MarcinKK pisze: ↑08 maja 2024, 00:18
Po pół roku od wysłania podpisanej prośby o usunięcie 3 numerów z bazy i wysłaniu maila przypominającego, na który odpowiedzieli, że " nie mogą pospieszać techników " .. karta dała się zarejestrować w Żabce
Czekam na przeniesienie numeru i zobaczymy czy działa podobnie do a2.
Z pierwszych godzin korzystania na testowym numerze potwierdzam w IP powolny powrót z 3g na LTE po zakończonej rozmowie, czy bardzo długi czas szukania sieci po wejściu i wyjściu z trybu samolotowego
Zgadza się. Na tradycyjnej karcie SIM chwilę szuka tej sieci wracając z trybu samolotowego. Mając kartę eSIM działa bardzo dobrze i zasięg wraca natychmiast, tak samo powrót na LTE z 3G po zakończeniu rozmowy odbywa się praktycznie natychmiastowo.
Ciekawostka: wymiana tradycyjnej karty SIM na eSIM rozwiązuje wiele problemów m.in. gubienia zasięgu w roamingu zagranicznym, braku roamingu w krajach zagranicznych, braku dostępu do 5G czy w ogóle samego faktu, że karta SIM wymaga wymiany, bo sobie tako sama zdechła...
To technicy naprawdę spisali się na medal [XD], że czekałeś tylko pół roku. Ja z nimi dalej walczę, napisałem odnośnie nierozwiązanego przez nich problemu i odpisali:
Dział odpowiedzialny za aktualizację danych również przekazał nam informację o problemie z przerejestrowaniem karty SIM na numer PESEL z uwagi na przekroczony limit. Sprawa została ponownie eskalowana do zespołu technicznego celem sprawdzenia problemu. Aktulanie oczekujemy na odpowiedź od działu i skuteczne rozwiążanie sprawy.
Serdecznie przepraszamy za dalsze problemy w związku z tą kwestią.
Finalnie numer, na którym miała dokonać się aktualizacja danych, zabrałem wczoraj do Mobile Vikings (wbijając paszport przy przenosinach - który przecież w większości sieci jest zarezerwowany tylko dla obcokrajowców, elegancko wszystko przeszło), dzisiaj poszedł mail z prośbą o aktualizację tych danych z paszportu na numer PESEL, już temat ogarnęli. Takiego Helpdesku potrzebuje Lyca i wiele innych sieci. Jeżeli udźwigną ten temat z usunięciem problemu w związku z brakiem możliwości rejestracji karty SIM, to pewnie do nich wrócę (Lyca), bo w mojej okolicy sensownie działa tylko Plus, a reszta pełza... Wiem, że są inni MVNO na Plusie, ale one nie działają tak dobrze jak Lyca, w a2 miałem po 3 Mbps, a w tym samym miejscu Lyca wyciągała 60 Mbps, aplikację ogarnęli do zarządzania numerem i teraz działa na 5+. Ta baza klientów też musi być zasrana nieaktywnymi numerami, tutaj są osoby co piszą, że minęło ponad 2 lata, a zarejestrować dalej nie mogą, mi zaraz miną 2 lata i też nie mogę, wiekami przetrzymują te 5 rejestracji... Złodzieje danych mieli co kraść przy tak obszernej bazie [XD] nawiązując do cyberataku z października 2023 (osobiście nie doświadczyłem w tamtym czasie żadnych utrudnień w działaniu).