"Regulamin korzystania z Mój Orange" w punkcie XI.6 daje możliwość składania "reklamacji związanych z funkcjonowaniem Mój Orange, Aplikacji Mobilnej lub Usługi".
A jak jest w praktyce? Przyjmują reklamacje i rozpatrują je w przeciągu regulaminowych 30 dni? Sądząc po przygodach z MO, o których dużo było w wątku o OFnK, potrafią one trwać latami. Sam zresztą mam tam od lat błąd na błędzie, ale przyznaję, że żadnego im nie zgłaszałem.
Wydaje mi się też, że ktoś z naszych forumowiczów dostał kiedyś odpowiedź, że MO nie podlega reklamacji, gdyż nie jest usługą telekomunikacyjną tylko dodatkowym oferowanym za darmo kanałem samoobsługowym. Niestety nie pamiętam kto to był.
A jak jest w praktyce? Przyjmują reklamacje i rozpatrują je w przeciągu regulaminowych 30 dni? Sądząc po przygodach z MO, o których dużo było w wątku o OFnK, potrafią one trwać latami. Sam zresztą mam tam od lat błąd na błędzie, ale przyznaję, że żadnego im nie zgłaszałem.
Wydaje mi się też, że ktoś z naszych forumowiczów dostał kiedyś odpowiedź, że MO nie podlega reklamacji, gdyż nie jest usługą telekomunikacyjną tylko dodatkowym oferowanym za darmo kanałem samoobsługowym. Niestety nie pamiętam kto to był.