Moi drodzy - link do aktualnej wersji regulaminu wpisałem w treści reklamacji. Nie mam zamiaru użerać się z operatorem skoro jego pracownicy nie potrafią bądź nie chcą czytać ze zrozumieniem, że:
Na podstawie aktualnie obowiązującego regulaminu (tu link) składam reklamację na brak lub niewłaściwe działanie promocji Rabat 100% za przeniesienie numeru w ofercie Prosto na Kartę...
Oni dobrze wiedzą, że to nie ja im dokopię, tylko oni mnie, bo operatorowi
zwisa czy da mi ten rabat czy nie. Szkoda czasu i nerwów. Odradzam ich usługi, bo z usług klient chce korzystać w określonym okresie, a nie wtedy kiedy operator będzie łaskaw je uruchomić. Numer sobie przeniosę inny, ale teraz nie po to aby go doładowywać, tylko wejść do Elastycznej albo Plusha i tam skonsumować w 3 miesiące gratisy, bez zostawienia choćby złotówki. Na numer w Prosto na Kartę musiałbym wydać przynajmniej koszt jednego doładowania, ale jak op ma ból d... zęba z przyznaniem regulaminowej usługi, to nic nie zarobi.
Moja frustracja nie wynika z braku gratisu, tylko z braku aktywacji usługi na podstawie aktualnego, obowiązującego regulaminu. Wyobraźcie sobie tak standardową, regulaminową usługę jak roaming, której obsługa wyglądałaby w ten sposób (czyli w drodze reklamacji), bo np. podczas wyjazdu nie zadziała jakiś pakiet i sczyści wam konto. Co z tego że kasę wrócą, jeśli podczas pobytu za granicą nie mogliście korzystać z telefonu...
Pozdrawiam i kończę moją historię przenosin do NIE-
Prosto na Kartę 