@Mixiorek - na pewno napiszę co będzie się działo po wyłączeniu 3G w "sieci firmowej".
Dodam jeszcze, że nowe rozwiązanie dotyczące obsługi Wirtualnej Centrali Orange w sieci LTE jest w moim przekonaniu dość nieprzemyślane.
Po uzyskaniu loginu i hasła łączymy się przez stronę www z dedykowanym panelem użytkownika, w którym można wpisywać tzw. numer wewnętrzny na który dokonujemy przełączenia.
Niestety po pół godzinie braku aktywności (nikt nie dzwoni i nie przełączamy żadnego numeru) zostajemy wylogowani z panelu.
Sekretarka dokonująca przełączeń musi więc:
- pamiętać o odświeżaniu strony co pół godziny (ma wiele innych zadań w związanych z funkcjonowaniem sekretariatu)
- po automatycznym wylogowaniu - zalogować się ponownie na stronę www - z oczekującym klientem na linii (klient będzie się denerwował że musi długo czekać)
Poza tym po odejściu od komputera stacjonarnego - zabierając telefon ze sobą (gdy roznosi korespondencję lub przygotowuje pocztę do wysyłki - nie dokona już przełączenia.
Uruchomienie strony www w smartfonie jest niewygodne - bo podczas trwającego połączenia trzeba przełączać aplikację rozmów na aplikację internetową, która może być wylogowana z powodu bezczynności

Znacznie prościej i szybciej jest nacisnąć ikonkę dodaj połączenie, które jest stosowane przy kodach USSD.
Takie to udogodnienia otrzymują więc korporacje, ze względu na wyłączanie sieci 3G.
Od września pozostanie więc obsługa WCO przez sieć GSM - bo nowatorskie rozwiązania opracowane "za biurkiem" nie sprawdzą się moim zdaniem w codziennym użytkowaniu.