Właśnie przed chwilą przeniosłem drugi nr do Vectry. Dla mamy wystarczy - Bezlimit + 10gb koszt 9,99zł umowa bezterminowa z 30 dniowym okresem wypowiedzenia. Dla mnie spoko. Jakość rozmów i zasięg, dodatkowo prędkość internetu tam gdzie jestem na głowę bije dotychczasowego Plusa.
- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
@madekp, oficjalnie nie ma już tej oferty na stronie. Czy to promocyjna oferta dla obecnych klientów Vectry?
Tak to oferta dla obecnych klientów. Uzgodniona z działem utrzymania klienta.
Ruben: to oferta dla wybranych abonentów Vectry bądź oferta od przedstawiciela handlowego / opiekuna budynku.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Panowie piszcie przez ePUAP, nie ma obowiązku rozpatrywania zwykłych maili.
Dostałem odpowiedź od UOKiK. W skrócie: temat jest im znany i aktualnie w trakcie analizowania a mój punkt widzenia zostanie wzięty pod uwagę. Natomiast jeśli chodzi o roszczenia to proponują kontakt z rzecznikiem konsumentów.
Przy okazji zapytam. Chciałem poblokować sobie smsy i mmsy premium. Wysłałem ""blokada 3" pod 8003, "blokada sms" i "blokada mms" pod 8002. Z 8003 dostałem odpowiedź pozytywną. Z 8002 dostałem odpowiedź: "usługa jest dla ciebie niedostępna". Co robię nie tak?
Dostałem odpowiedź od UOKiK. W skrócie: temat jest im znany i aktualnie w trakcie analizowania a mój punkt widzenia zostanie wzięty pod uwagę. Natomiast jeśli chodzi o roszczenia to proponują kontakt z rzecznikiem konsumentów.
Przy okazji zapytam. Chciałem poblokować sobie smsy i mmsy premium. Wysłałem ""blokada 3" pod 8003, "blokada sms" i "blokada mms" pod 8002. Z 8003 dostałem odpowiedź pozytywną. Z 8002 dostałem odpowiedź: "usługa jest dla ciebie niedostępna". Co robię nie tak?
Weź zadzwoń na hotline i w ciągu 5 minut to zrobią. Ja tak zrobiłem, bo też nie udało mi się poprzez wysłanie smsów.
Zgłosiłem na czacie, bo nie zawsze jestem w stanie pokonać ten ich dziwny automat aby połączył mnie z konsultantem. Podobno konsultant poblokował mi usługi premium, ale nie dostałem żadnego potwierdzenia.
No to już by mi się nie zgadzało. Ja na wszystkie blokady dostałem potwierdzenie smsem.
Miałem taką samą sytuację z pakietem internetu w UE i złożyłem reklamację. Po 2 tygodniach dostałem pisemko na maila że uwzględniają moją reklamację i dostaję dodatkowe dane do wykorzystania na stałe tylko nie wiem czy doliczone do pakietu danych UE czy tych 30GB heh zobaczymy 1 października jaki będzie stan.Durek pisze: ↑30 lip 2023, 18:41Czytałem też cennik i jak byk jest, że w BEZLIMIT 30 pakiet w UE wynosi 9,82 GB tymczasem VECTRA obcina go do 8,63 GB. I co ? Jak widać VECTRA w **** ma własne zapisy, ale my abonenci mamy stosować się do nich (waloryzacja) jak świętość ?
I aby nie było: 19 lipca złożyłem w tym temacie reklamację. Czekam 14 dni na odpowiedź. Na razie jest cisza. Wyślę skargę do UOKiKu jak tylko otrzymam odpowiedź z VECTRY. Jak nie otrzymam, też poleci. Teraz pomimo 9,82 GB płacę już za nadwyżkę ponad 8,63 GB. Czyli płacę za coś co mam w abonamencie. Płacę nie tylko ja, ale płacą tysiące klientów, których VECTRA kroi po przekroczeniu 8,63 GB choć powinna kroić po 9,82 GB w BEZLIMIT 30 GB.
PS. W BEZLIMIT 10 też pakiet obcięty w stosunku do cennika z 1 lutego 2023, choć nie tak dużo. Kasa od nieświadomych klientów Vectry płynie szerokim strumieniem, zwłaszcza teraz w wakacje ...
Piszesz to z uporem maniaka, ale jakby oferta była cennikowa czyli 45 zł za BEZLIMIT 30 GB to na palcach jednej ręki można by wówczas policzyć przyrost abonentów Vectry a nie jak teraz blisko 5 tys. na kwartał. Nadto jak widać dalej w ofercie bezterminowej BEZLIMIT 30 jest oferowany za 19,99 zł czyli biznes się spina, a u starych się nie spina i wymusza się na nich wzrost o 15%. Bez jaj.
Dodawane jest na stałe do pakietu krajowego. Pakiet UE dalej pozostaje zaniżony w stosunku do tego co jest napisane w cenniku.Freszasty pisze: ↑18 wrz 2023, 13:19
Miałem taką samą sytuację z pakietem internetu w UE i złożyłem reklamację. Po 2 tygodniach dostałem pisemko na maila że uwzględniają moją reklamację i dostaję dodatkowe dane do wykorzystania na stałe tylko nie wiem czy doliczone do pakietu danych UE czy tych 30GB heh zobaczymy 1 października jaki będzie stan.
Pisałeś dalej reklamację do nich czy to co dostałeś zaspokoiło Twoje oczekiwania?Durek pisze: ↑19 wrz 2023, 09:45Dodawane jest na stałe do pakietu krajowego. Pakiet UE dalej pozostaje zaniżony w stosunku do tego co jest napisane w cenniku.Freszasty pisze: ↑18 wrz 2023, 13:19
Miałem taką samą sytuację z pakietem internetu w UE i złożyłem reklamację. Po 2 tygodniach dostałem pisemko na maila że uwzględniają moją reklamację i dostaję dodatkowe dane do wykorzystania na stałe tylko nie wiem czy doliczone do pakietu danych UE czy tych 30GB heh zobaczymy 1 października jaki będzie stan.
Ten powiększony pakiet danych widzisz u siebie w strefie klienta gdzie są środki do wykorzystania?
U mnie dzisiaj widzę od nowa wyzerowany licznik ale cały czas ilość danych do wykorzystania taka sama jak przed reklamacją i tam gdzie jest info o miesięcznym limicie wydatków mam naliczone 0,62zł. Dziwne.
Witam, poprzednio korzystałem z usług play, przeszedłem do vectry i mam dużo gorszy zasięg. Czy ktoś ma podobne odczucia?
Co znaczy gorszy zasięg ? Mniej kresek, czy w ogóle nie da się dzwonić / korzystać z internetu ?
Odpuściłem. W abo za 9,99 PLN mam 6,71 GB w roamingu. Mi to w UE starcza przy normalnym korzystaniu z tych danych podczas wyjazdów.Freszasty pisze: ↑19 wrz 2023, 10:26
Pisałeś dalej reklamację do nich czy to co dostałeś zaspokoiło Twoje oczekiwania?
Ten powiększony pakiet danych widzisz u siebie w strefie klienta gdzie są środki do wykorzystania?
U mnie dzisiaj widzę od nowa wyzerowany licznik ale cały czas ilość danych do wykorzystania taka sama jak przed reklamacją i tam gdzie jest info o miesięcznym limicie wydatków mam naliczone 0,62zł. Dziwne.
Tych dodatkowych danych nie widać w Strefie Klienta. Są one widoczne tylko pod *106#.
Te 0,62zł to zobaczysz w billingu za wrzesień. Teraz to wróżenie z fusów co to jest. Może transmisja video po ViLTE. Ja w sierpniu to testowałem tą usługę i też mi grosze naliczyli.
Pod tym numerem *106# to mi teraz pokazuje dziwną liczbę 69000MBDurek pisze: ↑19 wrz 2023, 16:40Odpuściłem. W abo za 9,99 PLN mam 6,71 GB w roamingu. Mi to w UE starcza przy normalnym korzystaniu z tych danych podczas wyjazdów.Freszasty pisze: ↑19 wrz 2023, 10:26
Pisałeś dalej reklamację do nich czy to co dostałeś zaspokoiło Twoje oczekiwania?
Ten powiększony pakiet danych widzisz u siebie w strefie klienta gdzie są środki do wykorzystania?
U mnie dzisiaj widzę od nowa wyzerowany licznik ale cały czas ilość danych do wykorzystania taka sama jak przed reklamacją i tam gdzie jest info o miesięcznym limicie wydatków mam naliczone 0,62zł. Dziwne.
Tych dodatkowych danych nie widać w Strefie Klienta. Są one widoczne tylko pod *106#.
Te 0,62zł to zobaczysz w billingu za wrzesień. Teraz to wróżenie z fusów co to jest. Może transmisja video po ViLTE. Ja w sierpniu to testowałem tą usługę i też mi grosze naliczyli.
A te dodatkowe opłaty to dostałem odpowiedź że jest to za opłaty z infoliniami które są poza abonamentem.
Śmiem się nie zgodzić.
@Remington
Skoro miłościwie nam panujący zakwestionował wyliczenie, to ile powinno być GB? Gdzie się pomyliłam? Człowiek uczy sie przez całe życie...
-----------------Edycja_1--------------
@Freszasty zgubił, w pośpiechu, jedno "zero".
Skoro miłościwie nam panujący zakwestionował wyliczenie, to ile powinno być GB? Gdzie się pomyliłam? Człowiek uczy sie przez całe życie...
-----------------Edycja_1--------------
@Freszasty zgubił, w pośpiechu, jedno "zero".
Nie pomawiaj kolegi. Albo on dodał, albo Ty zgubiłaś.