Remington pisze: ↑18 kwie 2024, 13:21
@PRIV
Dziękujemy za odpowiedź. Niestety jednego ona nie wyjaśnia - skoro nowe numery nie zostały rozgłoszone, to z jakiego powodu ludziom nie działają też numery, które kiedyś działały?
Wyjaśniamy to w obszernym komentarzu, który przygotowujemy i konsultujemy przed puszczeniem go medialnie. W skrócie stało się tak na skutek działań MNO, który wyłączył nam dostęp...
Remington pisze: ↑18 kwie 2024, 13:21
Zapewne przyczyną szybkiego wyczerpania puli był brak 7-dniowej retencji, o której kiedyś pisaliście. Sytuacja, że tydzień niekorzystnia oznacza utratę numeru byłaby dla wielu osób nieakceptowalna, bo też ryzykowna. Aby pogodzić Wasze i ich potrzeby, przydałoby się, abyście dali możliwość wykupienia numeru na określony czas np. jego rocznej ważności.
P.S. Zamiast wstawiać posty jeden pod drugim - edytujcie.
Przyczyną wyczerpania było po prostu ogromne zainteresowanie użytkowników. Nigdy nie chcieliśmy i nie byliśmy usługą tymczasowych numerów. Od samego początku zaproponowaliśmy użytkownikom model subskrypcyjny pozwalający na utrzymanie ważności numeru tak długo jak opłacana jest subksrypcja. W tej chwili mamy tysiące nowych użytkowników oczekujących w kolejce na nowe numery i są to nowe unikalne konta.
mariusz9a pisze: ↑18 kwie 2024, 13:21
Dobrze że news na Teelepolis powstał, bo się odezwaliście
Odezwalibyśmy się bez tego... tylko dziennie otrzymujemy mnóstwo wiadomości w różnych kanałach komunikacji
Mamy skończoną przepustowość, a odpowiadając na potrzeby medialne komentarz musi przejść szereg akceptacji w tym prawną... W tej chwili sprawa już i tak jest w sądzie i regulatora rynku... Musimy mieć przemyślane co możemy powiedzieć na tym etapie, a co nie, ponieważ jesteśmy też związani zapisami NDA...
mariusz9a pisze: ↑18 kwie 2024, 13:21
W komentarzach czytam że problemy są też wewnątrz sieci - też MNO takie połączenia banuje? :-] No chyba że to kłamstwo i działają - ktoś to potwierdzi że wewnątrz sieci też są problemy?
Takich problemów nie powinno być i jeżeli występują to są to kwestie techniczne (np wersja Android, nieaktualizowana aplikacja etc.) i mieszanie ich w wątku z MNO wprowadza tylko zamieszanie naszym zdaniem.
mariusz9a pisze: ↑18 kwie 2024, 13:21
Nie da się założyć nowego konta - takie komentarze też czytam - to też wina operatorów MNO?
No i znów wychodzi pewne niezrozumienie lub skrót myślowy któregoś użytkownika... Konto można założyć na platformie, natomiast nie można uzyskać numeru, co powoduje konieczność zapisania się w kolejce oczekujących.
mariusz9a pisze: ↑18 kwie 2024, 13:21
Przepraszam, ale za dużo tu rzeczy "śmierdzi" stąd mój wcześniejszy post :-]
Bez naszego komentarza i wiedzy o rzeczywistej sytuacji, to faktycznie można dość do mylnych wniosków. Niestety to my jesteśmy tutaj stroną poszkodowaną i ofiarą całej sytuacji...
mariusz9a pisze: ↑18 kwie 2024, 13:21
PS. Nawet jakbyście mieli już tych 100 tys aktywnych numerów, to nadal jest to ilość znikoma i pomijalna w skali naszego rynku
Tutaj się stanowczo nie zgadzamy z 2 powodów.
1) Ilu jest w Polsce MVNO, które ma 120 000 aktywnych numerów mobilnych i na którym miejscu taka ilość by nas stawiała?
2) Ilu MVNO w Polsce miało potencjał rynkowy do zbudowania takiej ilości w tak krótkim czasie z tak intensywnym wzrostem bazy użytkowników?
Problemem nie jest liczba, tylko to jak zaczęliśmy szybko rosnąć i ilu użytkowników byłoby nie po 3 miesiącach działania ale np po roku? My znamy odpowiedź i inni uczestnicy rynku też widząc nasz wzrost...