Karlos20 pisze: ↑09 paź 2023, 09:13
Vieslav: jaki masz aktywny plan taryfowy w nju podstawowym? Co pokazuje po zalogowaniu numeru na koncie klienta (strona nju)?
Nie zauważyłem wcześniej Twojego posta. Mam abo za 29 zł.
Jeśli chodzi o VoLTE to działa, ale zauważyłem, że dość często znika. Wcześniej w tym samym aparacie używałem Orange, później Plusa. VoLTE było cały czas. Teraz mi zanika więc to mnie zmyliło, że niby nie działa.
Co do 5G to okazuje się, że Orange ma zdecydowanie gorsze pokrycie w moim mieście niż Plus. Po prostu nie jestem w zasięgu. Ale dostęp mam, bo już pokazywał się znaczek.
Akurat u mnie w mieście były testy "prawdziwego 5G" a moje przenosiny numeru nałożyły się na to. Może dlatego tak dziwnie wszystko działa?
Nurtuje mnie natomiast jedna rzecz. Używam od ponad miesiąca nju. Dzień po zakończeniu okresu rozliczeniowego dostałem smsa powitalnego z informacją, że mój numer jest aktywny w nju
a korzystałem z niego już przez miesiąc. Musiałem kiedyś zadzwonić na infolinię i po podaniu PESELu konsultantka zaczęła mi dyktować jakiś inny numer, że to niby mój. Na pytanie co to jest za numer stwierdziła, że musiałem sam źle wprowadzić przy weryfikacji. Prefix wydaje się taki jak numeru tymczasowego, który dostałem... Pomimo upływu prawie 2 tygodni od końca okresu rozliczeniowego nie dostałem jeszcze FV. Nie mam wykazu połączeń. Nju online pokazuje prawidłowo numer, umowę, zużycie transferu. Nie pokazuje FV i wykazu połączeń. Niby wszystko ok a jednak wydaje mi się, że nie ok.