• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #117206  autor: Charles
 26 paź 2006, 12:58
Podpisałem umowę 5.11.2002 a dwa lata później aneks (dokładnie 3.11.2004). Po kolejnych dwu latach postanowiłem rozwiązać umowę. Wysłałem rezygnację za zwrotką biorąc pod uwagę miesięczny okres wypowiedzenia. Otrzymali 3.10.2006 czyli dwa dni przed miesięcznym okresem na wypowiedzenia.
No i zonk. Kara za niedotrzymanie warunków promocji - 650 PLN. :cry:
Co wtenczas?

 #117210  autor: ezin2
 26 paź 2006, 13:09
a co napisałeś w rezygnacji ? Czy rezygnujęsz z umowy z dniem 5 listopada czy tylko że rezygnujesz bez żadnych dat (czyli z dniem dostarczenia?)

 #117215  autor: bigman
 26 paź 2006, 13:29
Charles, sproboj dopisac im aneks do wypowiedzenia ze rezygnujesz z ich uslug z dniem 6.11.2006.

 #117217  autor: Marcin
 26 paź 2006, 13:42
A najlepiej to idż do jakiegoś najbliższego salonu i wyjaśniej sprawe.

 #117378  autor: Rokko
 26 paź 2006, 18:31
No i to jest ten problem uwaznego sprawdzania dat.Z tego co pamietam kiedy juz poruszalismy ten temat to wyszlo nam, ze raczej mozesz miec spory problem z odkreceniem tego.
 #117413  autor: sapv
 26 paź 2006, 19:25
Charles pisze:Podpisałem umowę 5.11.2002 a dwa lata później aneks (dokładnie 3.11.2004). Po kolejnych dwu latach postanowiłem rozwiązać umowę. Wysłałem rezygnację za zwrotką biorąc pod uwagę miesięczny okres wypowiedzenia. Otrzymali 3.10.2006 czyli dwa dni przed miesięcznym okresem na wypowiedzenia.
No i zonk. Kara za niedotrzymanie warunków promocji - 650 PLN. :cry:
Co wtenczas?
Wielki problem. Takie tematy załatwia sie w salonie i wtedy obywa sie bez niespodzianek. Zadzwon pod 2601/0/2.

 #117533  autor: Kaczy
 26 paź 2006, 23:36
sapv pisze:Wielki problem. Takie tematy załatwia sie w salonie i wtedy obywa sie bez niespodzianek.
Dokładnie- w salonie Ci powiedzą jaką mogą naliczyć Ci opłatę.

A najlepszym wyjściem jest zgłoszenie się do Salonu Firmowego. Tam masz możlwiość zerwania umowy z określoną datą. Piszesz specjalne podanie i po kłopocie.

A teraz zostało Ci pisanie reklamacji i pewno długa droga przez mękę.

...::: Made for loneliness :::...

 #117554  autor: gm
 27 paź 2006, 08:13
Pozostaje jeszcze jedno wyśjcie, pozostanie z operatorem na min. 1 rok, wycofanie rezygnacji i przedłużenie umowy wybierając dodatkowe usługi lub rabat na abonament.

Zamieniłem Nokię na SE i wróciłem do Nokii :-)

 #117561  autor: cesarz
 27 paź 2006, 09:24
W Orange w takim przypadku umowa automatycznie robi sie na czas nieokreslony, czyli mozna wypowiedziec zawsze z nowym okresem rozliczeniowym. Mysle ze w Plusie musi byc tak samo . Po skonczeniu umowy automatycznie NIE MOZE byc umowa na czas okreslony.

 #117562  autor: JacekS
 27 paź 2006, 09:25
cesarz pisze:W Orange w takim przypadku umowa automatycznie robi sie na czas nieokreslony, czyli mozna wypowiedziec zawsze z nowym okresem rozliczeniowym. Mysle ze w Plusie musi byc tak samo . Po skonczeniu umowy automatycznie NIE MOZE byc umowa na czas okreslony.
Po zakonczniu umowy w Plusie, jest ona przedłużana na czas nieokreślony, czyli de facto mozna ja wypowiedzieć w dowolnym momencie

 #117563  autor: Charles
 27 paź 2006, 09:25
F**ck! Byłem w punkcie Plusa Liberty i tam mi powiedzieli, że rezygnacji u nich się nie składa - tylko listownie! Co ciekawe nie znali nawet adresu na jaki mam tą rezygnację wysłać!
Mam poważny problem bo osoba, na którą jest wzięty telefon przebywa za granicą więc w salonie firmowym nic nie załatwię, no chyba, że będę miał pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie. Czy zwykłe upoważnienie wystarczy???
A teraz tak: wysłałem mailem "aneks do rezygnacji" na wykonalność z dniem 06.11. Zobaczymy co mi odpiszą.

 #117564  autor: JacekS
 27 paź 2006, 09:27
Charles pisze:F**ck! Byłem w punkcie Plusa Liberty i tam mi powiedzieli, że rezygnacji u nich się nie składa - tylko listownie! Co ciekawe nie znali nawet adresu na jaki mam tą rezygnację wysłać!
Mam poważny problem bo osoba, na którą jest wzięty telefon przebywa za granicą więc w salonie firmowym nic nie załatwię, no chyba, że będę miał pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie. Czy zwykłe upoważnienie wystarczy???
A teraz tak: wysłałem mailem "aneks do rezygnacji" na wykonalność z dniem 06.11. Zobaczymy co mi odpiszą.
Ja również pracowałem w Plusie Liberty i oni musza ci przyjąc rezygnacje, ponieważ musza ja wprowadzić od systemu. Nie wysyła sie rezygnacji listem. Po prostu im sie nie chciało tego zrobić, idź tam i daj im popalić

[ Dodano: 2006-10-27, 09:29 ]
Pracownik w salonie wprowadza ta rezygnacje do systemu i drukuje 3 egzmplarze wniosku o rezygnacje, jeden jest dla ciebie, jeden zostaje w salonie a trzeci jest wysyłany z cotygdniowa wysyłka dokumentów do polkomtela.

 #117566  autor: Charles
 27 paź 2006, 09:36
jacenty1812 pisze:
Charles pisze:F**ck! Byłem w punkcie Plusa Liberty i tam mi powiedzieli, że rezygnacji u nich się nie składa - tylko listownie! Co ciekawe nie znali nawet adresu na jaki mam tą rezygnację wysłać!
Mam poważny problem bo osoba, na którą jest wzięty telefon przebywa za granicą więc w salonie firmowym nic nie załatwię, no chyba, że będę miał pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie. Czy zwykłe upoważnienie wystarczy???
A teraz tak: wysłałem mailem "aneks do rezygnacji" na wykonalność z dniem 06.11. Zobaczymy co mi odpiszą.
Ja również pracowałem w Plusie Liberty i oni musza ci przyjąc rezygnacje, ponieważ musza ja wprowadzić od systemu. Nie wysyła sie rezygnacji listem. Po prostu im sie nie chciało tego zrobić, idź tam i daj im popalić

[ Dodano: 2006-10-27, 09:29 ]
Pracownik w salonie wprowadza ta rezygnacje do systemu i drukuje 3 egzmplarze wniosku o rezygnacje, jeden jest dla ciebie, jeden zostaje w salonie a trzeci jest wysyłany z cotygdniowa wysyłka dokumentów do polkomtela.
Masz rację! Patrzę właśnie na Regulamin
§ 16 Rozwiązanie umowy

Abonent może rozwiązać umowę za pisemnym wypowiedzeniem. Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i liczony jest od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego następującego po okresie rozliczeniowym, w którym złożono wypowiedzenie umowy. Za dzień złożenia wypowiedzenia umowy przyjmuje się dzień złożenia w punkcie sprzedaży (obsługi) wypowiedzenia umowy lub dzień nadania do Działu Obsługi Klienta POLKOMTEL listu poleconego, zawierającego wypowiedzenie umowy. Umowa ulega rozwiązaniu z upływem okresu wypowiedzenia.

 #117568  autor: JacekS
 27 paź 2006, 09:39
No to śmigaj do salonu i opierdziel ich, lub złóż reklamacje przez BOK na tych pracowników.

 #117589  autor: Charles
 27 paź 2006, 11:32
Dobra, odpisali mi... Teraz muszę złożyc pismo "wycofanie rezygnacji" i ponownie złożyć rezygnację co będzie skutkowało przedłużeniem umowy o kolejny okres rozliczeniowy... :x :?

 #117591  autor: JacekS
 27 paź 2006, 11:34
Czyli przez pracowników w salonie bedziesz musial wiecej wydać.

 #117592  autor: Charles
 27 paź 2006, 11:39
"W zaistniałej sytuacji prosimy o przesłanie wniosku wycofującego rezygnację.

Pismo takie, zawierające krótkie oświadczenie o wycofaniu rezygnacji z podanym nazwiskiem Abonenta, jego numerem telefonu oraz odręcznym podpisem właściciela numeru, zaadresowane do Działu Obsługi Klienta należy złożyć w najbliższym punkcie dealerskim, Sklepie Firmowym lub Salonie Plus. Istnieje również możliwość wycofania wypowiedzenia umowy listem poleconym na adres:

POLKOMTEL S.A.
ul. Wołoska 16
02-675 Warszawa
z dopiskiem Wycofanie Rezygnacji"

 #117595  autor: JacekS
 27 paź 2006, 11:47
Chyba bedziesz musiał wysłac listem, bo żeby to zrobić w salonie to musisz mieć: numer telefonu i dowód osbisty osoby na która jest zarejestrowany ten numer

 #117620  autor: Kaczy
 27 paź 2006, 12:56
Charles pisze:F**ck! Byłem w punkcie Plusa Liberty i tam mi powiedzieli, że rezygnacji u nich się nie składa - tylko listownie! Co ciekawe nie znali nawet adresu na jaki mam tą rezygnację wysłać!
Tak jak wspomniał jacenty- u APH rezygnacje się drukuje z kompa (program PERS). Jeżeli masz napisane pismo to możesz je wysłać lub udać się do Salonu Firmowego.


Charles pisze:Mam poważny problem bo osoba, na którą jest wzięty telefon przebywa za granicą więc w salonie firmowym nic nie załatwię, no chyba, że będę miał pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie. Czy zwykłe upoważnienie wystarczy???

Musi być pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie.

...::: Made for loneliness :::...

 #117624  autor: dziedziel
 27 paź 2006, 13:03
Pod tym wzgledem plus to najgorsza sieć ;/ Mnie umowa konczyła sie 21.11, 1,5 miesiaca wczesniej poszedłem do nich zapytać sie kiedy mam złozyć rezygnacje, powiedzieli ze 21.10. Wiec poszedłem z ojcem, złozylismy rezygnacje. Wszystko swietnie fajnie, a tu 25.11 przychodzi rachunek za 21-22.11 36zł !! Naszczescie po 3 spotkaniach w salonie wszystko sie wyjasniło i darowali nam ten rachunek, ale co czasu trzeba było stracic....

Pozdrawiam Dziedziel