Na dobrą sprawę przy takim lejku powinny dobrze działać wszystkie aplikacje, które nie muszą pobierać grafiki czy wideo, albo dobrej jakości dźwięku.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Czy też macie problem z kodami dzisiaj ? Wysyłam i nic nie przychodzi?!!
Kriss13: to standard, próbuj jeszcze raz.


Tak też robię Karlos20 ,,,tylko tak jest nie tylko na 1 numerze ,zobaczymy co dalej 

U mnie 2 godziny temu przyszedł pierwszy sms, że "Benefit został zlecony" i dalej nic. Ech, a już długi czas wszystkie wchodziły gładko...
Cierpliwości. Pakiety wpadają w ciągu 24h i przyjdzie sms informacyjny. Przypomnę, że kod na minuty wejdzie też jutro w piątek.


Ale jeśli wejdzie dopiero jutro, to chyba przepadną nazbierane bonusy.
Makk: owszem, to jest ryzykowne, dlatego warto działać szybko. Zawsze za 9 zł możesz kupić pakiet 100/100/100, który ładnie kumuluje nazbierane minuty i wydłuża ich ważność do 31 dni. Wspominaliśmy o tym wielokrotnie, jeśli kody 7-dniowe będą sprawiać problemy.


Potwierdzenie zamówienia usługi Promocyjny pakiet 10 min do wszystkich sieci (voucher).
Dzień dobry,
potwierdzamy zawarcie umowy o świadczenie usługi Promocyjny pakiet 10 min
do wszystkich sieci (voucher) na zasadach określonych w załączonym
regulaminie usługi.
Przydatne informacje o usłudze znajdziesz na stronie www.play.pl w
zakładce Strefa Klienta.
Pamiętaj:
Usługa w wybranej przez Ciebie wersji będzie aktywna od razu, przed
upływem terminu na odstąpienie od umowy. To znaczy, że w chwili
aktywacji tracisz prawo do odstąpienia od umowy (zasada nie dotyczy
usługi Play 360). Możesz wypowiedzieć umowę w dowolnym czasie.
Szczegółowe informacje, w tym informacje o opłatach, znajdziesz na
stronie usługi i w regulaminie.
Pozdrawiamy
Zespół PLAY
Takiego dziś mejla otrzymałem o 8.41 pierwszy raz a w FM jestem od 08.2023
Dzień dobry,
potwierdzamy zawarcie umowy o świadczenie usługi Promocyjny pakiet 10 min
do wszystkich sieci (voucher) na zasadach określonych w załączonym
regulaminie usługi.
Przydatne informacje o usłudze znajdziesz na stronie www.play.pl w
zakładce Strefa Klienta.
Pamiętaj:
Usługa w wybranej przez Ciebie wersji będzie aktywna od razu, przed
upływem terminu na odstąpienie od umowy. To znaczy, że w chwili
aktywacji tracisz prawo do odstąpienia od umowy (zasada nie dotyczy
usługi Play 360). Możesz wypowiedzieć umowę w dowolnym czasie.
Szczegółowe informacje, w tym informacje o opłatach, znajdziesz na
stronie usługi i w regulaminie.
Pozdrawiamy
Zespół PLAY
Takiego dziś mejla otrzymałem o 8.41 pierwszy raz a w FM jestem od 08.2023

Tak, też 1 raz dostałem taki email jak wyżej i też 10min od rana nie przyznane, nie doszły standardowe smsy z podziękowaniem tylko 1 o zleceniu.
Witam , ja mam na jednym nr tel problem z pakietem po wysłaniu SMS , SMS zwrotny benefit został dany do realizacji i cisza na pozostałych nr pakiety zostały aktywowane
Dziś na wszystkich nr problem z kodem, czyli nie przychodzą zwrotne o przyznaniu i nie pcha daty, 2 próba przynosi błędy o przyznaniu.
Teraz sprawdziłem dokładnie - na smartphonie wbije 2 kody na 2 numery i dodało jak należy. Na 2 tradycyjnych telefonach typu stara Nokia kody przyjęło, ale nie dodało minut ani nie przedłużyło ważności.
Nie doszły też kolejne sms zwrotne, które na smartphonie doszły.
Nie doszły też kolejne sms zwrotne, które na smartphonie doszły.
U mnie na smartphonach (jeden stary, drugi nowy) nie doszły.
Znowu chcą wyczyścić konta !?!
A najtańszy pakiet za 3 zł nie może być?
@Kriss13
Skontaktuj się z BOK-iem przez czat lub telefonicznie i aktywują Ci 10 minut, które przedłużą dotychczas uzbierane. Jak nie chcesz podawać peselu, może być hasło abonenckie.
Skontaktuj się z BOK-iem przez czat lub telefonicznie i aktywują Ci 10 minut, które przedłużą dotychczas uzbierane. Jak nie chcesz podawać peselu, może być hasło abonenckie.
Tak, teraz wbiłem na czat z apki ze swoja standardowa regulka (zeby na przyszlosc przekopiowac to samo, zmieniajac tylko kod z gazety) i dodali od kopa.
Nie trzeba ani pesela ani zadnego hasla.
W tresci dodalem o jaki nr chodzi, jaka taryfa (fakt mobile), jaki kod z gazety na dziś itd i bez pytan dodane i za 2min doszlo
Nie trzeba ani pesela ani zadnego hasla.
W tresci dodalem o jaki nr chodzi, jaka taryfa (fakt mobile), jaki kod z gazety na dziś itd i bez pytan dodane i za 2min doszlo

Nie wiem, na jakich konsultantów trafiasz, ale u mnie sprzed chwili:
"Nie posiadasz w taryfie takiej usługi i nie mogę jej aktywować"
...
Ja też na czacie dla jednego numeru załatwiłem temat może w 5 minut 
