• Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 43 z 64
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 64
 #1173126  autor: KC-KARLOS
 11 cze 2024, 18:05
mjez1978: w Plush bliźniaczą promocją jest 4800 GB (12x po 400 GB) bez terminu ważności.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1173156  autor: mjez1978
 12 cze 2024, 12:36
KC-KARLOS pisze:
11 cze 2024, 18:05
mjez1978: w Plush bliźniaczą promocją jest 4800 GB (12x po 400 GB) bez terminu ważności.
Miałem uruchomiony pakiet na drugiej karcie wyłączyłem i uruchomiłem 6400 GB jednocześnie wyłączając 4800 GB , dziś czat potwierdził że Plush nie wchodzi w nową promocję i złożona została reklamacja.
Nieźły bałagan mają w platformie bilingowej, zobaczymy co odpiszą na reklamacje.
 #1173158  autor: KC-KARLOS
 12 cze 2024, 13:04
Promocja 4800 wyklucza się z tą najnowszą, jeśli wyłączymy 4800, musimy odczekać ok 1 dnia, aby system się "odwiesił", w przeciwnym wypadku próba odpalenia promki 6400 nie powiedzie się, nawet gdy spełniasz warunki jej włączenia. Jeśli oczekiwanie będzie zbyt długie - zgłoszenie do BOK.
Ale... na karcie MNP z taryfą Nowy Plush, gdzie mam "wieczyste" GB z promki 4800 wbiłem kod na promocję 6400 i... promocja się włączyła :shock:
Więc jest totalnie niestabilnie.

Sprawdziłem na kilku kolejnych numerach i okazuje się, że...
> można mieć aktywne równolegle 2 tego typu promocje
> trzeba wyłączyć te starsze np. 1500/2400, aby nie było komunikatu "usługa niedostępna"
> najatrakcyjniej wygląda połączenie promek 4800 i 6400 - te równocześnie aktywne miałem na karcie MNP w Plushu.
Łaskawy "wajchowy" może odpalać blisko 1 TB co miesiąc przy aktywnym BEZLIMICIE od 35/mc. Ale ten Plus(h) "goni" pomarańczkę :D

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1173289  autor: MariuszY
 14 cze 2024, 21:24
Otrzymałem odpowiedź w sprawie braku rabatu za przeniesienie do Prosto na Kartę. Pani Anna , konsultant ds. reklamacji, twierdzi, że: "Zgodnie z Regulaminem promocji „Rabat za przeniesienie 100%” Promocja obejmuje Klientów, którzy w czasie trwania Promocji, skorzystają z możliwości przeniesienia przydzielonego numeru w ruchomej publicznej sieci telefonicznej z sieci innego dostawcy usług telekomunikacyjnych, do sieci Plus, wybierając taryfę Plus Elastyczna na Kartę i staną się Abonentami Na Kartę („Abonenci”)."
Jak widać dział reklamacji podpiera się nieaktualnymi regulaminami pomimo załączenia w reklamacji linku > https://api.plus.pl/file/files/file/reg ... nie100.pdf do regulaminu aktualizowanego w kwietniu br. Żenada, dno. Skoro Polkomtel prezentuje takie podejście to długo nie zobaczy ode mnie nawet 1zł wydanego na ich usługi, bo użerać się z działem nie mam chęci.
Pozdrawiam i przenosin do Prosto na Kartę nie polecam :smt006
Ostatnio zmieniony 14 cze 2024, 21:43 przez KC-KARLOS, łącznie zmieniany 2 razy. Powód: Warto jednak pomimo niezadowolenia z jakości obsługi opanować emocje.
 #1173290  autor: KC-KARLOS
 14 cze 2024, 21:42
MariuszY: zawsze mogłeś do Plusha, ja MNP do Plusha miałem bezproblemowego. A co ciekawe ta taryfa ma wiele ciekawych rzeczy. Myślę, że wiele osób nie jest zadowolona z działania Plusa, więc nie dziwne, że ludzie od nich rezygnują, a zieloni tworzą promocje, poniekąd najeżone pułapkami. Warto jednak ochłonąć z emocji.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1173292  autor: KC-KARLOS
 14 cze 2024, 22:10
pingpong123a: prędzej zmienisz sieć na inną, niż doczekasz się odpowiedzi z UKE, warto tak walczyć tracąc czas i niekiedy kasę, aby utrzymać konto numeru?

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1173293  autor: pingpong123a
 14 cze 2024, 22:51
@KC-KARLOS A czemu nie, gdy był to np. numer kupiony dla potrzeb promocji "na start"? Opisanie sytuacji nie zajmuje dużo czasu i też nie jest to jakaś skomplikowana sprawa. W tym przypadku utrzymanie numeru kosztuje i tak 0 zł jak nie było doładowań, @MariuszY sam wybierze korzystniejszy dla siebie sposób ja tylko mogę podpowiedzieć alternatywne rozwiązanie :wink:.
 #1173297  autor: MariuszY
 15 cze 2024, 09:20
@KC-KARLOS: ja naprawdę emocje trzymam na wodzy - zwłaszcza na forum. Określenia działu reklamacji i nazwisko p. Anny znalazły się w poście celowo, by inni wiedzieli jaka osoba i jaki poziom reprezentuje w tym "dziale".
@pingpong123a: nie korzystam z profilu zaufanego - pisma do UKE nie będzie. Zresztą usługi i regulaminy tych usług są po to, by klient nie musiał się użerać, tylko mógł z nich korzystać.
Polkomtel pokazał swoje oblicze z najgorszej strony. Zatrudnia osoby niekompetentne lub bezmyślne (bo link do aktualnego regulaminu załączyłem w treści reklamacji). Ewentualnie taka jest polityka firmy by:
1. najpierw utrudniać przenoszenie numeru - tylko przez salony,
2. wyłudzać opłaty za przeniesienie - za wydanie karty,
3. wmawiać, że dana taryfa nie jest uprawniona do udziału w promocji - mimo obowiązującego 2 miesiące regulaminu.
Taka jest moja opinia i na jej podstawie odradzam przenoszenie numeru na kartę do oferty Plusa osobom, którym zależy na bezproblemowej, rzetelnej i uczciwej obsłudze przez operatora.
 #1173298  autor: darekka
 15 cze 2024, 10:33
MariuszY pisze:
15 cze 2024, 09:20
@KC-KARLOS: ja naprawdę emocje trzymam na wodzy - zwłaszcza na forum. Określenia działu reklamacji i nazwisko p. Anny znalazły się w poście celowo, by inni wiedzieli jaka osoba i jaki poziom reprezentuje w tym "dziale".
@pingpong123a: nie korzystam z profilu zaufanego - pisma do UKE nie będzie. Zresztą usługi i regulaminy tych usług są po to, by klient nie musiał się użerać, tylko mógł z nich korzystać.
Polkomtel pokazał swoje oblicze z najgorszej strony. Zatrudnia osoby niekompetentne lub bezmyślne (bo link do aktualnego regulaminu załączyłem w treści reklamacji). Ewentualnie taka jest polityka firmy by:
1. najpierw utrudniać przenoszenie numeru - tylko przez salony,
2. wyłudzać opłaty za przeniesienie - za wydanie karty,
3. wmawiać, że dana taryfa nie jest uprawniona do udziału w promocji - mimo obowiązującego 2 miesiące regulaminu.
Taka jest moja opinia i na jej podstawie odradzam przenoszenie numeru na kartę do oferty Plusa osobom, którym zależy na bezproblemowej, rzetelnej i uczciwej obsłudze przez operatora.
ja tez zapłaciłem za 3 karty sim 3*12,30 i też nie dostałem rabatu 100% w ofertcie Prosto na karte ale reklamacyjnie rabat przyznano i kasę oddano za simki-oczywiście system na infolinii pracownicy podsuwał starą wersję regulaminu sprzed paru lat, dopiero wytłumaczenie, ze jest nowszy spowodowało, ze poszukała z trudem nowej wersji lecz nie była w stanie sprawy załatwiśc więc napisała reklamację, która została uznana.

Co do Twojej irytacji na nieuznanie reklamacji w tak prostej sprawie to jest zasadna i musisz napisac odwołanie podsyłajac linki do nowek aktualnej wersji regulaminu.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1173299  autor: babciagienia1p
 15 cze 2024, 10:59
MariuszY pisze:
15 cze 2024, 09:20
...Taka jest moja opinia i na jej podstawie odradzam przenoszenie numeru na kartę do oferty Plusa osobom, którym zależy na bezproblemowej, rzetelnej i uczciwej obsłudze przez operatora.

Zgadzam się z Tobą, ale inni operatorzy też świadomie utrudniają korzystanie z bonusów MNP (Orange, Play).
Jeśli dojdziesz do wniosku, że wytrzymasz złożenie drugiej reklamacji, oprócz linku do aktualnego regulaminu, możesz rozważyć wysłanie bezpośredniego cytatu z niego (pkt.1 - na dzień dobry):
1. Promocja „Rabat za przeniesienie 100%” („Promocja”) jest organizowana przez POLKOMTEL sp. z o.o. i obejmuje Klientów, którzy w czasie trwania Promocji, skorzystają z możliwości przeniesienia przydzielonego numeru w ruchomej publicznej sieci telefonicznej z sieci innego dostawcy usług telekomunikacyjnych, do sieci Plus, wybierając taryfę Plus Elastyczna na Kartę lub taryfę Prosto na Kartę i staną się Abonentami Na Kartę („Abonenci”).
 #1173309  autor: MariuszY
 15 cze 2024, 12:01
Moi drodzy - link do aktualnej wersji regulaminu wpisałem w treści reklamacji. Nie mam zamiaru użerać się z operatorem skoro jego pracownicy nie potrafią bądź nie chcą czytać ze zrozumieniem, że:
Na podstawie aktualnie obowiązującego regulaminu (tu link) składam reklamację na brak lub niewłaściwe działanie promocji Rabat 100% za przeniesienie numeru w ofercie Prosto na Kartę...
Oni dobrze wiedzą, że to nie ja im dokopię, tylko oni mnie, bo operatorowi zwisa czy da mi ten rabat czy nie. Szkoda czasu i nerwów. Odradzam ich usługi, bo z usług klient chce korzystać w określonym okresie, a nie wtedy kiedy operator będzie łaskaw je uruchomić. Numer sobie przeniosę inny, ale teraz nie po to aby go doładowywać, tylko wejść do Elastycznej albo Plusha i tam skonsumować w 3 miesiące gratisy, bez zostawienia choćby złotówki. Na numer w Prosto na Kartę musiałbym wydać przynajmniej koszt jednego doładowania, ale jak op ma ból d... zęba z przyznaniem regulaminowej usługi, to nic nie zarobi.
Moja frustracja nie wynika z braku gratisu, tylko z braku aktywacji usługi na podstawie aktualnego, obowiązującego regulaminu. Wyobraźcie sobie tak standardową, regulaminową usługę jak roaming, której obsługa wyglądałaby w ten sposób (czyli w drodze reklamacji), bo np. podczas wyjazdu nie zadziała jakiś pakiet i sczyści wam konto. Co z tego że kasę wrócą, jeśli podczas pobytu za granicą nie mogliście korzystać z telefonu...
Pozdrawiam i kończę moją historię przenosin do NIE-Prosto na Kartę :smt006
 #1173312  autor: mjez1978
 15 cze 2024, 13:02
Usunąłem ale mało luzu na tym forum Plus od zawsze miał balagan .
Ostatnio zmieniony 15 cze 2024, 13:49 przez mjez1978, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1173315  autor: KC-KARLOS
 15 cze 2024, 13:19
babciagienia1p: nic nie będzie usuwane. Czas skończyć z kiepskim działaniem plusowej platformy billingowej. Jej przeciążenie jest tak duże, że jak tylko minie północ, prepaidy czasowo i bez ostrzeżenia tracą dostęp do neta, sam trafiłem na kolejną taką awarię, również na sieci 5G, internet po prostu przestał działać wraz z aplikacją iPlus, podczas, gdy inne oferty na zasięgu Plusa śmigały bezproblemowo (a2mobile / MVNO'sy Plusa, BDI aero2, nawet Yesim).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1173319  autor: babciagienia1p
 15 cze 2024, 13:40
@KC-KARLOS
Ja już nie mam siły do Ciebie. Nie śpiesz się tak... Zwolnij trochę... Potrafisz czytać ze zrozumieniem? Nie było ani słowa, że Polkomtel będzie usuwał.

Pisałam, żeby @mjez1978, jako klon @ganc2, usunął SWÓJ post, bo ryzykujemy (wszyscy - my tutaj - użytkownicy forum), że krokowcy uszczelnią błąd.
 #1173321  autor: KC-KARLOS
 15 cze 2024, 13:46
babciagienia1p: i niech sobie uszczelniają, o ile ponownie nie padnie internet klientom również tym, co płacą za setki GB w "gratisie" przy tej próbie. Sporo rzeczy mają za uszami, taka prawda.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1173333  autor: pingpong123a
 15 cze 2024, 17:38
babciagienia1p pisze:
15 cze 2024, 13:40
bo ryzykujemy (wszyscy - my tutaj - użytkownicy forum), że krokowcy uszczelnią błąd.
Zablokowali włączanie 6400GB w Plushu, szybko poszło.
W pośpiechu zablokowali też kod na promocję 4800GB, wpisanie kodu *136*11*4800# zwraca komunikat o zleceniu aktywacji 6400GB.
 #1173339  autor: achromski
 15 cze 2024, 21:00
Udałem się do salonu + celem przeniesienia kilku numerów, dla no-limit 97 dni gratis i spotkała mnie sytuacja,
że pracownik zapytał:
- Po co? Przecież to się nie opłaca, przenosić numery.
Przekornie odpowiedziałem, że taki mam kaprys, a on i tak nic o tej porze nie robił, bo za późno już na kawę.
Zdziwił się jak wyjaśniłem w jakim celu to przeniesienie.
Po ok. kwadransie opuściłem salon z kilkoma kartami Prosto na kartę i Nowy Plush.

Pozdrawiam, Alek.
 #1173842  autor: MariuszY
 25 cze 2024, 08:45
Czy zna ktoś z Was przypadek, żeby na karcie z aktywnym pakietem BEZLIMIT 35GB kumulacja pula danych (36700160KBYTES) stała w miejscu pomimo aktywności danych mobilnych?
Trafiła mi się taka sytuacja na numerze przeniesionym, że mimo braku innych pakietów internetowych, mimo wykazywania transmisji w systemie billingowym, wielkość pokazywana jako pozostała do wykorzystania ilość danych z pakietu pozostaje bez zmian :D
Nie to żebym się skarżył, tylko znając różne przypadłości Plusa, czy to możliwe mieć włączoną transmisję danych bez ograniczeń i nie mieć żadnej informacji o tym pod *121#, *136# oraz w aplikacji?
Oczywiście żadna kasa z konta nie schodzi, a sytuacja trwa już kilka dni (prawie 10GB zmierzonego transferu).
  • Strona 43 z 64
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 64
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 64