Babcia Coś mi tu nie trybi... U mnie 1000 minut byłoby pokazywane jako 16 godzin i 40 minut (HH:MM)...
Ja mam dwa nr tel ten co mam teraz problemy to tak jest , jak piszesz 16 godzin 40 minut mało z niego korzystam , więcej odbieram połączen
- W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
Witam ->odpowiedzieli mi na zgłoszenie dotyczące moje , jak można to napisać felarnego nr tel , otóż nie mogą wyczyścić bilingów ponieważ muszą być przechowywane 24 mc , jak by się coś stało , ok w takim razie , na ten nr tel będę musiał aktywować pakiet , albo tel , lub przez czat , dodam iż doładowałem ostatnio tel , mam ważność tel na rok , będę się musiał bawić z tel pozdrawiam
@blacQ1
Skoro uzbierane 16:40 (HH:MM) masz do 6 czerwca, pozwól pracować wajchowemu. Wysyłaj bieżące kody w swoich terminach. Felerny, na minuty, wyślij w czwartek rano, zaraz po powrocie ze spaceru i daj znać co się dzieje. Jak powtórzy się błąd - kontakt przez infolinię lub czat.
Gdyby wajchowy nie aktywował pakietu 10 minut ręcznie, wykupisz "tańszy" pakiet za 3,- zł (50/50/250) i w ten sposób potwierdzimy, że "tańsze" pakiety też skutecznie (przy rozważnych działaniach) przedłużają uzbierane.
-------------Edycja_1---------------
Kiedy będziesz wysyłał kod na SMS-y?
-------------Edycja_2---------------
Faktycznie, może masz rację. Spróbuj, w środę wieczorem, przełożyć felerną kartę do innego telefonu...
Skoro uzbierane 16:40 (HH:MM) masz do 6 czerwca, pozwól pracować wajchowemu. Wysyłaj bieżące kody w swoich terminach. Felerny, na minuty, wyślij w czwartek rano, zaraz po powrocie ze spaceru i daj znać co się dzieje. Jak powtórzy się błąd - kontakt przez infolinię lub czat.
Gdyby wajchowy nie aktywował pakietu 10 minut ręcznie, wykupisz "tańszy" pakiet za 3,- zł (50/50/250) i w ten sposób potwierdzimy, że "tańsze" pakiety też skutecznie (przy rozważnych działaniach) przedłużają uzbierane.
-------------Edycja_1---------------
Kiedy będziesz wysyłał kod na SMS-y?
-------------Edycja_2---------------
Faktycznie, może masz rację. Spróbuj, w środę wieczorem, przełożyć felerną kartę do innego telefonu...
Babciu dziś nie wysyłałem SMS z felarnej karty tylko od razu zadzwoniłem na infolinię a spróbuje wysłać smsa pod nr 4949 w środę pozdrawiam życzę dużo zdrowia , dzięki serdeczne za cierpliwość oraz podpowiedzi
@blacQ1
Według mnie, wysyłanie, w środę, kodu na SMS-y jest bez sensu, skoro dzisiaj aktywowałeś 10 SMS-ów przez infolinię. W ten sposób możesz tylko dodatkowo skomplikować sytuację. Chyba, że chcesz przycebulić z dwukrotnym otrzymaniem benefitu?
Na Twoim miejscu, uspokoiłabym sytuację i wysłałabym, w czwartek, kod na minuty, zgodnie z moimi sugestiami w poście wyżej.
Według mnie, wysyłanie, w środę, kodu na SMS-y jest bez sensu, skoro dzisiaj aktywowałeś 10 SMS-ów przez infolinię. W ten sposób możesz tylko dodatkowo skomplikować sytuację. Chyba, że chcesz przycebulić z dwukrotnym otrzymaniem benefitu?
Na Twoim miejscu, uspokoiłabym sytuację i wysłałabym, w czwartek, kod na minuty, zgodnie z moimi sugestiami w poście wyżej.
Zasugeruję się do waszych komentarzy pozdrawiam
@blacQ1
Pamiętaj o przełożeniu felernej karty do innego telefonu. Najpóźniej w środę wieczorem.
-------------Edycja_1--------------
Dostałeś dzisiaj 10 SMS-ów po aktywacji na infolinii?
Pamiętaj o przełożeniu felernej karty do innego telefonu. Najpóźniej w środę wieczorem.
-------------Edycja_1--------------
Dostałeś dzisiaj 10 SMS-ów po aktywacji na infolinii?
Dobrze będę pamiętał , tak dostałem ,dzwoniąc na infolinię, dam znać , co i jak
Drodzy użytkownicy fakt mobile , przełożyłem kartę SIM do innego tel , tak jak radziła mi babcia , lecz po zalogowaniu się do Play24 wchodząc w usługę aktywne pakiety , czy jak chciał bym wykupić dany płatny pakiet to pisze mi , że mają awarię systemu , po krótkim namyśle nie wysyłałem dzisiejszego kodu na dany pakiet , lecz zadzwoniłem na infolinię fakt od ręki mi aktywowali 10 minut , na obecną chwilę , na ten nr tel odpuszczam wysyłanie smsów tylko będę aktywował po przez czat lub infolinię , niech wyczyszczą jak to napisać, bilingi , aby ten nr tel był czysty jak łza , ja tylko wysyłam smsy z tego nr pod nr 4949 nigdzie indziej niech historia tych smsów zniknie im tam w systemie !pozdrawiam
@blacQ1
Nie rozumiem dlaczego nie spróbowałeś wysłania SMS-a z kodem na 10 minut. W razie problemów zawsze mogłeś poprosić o aktywację 10 minut, na infolinii, w drugim kroku.
O co chodzi?
------------Edycja_1---------
Sprawdziłam o godz. 09:20 Play24. U mnie, zarówno mobilna jak i www działają bez problemów.
Nie rozumiem dlaczego nie spróbowałeś wysłania SMS-a z kodem na 10 minut. W razie problemów zawsze mogłeś poprosić o aktywację 10 minut, na infolinii, w drugim kroku.
O co chodzi?
------------Edycja_1---------
Sprawdziłam o godz. 09:20 Play24. U mnie, zarówno mobilna jak i www działają bez problemów.
Babcia zgadza się u mnie na innych nr również działa Play24 lecz na tym uszkodzonym nr tel ja wchodzę aby sprawdzić , gdzie dzwoniłem lub sprawdzić , aktywację pakietó
Np: płatnych pisze aktualnie nie można załadować stronki lub awaria systemu , na innych nr tel jest dobrze
Np: płatnych pisze aktualnie nie można załadować stronki lub awaria systemu , na innych nr tel jest dobrze
@blacQ1
Według mnie, to nie przeszkadzało w próbie wysłania SMS-a z kodem.
Może przy okazji następnego telefonu na infolinię, poproś o tzw. restart numeru. Doświadczony pracownik powinien to ogarnąć.
Według mnie, to nie przeszkadzało w próbie wysłania SMS-a z kodem.
Może przy okazji następnego telefonu na infolinię, poproś o tzw. restart numeru. Doświadczony pracownik powinien to ogarnąć.
Babciu przed momentem zadzwoniłem na infolinię z proźbą o restart nr tel przyszedł mi SMS iż zgodnie z naszą rozmową itk dalej zobaczymy w sobotę czy owy kod po wpisaniu wejdzie dzięki serdeczne pozdrawiam
Ale mondry Konsultant był na infolinii i powiedził mi , iż jest błąd techniczny CRM Konsultanci się nie kwapią do tego aby to naprawić nie wiem dla czego , przeciż cobim to zależy ? Może spróbuję jutro przez czat jak będzie inny Konsultant
Ale mondry Konsultant był na infolinii i powiedził mi , iż jest błąd techniczny CRM Konsultanci się nie kwapią do tego aby to naprawić nie wiem dla czego , przeciż cobim to zależy ? Może spróbuję jutro przez czat jak będzie inny Konsultant
Witam serdecznie użytkowników fakt mobile , jakiś czas temubpisałem o tym iż mam problem z jednym nr tel który posiadam w fakt mobile , ten problem trwa do dnia dzisiejszego , otóz , napiszę wam co mi się dziś z tym nr tel przytrafiło
Po zakupie gazety fakt chciałem doładowac kod na 50 mb na moje 5 nr tel no można napisać 5 puęknie kody weszły , lecz z jednym nr tel nie , no nic jeden tel na infolinię z ptoźbą o pomoc o aktywację pakietu nic to na czat również nic w końcu zadzwoniłem na infolinię powiedziałrm że , aby minpodłączyli dany pakiet , bo jak nie to zrezygnuje z tego nr i tyle , zadzwoniłem na infolinię iż jak nie da rady podpiąć pakietu 50 mb to mogę wykupić pakiet płatny za 9 zł no i tu się również zaczyna problem z tym nr tel , tel o którym mowa nie można doładować , nie można wykupić płatnego pakietu , ani nic , ale twardo postanowiłem , jakaś P. Konsultantka podpieła mi pakiet za daną kwotę , i po mc czasu zobaczę co zrobić jest napisane zgłoszenie któreś z kolei , również mam troszkę na koncie uzbierane pieniędzy , no i nie wiem , jsk by przepadł nr tel to oni zwracają pieniądze czy przelewają na inny nr tel , wolał bym aby przelali na inny nr tel ale ... Po dzisiejszym dniu to fakt mobile mi troszkę podpadł!!!
Po zakupie gazety fakt chciałem doładowac kod na 50 mb na moje 5 nr tel no można napisać 5 puęknie kody weszły , lecz z jednym nr tel nie , no nic jeden tel na infolinię z ptoźbą o pomoc o aktywację pakietu nic to na czat również nic w końcu zadzwoniłem na infolinię powiedziałrm że , aby minpodłączyli dany pakiet , bo jak nie to zrezygnuje z tego nr i tyle , zadzwoniłem na infolinię iż jak nie da rady podpiąć pakietu 50 mb to mogę wykupić pakiet płatny za 9 zł no i tu się również zaczyna problem z tym nr tel , tel o którym mowa nie można doładować , nie można wykupić płatnego pakietu , ani nic , ale twardo postanowiłem , jakaś P. Konsultantka podpieła mi pakiet za daną kwotę , i po mc czasu zobaczę co zrobić jest napisane zgłoszenie któreś z kolei , również mam troszkę na koncie uzbierane pieniędzy , no i nie wiem , jsk by przepadł nr tel to oni zwracają pieniądze czy przelewają na inny nr tel , wolał bym aby przelali na inny nr tel ale ... Po dzisiejszym dniu to fakt mobile mi troszkę podpadł!!!
@blacQ1
Z tego co piszesz, wygląda, że jest jakiś problem z tym numerem w ich systemie.
Jeśli problem będzie się powtarzać, sugeruję wnioskować, aby zresetowali ustawienia w ichnim systemie dla tego numeru (z zachowaniem daty ważności konta, salda konta i posiadanych pakietów). Powinno pomóc.
Z tego co piszesz, wygląda, że jest jakiś problem z tym numerem w ich systemie.
Jeśli problem będzie się powtarzać, sugeruję wnioskować, aby zresetowali ustawienia w ichnim systemie dla tego numeru (z zachowaniem daty ważności konta, salda konta i posiadanych pakietów). Powinno pomóc.
@blacQ1: na problemy w typie "Operator nie aktywował pakietu" polecam wypróbować ręczny wybór operatora w telefonie i ustawienie Orange (czyli roaming krajowy). U mnie w starym dziadkofonie pomogło. Zamiast regularnych problemów z wysłaniem sms na 4949 mam póki co 0 problemów.
Oczywiście, wymuszone ręczne ustawienie może powodować inne problemy, ale warto spróbować, a w razie czego zawsze możesz wrócić na tryb automatyczny.
Oczywiście, wymuszone ręczne ustawienie może powodować inne problemy, ale warto spróbować, a w razie czego zawsze możesz wrócić na tryb automatyczny.
Neotele
Nie wiem czy to coś pomoże , mam już dość proszenia o podpięcie danego pakietu , po wykupieniu dzisiejszego pakietu mam na koncie 119 zł no i mam jeszcze jeden nr tel co posiadam na siebie i , moje pytanie jest takie czy jak będę rezygnował z tego feralnego nr tel to mogę poprosić o przelanie pieniędzy na drugi nr tel co posiadam w fakt mobile , dodam iż problem zaczoł się od 25.05 trwa do dnia dzisiejszego , jeżeli by im zależało na kliencie to by naprawili dany nr tel w przeciągu dwóch - trzech dni , tak stracą klienta , cóż dobrze , i nie dobrze
Przeliczając troszkę zaoszczędzę , a , i stracę nr tel
Doradziecie , lub napiszcie co myślicie , co mam robić czy utrzymywać dany nr tel co nie da się go doładowac , poprosić o zwrot pieniędzy na inny nr tel , oraz zrezygnować z feralnego nr tel i utrzymywać inne nr tel co posiadam w fakt mobile - będzie ich 4
Pozdrawiam
Nie wiem czy to coś pomoże , mam już dość proszenia o podpięcie danego pakietu , po wykupieniu dzisiejszego pakietu mam na koncie 119 zł no i mam jeszcze jeden nr tel co posiadam na siebie i , moje pytanie jest takie czy jak będę rezygnował z tego feralnego nr tel to mogę poprosić o przelanie pieniędzy na drugi nr tel co posiadam w fakt mobile , dodam iż problem zaczoł się od 25.05 trwa do dnia dzisiejszego , jeżeli by im zależało na kliencie to by naprawili dany nr tel w przeciągu dwóch - trzech dni , tak stracą klienta , cóż dobrze , i nie dobrze
Przeliczając troszkę zaoszczędzę , a , i stracę nr tel
Doradziecie , lub napiszcie co myślicie , co mam robić czy utrzymywać dany nr tel co nie da się go doładowac , poprosić o zwrot pieniędzy na inny nr tel , oraz zrezygnować z feralnego nr tel i utrzymywać inne nr tel co posiadam w fakt mobile - będzie ich 4
Pozdrawiam