DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 4 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
 #1159966  autor: Vieslav
 05 lis 2023, 20:43
Nasuwa mi się jeszcze jeden pomysł: czy jest to możliwe, że karta SIM jest wpuszczana do 4G ale do 5G już nie? Bo np jest stara. Spotykam jeszcze po ludziach karty Idei które siedzą w 3G :mrgreen: więc może wymiana karty pomoże?
BTW jeśli masz dual SIM spróbuj przełożyć kartę do innego slotu. Niby banał, ale często rozwiązuje problemy nierozwiązywalne.
 #1159967  autor: asziatko
 05 lis 2023, 20:56
Ze swojego doświadczenia napiszę że jak karta SIM jest na tyle wiekowa że nie obsługuje pasma 5G, a tylko 4G albo 3G to zapewne nie puści pasma 5G jak by chciała.

Także widziałem i znam osobę, która korzysta jeszcze z 3G i ma kartę IDEI.

Zamienię sloty karty SIM i dam znać czy jest jakaś poprawa, bo tak to nie mam póki co sprawdzić w innym smartfonie z pasmem 5G karty SIM.

W Kontakcie,
Artur
 #1159972  autor: KC-KARLOS
 05 lis 2023, 22:26
Vieslav: jest to możliwe. Tutaj niestety działa jednak blokada IMS/5G na urządzeniach niewspieranych poza Orange - tyle, że na kartach nju ta "blokada" działa zbyt agresywnie, skoro na karcie nju był kłopot z odpaleniem IMSa na iPhonie.
Niestety, trzeba trochę czasu i kasy poświęcić, ale jedynym lekiem na to jest:
> zmigrowanie tymczasowo do Flexa
> wymiana zmigrowanej simki nju na Flexową
> zmigrowanie z Flexa do nju subskrypcji (jeśli nie bezpośrednio, to poprzez OFNK)
> mając obecnie aktywną kartę z Flexa działa ona w każdej dostępnej ofercie Orange i będąc w nju subskrypcji 5G/IMS mogą ruszyć.
Warto jednak to przetestować.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1160016  autor: asziatko
 06 lis 2023, 22:40
Vieslav zamieniłem kartę SIM slotami i co się okazało... że po włożeniu karty SIM do slotu #2

Obrazek
SIM #2

od razu pojawiło się 5G - jak na screenie poniżej

Obrazek
Sieć 5G

Działałem na sieci 5G parę godzin, przyznam że osiągi są mniejsze jak na LTE zarówno wewnątrz budynku jak i na zewnątrz.

. Co przyznam że jestem zaskoczony i kieruje wielkie podziękowania w Twoją stronę za podsunięcie pomysłu o przełożeniu karty SIM.

Po wróceniu karty do slotu #1

Obrazek
Slot #1

sieci 5G jest dostępna cały czas.

W Kontakcie,
Artur
 #1163215  autor: kondziel
 14 sty 2024, 17:08
Czy w subskrupcji na Nju są dostępne połączenie konferencyjne i videorozmowy. Jeśli tak to czy są bezpłatne w pakiecie?
Przeglądałem cennik i regulamin i to jest opisane kompletnie niejasno.
 #1163217  autor: KC-KARLOS
 14 sty 2024, 17:15
kondziel: są dostępne i nie są dodatkowo płatne.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1163248  autor: m_a_c
 15 sty 2024, 18:18
Karlos20 pisze:
14 sty 2024, 17:15
kondziel: są dostępne i nie są dodatkowo płatne.

Wg mnie tak jak we Flexie niestety nie ma połączeń konferencyjnych.
 #1163330  autor: kszaq
 16 sty 2024, 20:24
W cenniku nju subskrypcja jest zapis o braku rozmów konferencyjnych.

Przeprowadziłem właśnie testy na 2 różnych kartach nju subskrypcja: na obu "dodanie połączenia" w trakcie rozmowy powoduje zawieszenie połączenia z pierwszym rozmówcą, opcja "scal połączenia" skutkuje wyświetleniem błędu. Testy przeprowadzane na Samsungu S21FE.
 #1163337  autor: KC-KARLOS
 16 sty 2024, 21:58
Rozmowy konferencyjne, to nie tylko funkcja w telefonie, a również opcja poprzez numer dostępowy. Po połączeniu się z nim zakładamy pokój konferencyjny i numer pin, który przekazujemy dalej. Dzięki czemu w takim połączeniu może brać znacznie dużo więcej osób, niż w formie tradycyjnej, nie zawsze dostępnej np. w prepaidach. No i nie narażamy się na ewentualne grożące blokady za nadużywanie połączeń. Mamy dostęp do 4 usług telekonferencji z każdej sieci, a koszt połączeń do numerów dostępowych jest liczony z pakietów minut czy no-limitów.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1163341  autor: kszaq
 17 sty 2024, 00:05
Karlos20: Sądzę, że pytanie padło konkretnie o rozmowy konferencyjne w znaczeniu funkcji w telefonie. Gdy w trakcie rozmowy z jedną osobą zechcesz spontanicznie kogoś dodać.
kondziel pisze:
14 sty 2024, 17:08
Czy w subskrupcji na Nju są dostępne połączenie konferencyjne i videorozmowy. Jeśli tak to czy są bezpłatne w pakiecie?
Przeglądałem cennik i regulamin i to jest opisane kompletnie niejasno.
Jeszcze w kwestii wideorozmów: dostępne jest tylko ViLTE na wybranych modelach telefonów. Nie są dostępne rozmowy video w 3G.
 #1167866  autor: KC-KARLOS
 12 mar 2024, 10:19
kszaq: czyli jest to samo, co w OFNK - eSIM jako główna, jedyna karta. Nie może być lepiej, niż we Flexie czy abonamencie "dużego" Orange.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1168482  autor: stan789
 21 mar 2024, 20:51
Mam pytanie do osób korzystających z nju subskrypcja. Jak ogólnie działa ta usługa. Chodzi mi o to czy nie pojawiają się jakieś problemy z działaniem usługi jak też z obsługą w aplikacji oraz jak wygląda ewentualna wymiana karty sim. Wiem tylko że nic nie kosztuje, ale czy da się ją wymienić w aplikacji podobnie jak we flexie.
 #1168483  autor: kszaq
 21 mar 2024, 21:09
Używam od kilku miesięcy i nie stwierdziłem żadnych problemów. W tej usłudze nie ma co obsługiwać w aplikacji ze względu na brak usług dodatkowych, poza ubogimi i drogimi pakietami roamingowymi. Obsługa klienta przez czat - bez zarzutu.

Kartę SIM wymienisz w aplikacji, ale musisz czekać na kuriera z nową kartą (w Flex można wziąć darmową kartę z salonu), albo wymiana na eSIM - natychmiastowa.
 #1168996  autor: kszaq
 31 mar 2024, 20:49
Odkryłem dzisiaj istotne ograniczenie usługi nju w aplikacji, jeśli korzystamy z wielu numerów komórkowych: nie ma możliwości rezygnacji z tylko jednego numeru. W aplikacji brakuje takiej funkcji, a Regulamin nie przewiduje innej możliwości zakończenia planu niż brak płatności - w przeciwieństwie do Flex, gdzie jest opcja rezygnacji z pojedynczego planu w aplikacji. Źródło płatności jest określone globalnie dla konta, czyli w moim przypadku do rezygnacji z jednej karty musiałbym "wyłączyć" sobie 2 pozostałe numery i światłowód.

Chciałem wziąć eSIM dla osoby z rodziny na 1-2 miesiące i później zrezygnować, ale w tej sytuacji bezpieczniej będzie założyć osobne konto dla tej osoby lub wziąć Flex z pierwszym miesiącem za 1 zł - ale to jednorazowo, bo kod działa tylko na pierwszą kartę.

Dopytałem jeszcze na czacie o możliwość obejścia tego ograniczenia i czekam na dzień roboczy na odpowiedź.
  • Strona 4 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7