ich limitami kwotowymi. Jeśli ustawisz ich limit na 0 = oznacza ich jednoczesną blokadę (pomimo, iż smsy na numery 80xxx są bezpłatne). Domyślny limit to 35 zł, możliwe, że został ustawiony zerowy limit czyli ich blokadę. Inna kwota to odblokowuje.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1181118  autor: spillerix
 12 paź 2024, 09:22
Widocznie tak musiało być, że przy przeniesieniu numer z flex ustawiło się na 0. Ale powtórzę, to powinni widzieć i wiedzieć o tym pracownicy infolinii.

Co do schodzenia GB, tutaj również mnie w błąd wprowadzili. Uruchomiłem 19 i bonus za zgody schodzi w pierwszej kolejności.
 #1181145  autor: Ianus72
 12 paź 2024, 15:19
Od dwóch tygodniu dziwne rzeczy dzieją się w nju. Masowe próby zalogowania na konta abonentów. Ludzie dostają po kilkanaście sms-ów z kodem autoryzacyjnym. Coraz więcej zgłoszeń nawet na tym martwym forum oficjalnym.
U mnie zaczęło się dwa tygodnie temu - 2 smsy autoryzacyjne o 2 w nocy. Dokładnie tydzień później 3 smsy też o 2 w nocy. Wczoraj w środku dnia 12 smsów pod rząd.
Nju najpierw udawało, że to wina klientów (udostępnianie telefonu, ujawnianie haseł - bzdura totalna). Potem, że ktoś próbuje się włamywać.
A tu wczoraj na FB przyznali, że mają problemy techniczne. Ale jak napisali dotyczy to niewielkiej liczby klientów a mają ich ponad milion, więc nie ma się czym przejmować...
Co tam paru niepokojących się o bezpieczeństwo swoich danych przy milionie zadowolonych? Porządna firma dba o każdego klienta chyba?
Ostatnio zmieniony 12 paź 2024, 16:45 przez Ianus72, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1181148  autor: KC-KARLOS
 12 paź 2024, 15:54
Ianus72: nie przejmuj się, za chwilę wyłączą obsługę konta i to naprawią (weekendy to fajny moment na prace informatyczne).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1181303  autor: jedrek
 15 paź 2024, 12:23
Jaki jest czas ważności (max czas na dostarczenie przez system przy wyłączonej słuchawce odbiorcy, a potem przepada wiadomość) SMS-a utrzymaniowego, który nju wysyła w 187 dniu lub 93 z numeru "bez numeru" jako sms techniczny od "nju mobile"?

W ogóle te dni ważności 187 v 93 nijak się zgadzają z tego co ja wyliczę, do tego co mówi infolinia odnośnie 187 dnia lub 93 w którym należy wypatrywać pierwszego sms-a.
Nieraz rozbieżności po 2-3 dni są.
Ja liczę to tak, że dzień pierwszy to dzień doładowania lub wysłania sms-a utrzymaniowego TAK na numer 80608, następny dzień po minięciu godziny 23:59:59 to już dzień drugi.
I mi z wyliczeń wychodzi, że 93 dzień wypada np. 15 stycznia, a infolinia twierdzi, że numer mam ważny do 16 stycznia.
Czyli wg moich wyliczeń wtedy 15 stycznia przychodzi pierwszy sms, jak nie zareaguję (zakładając, że w ogóle przyjdzie) to 16 stycznia przychodzi drugi i jak nie zareaguję, to 72h i wyłączenie numeru.
W historii już kilka razy mi wyłączyli, bo żadne sms-y nie przyszły.
I w sumie nie wiem do dziś co wg infolinii oznacza to ich przykładowe 16 stycznia. Czy po godz 23:59:59 gdy wskoczy 17 styczeń, zostanie w systemie odhaczone, że numer do wyłączenia i już rano nie będzie się logował czy jak? Nigdy tego nie wyłapałem, bo nieraz tydzień po się zorientowałem, że numer wyłączyli i trzeba było dzwonić na infolinię by go podnieśli.
Rozbieżność makabryczna i snucie domysłów.
Najgorsze, że logując się na stronę nju tam zwykły śmiertelnik nie widzi ważności karty.

Dziś usłyszałem na infolinii wersję, że taki sms techniczno-utrzymaniowy słany przez ich system, ma ważność ponoć tylko kilka godzin. Coś to nie chce mi się w to wierzyć. Ktoś to może potwierdzić? Kilka godzin i jak nie miałem włączonego telefonu to przepada taki sms techniczny i nigdy go już nie odbiorę po włączeniu słuchawki z poślizgiem powyżej tych kilku h?
Czyli przykładowo jeśli taki sms utrzymaniowy wyśle nam ich automat o godz 8:00, a my włączymy telefon dopiero o godz 23:30 tego samego dnia, to co w ogóle to nie przyjdzie?
Czyżby to było krótsze niż zwykły SMS, który nawet po 48h dojdzie jak słuchawka była wyłączona przez te 48h od godziny, w której ktoś wysłał SMS.
Od kilku lat kopię się z nimi, bo nie przychodzą te sms-y informujące, że numer wyłączą.
Ostatnio przyszedł jako rodzynek (2 sms w odstępie 24h) w 2022 roku, od tego czasu mimo, że numer na takich końcowych dniach ważności włączony po kilka godzin dziennie to nic nie chce przychodzić w okresach dni granicznych ważności.
W odpowiedz reklamacyjnej jak zwykle kopiuj-wklej oderwane od zgłaszanego problemu:
"Sprawdziliśmy twoje zgłoszenie techniczne, Przyczyną utrudnień jest przepełniona pamięć telefonu...."
Dziwne, bo ta wiadomość jest też z tego beznumerowego nadawcy "nju mobile"
Skoro by była przepełniona (a to zwykła poczciwa słuchawka 2G, nie żaden srajfon) to bym nie dostał od momentu zgłoszenia problemu ze dwóch kolejnych takich ich sms dotyczących reklamacji, bo by przecież mitycznie przepełniona skrzynka ich nie przyjęła.
Oczywiście każą też test krzyżowy wykonać.
Oraz w gotowcu śpiewka bym szukał miejsca o lepszym zasięgu, mimo że nie zgłaszałem takich problemów, bo baza 200m dalej i sygnał zakręcony max.
Tylko po co robić test skoro inne sms nieutrzymaniowe z tego całego "nju mobile" bez zająknięcia dochodzą.
Jakby nigdy nic nie dochodziło od "nju mobile", to można krzyżowe testy robić.
W dodatku jakby pamięć była przepełniona to sam telefon robi przecież kwik, że trzeba skasować trochę wiadomości, bo nie może odebrać sms.
A w skrzynce raptem kilka sms siedzi, a tu panika jakby tam ze 100 i więcej sms było.
Chyba, że ich śmieszny system interpretuje zdarzenie:
Słuchawka wyłączona = skrzynka przepełniona
i takie wtedy głupoty z logów wyczytują i wysyłają taki bełkot w odpowiedzi reklamacyjnej.
Nie wiem jak to ugryźć, bo rozmowy z pożal się infolinią i z tamtejszymi blondynami, to są w stylu" nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobisz?"
I mniej więcej, że każda sieć ma problemy, a skoro pan zgodził się na nasz regulamin to znaczy, że czytając między wierszami akceptuje pan te problemy. I na nic tłumaczenie, że dzwonię aby te problemy wyeliminować.
Nie da się pogadać z kimś technicznym, który ma dostęp do tego całego tajnego kombajna sterującego siecią, by na bieżąco podejrzał logi co tam się dzieje namacalnie, aby raz na zawsze sprawdzić gdzie mają problem i jak to odkręcić. Numer nie był macierzystym nju, tylko orange i przeniesiony kiedyś tam (chyba krótkim kodem się to przenosiło lub sms, nie pamiętam już) i może na etapie przenoszenia jakieś głupotki system ich tam zaciągnął i te utrzymaniowe sms-y losowo przychodzą jak wiatr zawieje. Jakoś ze 2 lata temu jak to na zasadzie gotowych rozwiązań, wymienili sima (nic to nie pomogło, od początku wykluczałem winę sima)
Jak dzwoniłem kilka dni temu na infolinię, to tamtejszy pożal się automat stwierdził, że numer należy do orange.... i żebym dzwonił na infolinię orange, bo to nie jest numer z oferty nju. Automatowi trzeba było jasno zaprzeczyć, że to obecnie numer nju jest od ponad 5 lat. Co też pokazuje, że być może jakiś bubel (jeden znaczek, jeden ptaszek, znacznik w systemie gdzie coś się nieodhaczyło, niedopisało i maleńka głupotka w bazie ciągnie na dno sprawę) może powodować tą czkawkę na sms-ach utrzymaniowych.
 #1181305  autor: KC-KARLOS
 15 paź 2024, 12:34
jedrek: masz 4 dni na odpisanie na smsa utrzymaniowego, w przeciwnym wypadku numer zostanie dezaktywowany.
Zgodnie z regulaminem promocji "po wieki":
zasady działania w przypadku braku doładowań konta
9. Po dokonaniu doładowania zgodnie z postanowieniami powyżej, Abonent będzie mógł utrzymywać bezpłatnie numer, konto i środki na nim zgromadzone nawet w przypadku braku dalszych doładowań.
10. W przypadku braku kolejnych doładowań:
10.1. W 187 dniu liczonym od pierwszego dnia po ostatnim doładowaniu konta dokonanym w Promocji, Abonent otrzyma pierwszego SMS-a utrzymaniowego o treści: Jesli nadal chcesz korzystac z tego numeru telefonu doladuj konto albo wyslij w ciagu 24h SMSa o tresci TAK pod nr 80608. Jesli rezygnujesz z numeru, wyslij NIE.
10.1.1. W celu utrzymania ważności numeru, konta oraz środków na nim zgromadzonych Abonent powinien wykonać jedną z poniższych czynności:
a. doładować konto albo
b. odpowiedzieć na otrzymanego SMS-a wysyłając TAK pod bezpłatny numer 80608 w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania pierwszego SMS-a utrzymaniowego.
10.2. W przypadku braku jakiejkolwiek odpowiedzi w ciągu 24 godzin po otrzymaniu pierwszego SMS-a Abonent otrzyma drugiego SMS-a o treści: UWAGA za 3dni stracisz swoj numer. By go utrzymac doladuj konto albo wyslij w ciagu 72h SMSa o tresci TAK na 80608. Jesli nie odpowiesz numer zostanie wylaczony.
10.2.1. W celu utrzymania ważności numeru, konta oraz środków na nim zgromadzonych Abonent powinien wykonać jedną z poniższych czynności:
a. doładować konto lub
b. odpowiedzieć na otrzymanego SMSa wysyłając TAK pod bezpłatny numer 80608 w ciągu 72 godzin od momentu otrzymania drugiego SMS-a utrzymaniowego.
10.3. W przypadku wysłania przez Abonenta SMS-a o treści TAK pod numer 80608 w odpowiedzi na jednego z powyższych SMS-ów Abonent otrzyma potwierdzenie przedłużenia konta na kolejny 93 dniowy okres od dnia wysłania odpowiedzi.
10.3.1. Jeżeli Abonent w tym czasie nie doładuje konta to w 94 dniu liczonym od pierwszego dnia po wysłaniu przez Abonenta ostatniego SMS-a utrzymaniowego, otrzyma on ponownie SMS-a utrzymaniowego i będzie mógł przedłużyć ważność swojego numeru, konta i środków na nim zgromadzonych postępując zgodnie z punktami 10.1 – 10.3 niniejszego regulaminu.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
  • Strona 18 z 25
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 25
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 25