Użytkownik
kazik20
O to mi też chodziło.Teraz pytanie ten pakiet jednorazowy za 40 zl(15zl pierwszy raz)żeby był za te 15 zl to aktywacja tylko sms'em?
Trochę przesadziłeś z testami.kazik20 pisze: ↑06 lip 2024, 12:56Szybki test anulacji NL zaraz po aktywacji.
Komunikat: "Pomimo poprawnej aktywacji wyłączymy usługę i wyjątkowo, tylko raz zwrócimy Ci środki. Zwrotu dokonamy na konto główne w ciągu 24 godzin."
No zobaczymy czy się uda, bo przy dłuższym oczekiwaniu przed kliknięciem przycisku zwrotu system wyrzucał ostatnio błędy i nic nie zwraca. Choć przysyła smsy, że zwrócił.
EDIT: Niby widzę, że po chwili zwrócił koszta, wiec przy turbo aktywności zadziała zwrot!A później to tylko gdybanie czy sie uda czy nie. Przypominam, że to akcja tylko raz na pół roku! Pytanie czy faktycznie tylko na jeden PESEL to działa?
Niestety zamrożone GB z NL też przy okazji sprzątnęło. Bezpowrotnie?
Przy wykorzystanych wcześniej opcjach za 15zł, w MO przynajmniej u mnie nie ma nic w promocjach więc nie mam możliwości włączenia przez MO, więc pewnie tylko sms zostaje.
Dla tych co nie korzystali z NL za 35 zł z 5G oraz 2400GB, 4800GB i 5400GB oraz zależy na 5G pass można tak zacząć:
zulu144dwa pisze: ↑06 lip 2024, 19:18Dla tych co nie korzystali z NL za 35 zł z 5G oraz 2400GB, 4800GB i 5400GB oraz zależy na 5G pass można tak zacząć:
1) SMS 2400GB na 811
2) SMS START CYKL na 813 (+25GB+200GB+31 dni w NL)
3) Aktywacja jednorazowego za 15 zł z 5G przechodzi w MO (+25GB +31 dni)
4)SMS START40 na 812 (+ 50GB + 31 dni w NL)
to sprawdziłem dzisiaj.
A aktywowałeś coś ostatnio? Jakieś kody, promocje?zielony71 pisze: ↑08 lip 2024, 07:24Czy wam też zrobili takiego psikusa?
Mam kilka numerów na których ważność konta i bizd były przedłużane raz w miesiącu o 30 dni pakietem jednodniowym za 1 zł.
Nagle na niektórych numerach konto główne zostało przedłużone powyżej 60 dni (na każdym inaczej) bez wyraźnej przyczyny, ale ważność bizd nie zmieniła się i teraz mam kłopot jak ją wydłużyć.
Jak nic nie robiłeś, to sprawdź jeszcze 5G pass, jak karty były w urządzeniu z 5G .zielony71 pisze: ↑08 lip 2024, 07:24Czy wam też zrobili takiego psikusa?
Mam kilka numerów na których ważność konta i bizd były przedłużane raz w miesiącu o 30 dni pakietem jednodniowym za 1 zł.
Nagle na niektórych numerach konto główne zostało przedłużone powyżej 60 dni (na każdym inaczej) bez wyraźnej przyczyny, ale ważność bizd nie zmieniła się i teraz mam kłopot jak ją wydłużyć.
Chyba trafiłeś w punkt. 5G pass zostało włączone 24 czerwca automatycznie bez wyraźnej przyczyny, mimo że jeden z telefonów nie obsługuje 5G. Dwa pozostałe obsługują.zulu144dwa pisze: ↑08 lip 2024, 13:50Jak nic nie robiłeś, to sprawdź jeszcze 5G pass, jak karty były w urządzeniu z 5G .zielony71 pisze: ↑08 lip 2024, 07:24Czy wam też zrobili takiego psikusa?
Mam kilka numerów na których ważność konta i bizd były przedłużane raz w miesiącu o 30 dni pakietem jednodniowym za 1 zł.
Nagle na niektórych numerach konto główne zostało przedłużone powyżej 60 dni (na każdym inaczej) bez wyraźnej przyczyny, ale ważność bizd nie zmieniła się i teraz mam kłopot jak ją wydłużyć.