DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 20 z 41
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 41
 #1156440  autor: madekp
 24 sie 2023, 13:58
Właśnie przed chwilą przeniosłem drugi nr do Vectry. Dla mamy wystarczy - Bezlimit + 10gb koszt 9,99zł umowa bezterminowa z 30 dniowym okresem wypowiedzenia. Dla mnie spoko. Jakość rozmów i zasięg, dodatkowo prędkość internetu tam gdzie jestem na głowę bije dotychczasowego Plusa.
 #1156442  autor: Ruben
 24 sie 2023, 14:27
@madekp, oficjalnie nie ma już tej oferty na stronie. Czy to promocyjna oferta dla obecnych klientów Vectry?
 #1156446  autor: KC-KARLOS
 24 sie 2023, 14:53
Ruben: to oferta dla wybranych abonentów Vectry bądź oferta od przedstawiciela handlowego / opiekuna budynku.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1156561  autor: Vieslav
 27 sie 2023, 08:30
Panowie piszcie przez ePUAP, nie ma obowiązku rozpatrywania zwykłych maili.
Dostałem odpowiedź od UOKiK. W skrócie: temat jest im znany i aktualnie w trakcie analizowania a mój punkt widzenia zostanie wzięty pod uwagę. Natomiast jeśli chodzi o roszczenia to proponują kontakt z rzecznikiem konsumentów.

Przy okazji zapytam. Chciałem poblokować sobie smsy i mmsy premium. Wysłałem ""blokada 3" pod 8003, "blokada sms" i "blokada mms" pod 8002. Z 8003 dostałem odpowiedź pozytywną. Z 8002 dostałem odpowiedź: "usługa jest dla ciebie niedostępna". Co robię nie tak?
 #1156565  autor: madekp
 27 sie 2023, 09:32
Weź zadzwoń na hotline i w ciągu 5 minut to zrobią. Ja tak zrobiłem, bo też nie udało mi się poprzez wysłanie smsów.
 #1156771  autor: Vieslav
 31 sie 2023, 18:42
madekp pisze:
27 sie 2023, 09:32
Weź zadzwoń na hotline i w ciągu 5 minut to zrobią. Ja tak zrobiłem, bo też nie udało mi się poprzez wysłanie smsów.
Zgłosiłem na czacie, bo nie zawsze jestem w stanie pokonać ten ich dziwny automat aby połączył mnie z konsultantem. Podobno konsultant poblokował mi usługi premium, ale nie dostałem żadnego potwierdzenia.
 #1156841  autor: madekp
 01 wrz 2023, 21:05
No to już by mi się nie zgadzało. Ja na wszystkie blokady dostałem potwierdzenie smsem.
 #1157587  autor: Freszasty
 18 wrz 2023, 13:19
Durek pisze:
30 lip 2023, 18:41
koszalineo941268 pisze:
30 lip 2023, 10:30

Nie czytałeś umowy przed jej podpisaniem?
Czytałem też cennik i jak byk jest, że w BEZLIMIT 30 pakiet w UE wynosi 9,82 GB tymczasem VECTRA obcina go do 8,63 GB. I co ? Jak widać VECTRA w **** ma własne zapisy, ale my abonenci mamy stosować się do nich (waloryzacja) jak świętość ?

I aby nie było: 19 lipca złożyłem w tym temacie reklamację. Czekam 14 dni na odpowiedź. Na razie jest cisza. Wyślę skargę do UOKiKu jak tylko otrzymam odpowiedź z VECTRY. Jak nie otrzymam, też poleci. Teraz pomimo 9,82 GB płacę już za nadwyżkę ponad 8,63 GB. Czyli płacę za coś co mam w abonamencie. Płacę nie tylko ja, ale płacą tysiące klientów, których VECTRA kroi po przekroczeniu 8,63 GB choć powinna kroić po 9,82 GB w BEZLIMIT 30 GB.

PS. W BEZLIMIT 10 też pakiet obcięty w stosunku do cennika z 1 lutego 2023, choć nie tak dużo. Kasa od nieświadomych klientów Vectry płynie szerokim strumieniem, zwłaszcza teraz w wakacje ...
Karlos20 pisze:
30 lip 2023, 11:46
Aby stwierdzić fakty, choć wiele osób skrytykuje mnie, że bronię operatora - nadal po podwyżkach ceny są lepsze, niż zarówno u konkurencji, jak i porównując to od stawek cennikowych (22,99 vs 45 zł) przy opcji BEZLIMIT 30GB bezterminowo.
Piszesz to z uporem maniaka, ale jakby oferta była cennikowa czyli 45 zł za BEZLIMIT 30 GB to na palcach jednej ręki można by wówczas policzyć przyrost abonentów Vectry a nie jak teraz blisko 5 tys. na kwartał. Nadto jak widać dalej w ofercie bezterminowej BEZLIMIT 30 jest oferowany za 19,99 zł czyli biznes się spina, a u starych się nie spina i wymusza się na nich wzrost o 15%. Bez jaj.
Miałem taką samą sytuację z pakietem internetu w UE i złożyłem reklamację. Po 2 tygodniach dostałem pisemko na maila że uwzględniają moją reklamację i dostaję dodatkowe dane do wykorzystania na stałe tylko nie wiem czy doliczone do pakietu danych UE czy tych 30GB heh zobaczymy 1 października jaki będzie stan.
 #1157591  autor: Vieslav
 18 wrz 2023, 17:08
madekp pisze:
01 wrz 2023, 21:05
No to już by mi się nie zgadzało. Ja na wszystkie blokady dostałem potwierdzenie smsem.
Druga próba blokady premium przez czat. Konsultant stwierdził, że nie może tego zrobić przez czat. :roll:
 #1157613  autor: Durek
 19 wrz 2023, 09:45
Freszasty pisze:
18 wrz 2023, 13:19

Miałem taką samą sytuację z pakietem internetu w UE i złożyłem reklamację. Po 2 tygodniach dostałem pisemko na maila że uwzględniają moją reklamację i dostaję dodatkowe dane do wykorzystania na stałe tylko nie wiem czy doliczone do pakietu danych UE czy tych 30GB heh zobaczymy 1 października jaki będzie stan.
Dodawane jest na stałe do pakietu krajowego. Pakiet UE dalej pozostaje zaniżony w stosunku do tego co jest napisane w cenniku.
 #1157614  autor: Freszasty
 19 wrz 2023, 10:26
Durek pisze:
19 wrz 2023, 09:45
Freszasty pisze:
18 wrz 2023, 13:19

Miałem taką samą sytuację z pakietem internetu w UE i złożyłem reklamację. Po 2 tygodniach dostałem pisemko na maila że uwzględniają moją reklamację i dostaję dodatkowe dane do wykorzystania na stałe tylko nie wiem czy doliczone do pakietu danych UE czy tych 30GB heh zobaczymy 1 października jaki będzie stan.
Dodawane jest na stałe do pakietu krajowego. Pakiet UE dalej pozostaje zaniżony w stosunku do tego co jest napisane w cenniku.
Pisałeś dalej reklamację do nich czy to co dostałeś zaspokoiło Twoje oczekiwania?

Ten powiększony pakiet danych widzisz u siebie w strefie klienta gdzie są środki do wykorzystania?

U mnie dzisiaj widzę od nowa wyzerowany licznik ale cały czas ilość danych do wykorzystania taka sama jak przed reklamacją i tam gdzie jest info o miesięcznym limicie wydatków mam naliczone 0,62zł. Dziwne.
 #1157630  autor: maniek357
 19 wrz 2023, 14:29
Co znaczy gorszy zasięg ? Mniej kresek, czy w ogóle nie da się dzwonić / korzystać z internetu ?
 #1157639  autor: Durek
 19 wrz 2023, 16:40
Freszasty pisze:
19 wrz 2023, 10:26

Pisałeś dalej reklamację do nich czy to co dostałeś zaspokoiło Twoje oczekiwania?

Ten powiększony pakiet danych widzisz u siebie w strefie klienta gdzie są środki do wykorzystania?

U mnie dzisiaj widzę od nowa wyzerowany licznik ale cały czas ilość danych do wykorzystania taka sama jak przed reklamacją i tam gdzie jest info o miesięcznym limicie wydatków mam naliczone 0,62zł. Dziwne.
Odpuściłem. W abo za 9,99 PLN mam 6,71 GB w roamingu. Mi to w UE starcza przy normalnym korzystaniu z tych danych podczas wyjazdów.

Tych dodatkowych danych nie widać w Strefie Klienta. Są one widoczne tylko pod *106#.

Te 0,62zł to zobaczysz w billingu za wrzesień. Teraz to wróżenie z fusów co to jest. Może transmisja video po ViLTE. Ja w sierpniu to testowałem tą usługę i też mi grosze naliczyli.
 #1157644  autor: Freszasty
 20 wrz 2023, 11:16
Durek pisze:
19 wrz 2023, 16:40
Freszasty pisze:
19 wrz 2023, 10:26

Pisałeś dalej reklamację do nich czy to co dostałeś zaspokoiło Twoje oczekiwania?

Ten powiększony pakiet danych widzisz u siebie w strefie klienta gdzie są środki do wykorzystania?

U mnie dzisiaj widzę od nowa wyzerowany licznik ale cały czas ilość danych do wykorzystania taka sama jak przed reklamacją i tam gdzie jest info o miesięcznym limicie wydatków mam naliczone 0,62zł. Dziwne.
Odpuściłem. W abo za 9,99 PLN mam 6,71 GB w roamingu. Mi to w UE starcza przy normalnym korzystaniu z tych danych podczas wyjazdów.

Tych dodatkowych danych nie widać w Strefie Klienta. Są one widoczne tylko pod *106#.

Te 0,62zł to zobaczysz w billingu za wrzesień. Teraz to wróżenie z fusów co to jest. Może transmisja video po ViLTE. Ja w sierpniu to testowałem tą usługę i też mi grosze naliczyli.
Pod tym numerem *106# to mi teraz pokazuje dziwną liczbę 69000MB :?

A te dodatkowe opłaty to dostałem odpowiedź że jest to za opłaty z infoliniami które są poza abonamentem.
 #1157647  autor: babciagienia1p
 20 wrz 2023, 12:47
@Remington
Skoro miłościwie nam panujący zakwestionował wyliczenie, to ile powinno być GB? Gdzie się pomyliłam? Człowiek uczy sie przez całe życie...

-----------------Edycja_1--------------
@Freszasty zgubił, w pośpiechu, jedno "zero".
  • Strona 20 z 41
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 41
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 41