- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
kszaq: jeśli już to 3x 0 zł. Promocja jest atrakcyjna, może to być celowe utrudnianie MNP. Dodatkowo prepaida do abo nju (obsługa online) nie przeniesiemy tak szybko jak z prepaida do prepaida w salonie W4.


Zależy gdzie przenosisz...
Ciupaga: dostałeś kartę SIM? Jeśli tak, to masz w niej aktywny numer tymczasowy.


A kartę masz w telefonie i działa?
Ciupaga: jeśli masz konto w MO i już aktywny numer w Orange zarejestrowany na Twój PESEL, tymczas na koncie pojawi się automatycznie w ciągu 24h. Czas się wydłuży w weekendy, kiedy operator przeprowadza prace informatyczne.
Czy dostałeś kartę SIM? Jeśli tak, uaktywnij ją.
Czy dostałeś kartę SIM? Jeśli tak, uaktywnij ją.


Ciupaga: pojawi się, jeśli uruchomisz kartę. I tak jest to nieuniknione jeśli tymczas zostanie podmieniony na docelowy.


@Ciupaga
Jak będziesz czekał, możesz nigdy nie doczekać się.
Zdarzają się przypadki, że nawet numer docelowy nie pojawia się w MO, mimo aktywowania startera. Rozwiązaniem jest zalogowanie się, do MO, SMS-em weryfikacyjnym. Pomaga...
Jak będziesz czekał, możesz nigdy nie doczekać się.
Zdarzają się przypadki, że nawet numer docelowy nie pojawia się w MO, mimo aktywowania startera. Rozwiązaniem jest zalogowanie się, do MO, SMS-em weryfikacyjnym. Pomaga...
Pojawia się jak karta się zgłosi w sieci, wcześniej zarejestrowana. U mnie nie była aktywna i dopiero interwencja w sklepie orange pomogła.
A w Playu i w submarkach p4 informacje o zgodzie o przeniesienie numeru dostaje się tego samego dnia nawet przy przenosinach na terminy większe niż 1 dzień?
@Window
SMS, o zgodzie lub odrzuceniu wniosku o przeniesienie, operatorzy-biorcy wysyłają dopiero po wysłaniu wniosku do dawcy i otrzymaniu od niego odpowiedzi.
Biorca nie zawsze wysyła wniosek natychmiast.
Bywa, że przypadku dłuższych terminów trwa to dłużej. Często zależy od szybkości reakcji dawcy numeru.
Na pewno powinieneś się niepokoić, jeśli tego samego dnia (zazwyczaj do pół godziny po wyjściu z salonu) nie dostałeś SMS-a od biorcy, że rozpoczęła się procedura przeniesienia. Może to znaczyć, że jest jakiś błąd u biorcy.
SMS, o zgodzie lub odrzuceniu wniosku o przeniesienie, operatorzy-biorcy wysyłają dopiero po wysłaniu wniosku do dawcy i otrzymaniu od niego odpowiedzi.
Biorca nie zawsze wysyła wniosek natychmiast.
Bywa, że przypadku dłuższych terminów trwa to dłużej. Często zależy od szybkości reakcji dawcy numeru.
Na pewno powinieneś się niepokoić, jeśli tego samego dnia (zazwyczaj do pół godziny po wyjściu z salonu) nie dostałeś SMS-a od biorcy, że rozpoczęła się procedura przeniesienia. Może to znaczyć, że jest jakiś błąd u biorcy.
@babciagienia1p mnie dziwiło że przy dłuższych terminach wniosek też dostał wysłany szybko do dawcy.
Okno na wysyłanie wniosków jest co godzinę, więc nie wiem czemu zwlekanie miałoby służyć. Szczególnie gdy numer jest abonamentowy i wniosek wiąże się z wypowiedzeniem umowy u starego operatora - jednodniowa zwłoka może spowodować opóźnienie oddania numeru o miesiąc.
@Remington
W takim razie moje przypadki otrzymywania późniejszego otrzymywania informacji, że dawca wyraził zgodę, wynikały z opóźnienia po stronie dawcy.
1) od dawcy, że wpłynął wniosek - na numer przenoszony
2) od biorcy, że dawca zgodził się na przeniesienie - na numer kontaktowy (nieraz ten sam co przenoszony - nie zawsze).
@Window
1) Z pierwszego cytatu - po zgodzie dawcy. Przychodzi później.
2) Z drugiego cytatu - po wysłaniu wniosku przez biorcę. Ten powinno otrzymywać się bardzo szybko. W innym przypadku można przypuszczać, że u biorcy mogą być jakieś problemy.
Jest jeszcze trzeci SMS - od dawcy, że wpłynął wniosek.
Z moich doświadczeń, wszystkie, najszybciej przychodzą w relacji a2<=>plus.
W takim razie moje przypadki otrzymywania późniejszego otrzymywania informacji, że dawca wyraził zgodę, wynikały z opóźnienia po stronie dawcy.
Żeby było jasne, pisałam o SMS-ach w przenoszonych kartach prepaid:babciagienia1p pisze: ↑29 cze 2024, 03:50Biorca nie zawsze wysyła wniosek natychmiast.
Bywa, że przypadku dłuższych terminów trwa to dłużej. Często zależy od szybkości reakcji dawcy numeru.
1) od dawcy, że wpłynął wniosek - na numer przenoszony
2) od biorcy, że dawca zgodził się na przeniesienie - na numer kontaktowy (nieraz ten sam co przenoszony - nie zawsze).
@Window
To są dwa różne SMS-y.
1) Z pierwszego cytatu - po zgodzie dawcy. Przychodzi później.
2) Z drugiego cytatu - po wysłaniu wniosku przez biorcę. Ten powinno otrzymywać się bardzo szybko. W innym przypadku można przypuszczać, że u biorcy mogą być jakieś problemy.
Jest jeszcze trzeci SMS - od dawcy, że wpłynął wniosek.
Z moich doświadczeń, wszystkie, najszybciej przychodzą w relacji a2<=>plus.
Dziś chciałem przenieść nr do Plusa i zażądali ode mnie prawie 13 zł za kartę. To normalne? Wszak wszędzie piszą, że przenoszenie jest darmowe....
@jamto02
Nienormalne. To kłamstwo i nadużycie. Niestety właściciele i pracownicy salonów kłamią w żywe oczy. W linku jest regulamin.
https://www.plus.pl/documents/16/120630 ... -sieci.pdf
Masz do wyboru:
1) szukać innego salonu
2) zapłacić i złożyć reklamację z e-maila na adres [email protected]; dostaniesz zwrot opłaty na konto numeru
3) odpuścić i nie przenosić numeru.
Nienormalne. To kłamstwo i nadużycie. Niestety właściciele i pracownicy salonów kłamią w żywe oczy. W linku jest regulamin.
https://www.plus.pl/documents/16/120630 ... -sieci.pdf
Masz do wyboru:
1) szukać innego salonu
2) zapłacić i złożyć reklamację z e-maila na adres [email protected]; dostaniesz zwrot opłaty na konto numeru
3) odpuścić i nie przenosić numeru.
@jamto02
Koniecznie podaj dane punktu, w którym chcieli od Ciebie wyłudzić nienależną opłatę.
Koniecznie podaj dane punktu, w którym chcieli od Ciebie wyłudzić nienależną opłatę.
@Remington
Podanie danych punktu spływa po BOK-u, w Plusie, jak po kaczce. Zwracają opłatę na konto numeru i tyle...
Podanie danych punktu spływa po BOK-u, w Plusie, jak po kaczce. Zwracają opłatę na konto numeru i tyle...
Dokładnie tak - pomimo podsuwania pod nos regulaminu promo o darmowej karcie w Plusie/Plushu w niektórych (nie wszystkich) punktach mają klienta głęboko gdzieś i albo płacisz i składasz reklamację, albo rezygnujesz. BOK Plusa przeprosi, zwróci kasę na konto numeru i... cieszy się, bo operator zarobił te 12,30PLN (gdyż zmusił klienta do wydania tej kwoty na swoje usługi). Ja nauczony takim doświadczeniem jak chcę, żeby operator nie zarobił na mojej krzywdzie (wbrew własnemu regulaminowi) to po przeniesieniu numeru wykonam 30 godzin połączeń (20minut dziennie) do FM (bo dają mi darmowe minuty) lub do a2 (bo jak przyjmują numer to nie robią problemów z bonusem). Polkomtel zapłaci im minimum 16 zeta, a ja będę miał satysfakcję, że moje pieniążki poszły do tych co nie robią ze mnie wała.
@Ciupaga
Przenosiłeś przez internet czy w punkcie?
Przenosiłeś przez internet czy w punkcie?