• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 405 z 448
  • 1
  • 403
  • 404
  • 405
  • 406
  • 407
  • 448
 #1170464  autor: ricki123
 29 kwie 2024, 18:33
Tez macie ostatnio komunikaty że limit dostępnych przyznań nagród został wykorzystany?
 #1170503  autor: 7sekund
 30 kwie 2024, 14:28
@Remington
Aha ok, dzięki. To w sumie byłoby dobre rozwiązanie, zwłaszcza jak środki nie przepadną, więc będę chciał to w miarę szybko załatwić. A doładować i tak chciałem właśnie minimum5 zł, więc do uruchomienia RWK po zmianie taryfy byłoby akurat. Rozumiem, że w standardzie są te połączenia i SMS/MMS za 0,15 zł ?
 #1170505  autor: babciagienia1p
 30 kwie 2024, 14:38
@7sekund
Tak, w tej chwili, są w standardzie. Po migracji do Faktu, sprawdź czy masz aktywną opcję maksimum 15,- zł. Jeśli nie będziesz miał, aktywuj ją.
https://ocdn.eu/special/Faktmobile/2.-R ... 1.2021.pdf
Możesz dodatkowo obniżyć koszty, korzystając z bezpłatnych kodów na kumulujące się 10 min / 10 SMS-ów / 50 MB.
viewtopic.php?f=76&t=82383
 #1170509  autor: 7sekund
 30 kwie 2024, 14:54
@babciagienia1p
Nie bardzo rozumiem tę ofertę z 15 złotymi co miesiąc.. Będę musiał doładowywać co miesiąc 15 zł, żeby z niej korzystać ? Ja aktualnie doładowywałem 2 x 5 zł, no i jak nie będę prawie wcale dzwonił z tego numeru, to nie chciałbym zasilać cyklicznie konta tego numeru. Czy po przejściu do Fakt Mobile będę miał tak samo co w tej taryfie, tylko tańsze usługi krajowe ?
 #1170510  autor: babciagienia1p
 30 kwie 2024, 14:59
@7sekund
Nie musisz doładowywać. Jeśli będzie aktywna usługa maksimum 15,- zł, nie zapłacisz więcej niż 15,- zł (uwaga!) w miesiącu kalendarzowym. Jeśli stan konta będzie niższy niz 15,- zł, po wyzerowaniu konta nie będziesz mógł wykonać połączenia lub wysłać SMS-a. Jest to NL na rozmowy i SMS-y o koszcie nie wyższym niż 15,- zł. Uważaj, bo usługa nie obejmuje MMS-ów.
7sekund pisze:
30 kwie 2024, 14:54
Czy po przejściu do Fakt Mobile będę miał tak samo co w tej taryfie, tylko tańsze usługi krajowe ?
Co rozumiesz pod określeniem tak samo?
 #1170511  autor: 7sekund
 30 kwie 2024, 15:22
@babciagienia1p
Tak samo, czyli, że doładuję sobie raz na jakiś czas parę zł, żeby mieć w razie, gdybym musiał zadzwonić i aktywne połączenia wychodzące przez cały okres, tak jak tutaj. I chodziło by mi z tym przejściem do Fakt Mobile o to, żeby mieć to samo, tylko tańsze minuty, sms i mms, natomiast Internet na tym numerze nie jest mi potrzebny.
Trudno mi teraz określić, ile i kiedy będę zasilał konto, a nie chciałbym mieć blokady połączeń wychodzących.
 #1170512  autor: babciagienia1p
 30 kwie 2024, 15:26
Ok. Będzie tak samo.
Aby uchronić się przed blokadą wychodzących, bez względu na ilość rozmów i SMS-ów, aktywuj usługę maksimum 15,- zł i utrzymuj stan konta nie niższy niż 15,- zł. Jeśli będziesz korzystać za wyraźnie niższą kwotę, w miesiącu kalendarzowym, nie musisz mieć tak wysokiego stanu konta.
 #1170514  autor: 7sekund
 30 kwie 2024, 15:37
babciagienia1p pisze:
30 kwie 2024, 15:26
... i utrzymuj stan konta nie niższy niż 15,- zł. Jeśli będziesz korzystać za wyraźnie niższą kwotę, w miesiącu kalendarzowym, nie musisz mieć tak wysokiego stanu konta.
Tego zdania nie bardzo rozumiem..
Czy te 15 zł będzie się automatycznie ściągało z konta na początku miesiąca i w ramach tego jest ta kwota do wykorzystania na usługi krajowe po tych cenach, co pisaliśmy wyżej ?
Czy może po prostu będzie schodzić z konta to, co będę wykorzystywał do max 15 zł w miesiącu i jak osiągnę 0 zł , to będzie blokada na wychodzące do końca danego miesiąca ?
 #1170517  autor: babciagienia1p
 30 kwie 2024, 15:43
7sekund pisze:
30 kwie 2024, 15:37
Czy może po prostu będzie schodzić z konta to, co będę wykorzystywał do max 15 zł w miesiącu i jak osiągnę 0 zł , to będzie blokada na wychodzące do końca danego miesiąca ?
Dokładnie tak, ale blokada przy stanie 0,- zł będzie do momentu doładowania.

----------Edycja_1-----------
Zakładam, teoretycznie, że blokady przy stanie 0,- zł nie będzie, jeśli wcześniej zużyjesz w miesiącu 15,- zł i akurat precyzyjnie wyzerujesz konto.
 #1170518  autor: KC-KARLOS
 30 kwie 2024, 15:50
7sekund: te 15 zł kwoty maksymalnej w usłudze, to limiter wydatków za połączenia i smsy (tak jak kiedyś stosował ten mechanizm Play na taryfie "MINIMAX" lub obecnie stosuje to NJU Karta w 2 opcjach taryfowych). Jeśli zużyjesz od 1go do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego 100 minut lub smsów (wymiennie) liczone po 15gr/jednostkę, to kolejne minuty i/lub smsy nie są już taryfikowane, kasa nie schodzi (ruch bezpłatny). 1go dnia miesiąca po północy licznik wydatków zeruje się i zużywanie leci od nowa. Brak kasy na koncie to brak dzwonienia, chyba, że przed tą sytuacją osiągnąłeś limit wydatków 15 zł, to dzwonisz za darmo (do końca miesiąca). Sam decydujesz ile chcesz wydzwonić i bez zobowiązań, a kasa jest ważna rok po każdym zasileniu.
W każdej chwili możesz dodać np. darmowe pakiety ważne 7 dni, gdy kasy będzie mało (ale one wstrzymują nabijanie licznika wydatków lub nie są zużywane, gdy limiter naliczył 15 zł za rozmowy i smsy).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1170520  autor: 7sekund
 30 kwie 2024, 15:53
@babciagienia1p
Ja też nie zakładam takiej sytuacji. Jedyna teoretycznie możliwa, żeby zablokowało połączenia wychodzące, to taka, kiedy w trakcie rozmowy wyzeruje się konto i wtedy pewnie też by rozłączyło. Raczej zawsze staram się pilnować stanu konta..:-)

@KC-KARLOS
Ok, rozumiem, a co w sytuacji, kiedy nie zużyję pełnych 15 zł w miesiącu ? Czy wtedy, na końcu miesiąca wystarczy, że uzupełnię konto taką kwotą aby łączy stan był 15zł lub trochę powyżej i wtedy od 1-go na nowo schodzi po 15 groszy za min lub sms itd ?
 #1170524  autor: KC-KARLOS
 30 kwie 2024, 16:06
7sekund: Ty decydujesz kiedy zasilisz konto i kiedy wydasz te 15 zł (nie jest to obowiązkowe). Ale jeśli nawet w 1 dzień wydasz te 15 zł, to do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego dzwonisz na komórki i stacjonarne + smsy na komórki są bez limitów. Im szybciej wydasz tą kwotę tym dłużej masz ten okres bezpłatny - podkreślam - nie ma przymusu w wydawaniu tej kwoty - wydzwonisz mniej niż 100 jednostek, to zje z konta mniej, a jak nie użyjesz to nie zapłacisz. Proste, prawda?

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1170530  autor: 7sekund
 30 kwie 2024, 16:23
Tak, to jest prosta i ciekawa oferta i w dodatku z RWK.

Dzięki za podpowiedzi :-)


-----EDIT------

Aaa, i jeszcze mam pytanie, jeśli można: jak będę chciał doładować Fakt Mobile, to mam kupić doładowanie do PLAY, czy do jakiej konkretnie sieci ? Tak samo, jak przez bank bym doładowywał, to trzeba tam też wskazać operatora.
 #1170537  autor: Remington
 30 kwie 2024, 17:08
Normalnie zasilasz jako Play.

Ewentualne wady Faktu to:
- brak eSIM (można przejść mając eSIM wyrobiony w innej taryfie)
- brak automatycznych doładowań w P24
- miejscami wybrakowane P24
- wszystko wchodzi w nim później niż w Play (choć w przypadku podwyżek to zaleta)
 #1170584  autor: 7sekund
 01 maja 2024, 13:29
Cześć,

chyba nici ze zmiany oferty, bo niema tego w Play24. W załączeniu screen z tego , co mam dostępne i możliwe do zmiany ..

Obrazek
 #1170585  autor: babciagienia1p
 01 maja 2024, 13:32
@7sekund
Spokojnie. Damy radę...
Najpierw odpowiedz na pytanie czy masz fizyczny dostęp do karty SIM i możesz włożyć ją do urządzenia z możliwością wysłania kodu USSD?
Ostatnio zmieniony 01 maja 2024, 13:33 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1170586  autor: Remington
 01 maja 2024, 13:33
A podobno czytałeś…
Remington pisze:
30 kwie 2024, 14:19
Fakt to tylko inna taryfa w tej samej sieci, tak jak kiedyś był RedBull. Przenosząc się nie stracisz nic z salda, chyba tylko doładować musisz za 5 zł, aby ustawić rok ważności po migracji. Zmianę robi się kodem *163*12# choć nie z każdej taryfy on działa. Zaraz pewnie napisze ktoś obeznany przez którą taryfę musiałbyś pośrednio przejść.
 #1170587  autor: 7sekund
 01 maja 2024, 13:40
@babciagienia1p
Tak, karta jest stale włożona do telefonu.

@Remington
Właśnie szukałem tego tekstu, bo pamiętałem, że był jakiś kod podany, ale nie umiałem znaleźć.
Ok, to zaraz go wypróbuję . :-)

-----------------EDIT----------------

"Niestety nie możesz skorzystać z tego kodu. Sprawdź dlaczego na play.pl" - taki tekst jest po wpisaniu tego kodu. :-(
Ostatnio zmieniony 01 maja 2024, 13:42 przez 7sekund, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 405 z 448
  • 1
  • 403
  • 404
  • 405
  • 406
  • 407
  • 448
  • 1
  • 403
  • 404
  • 405
  • 406
  • 407
  • 448