• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 381 z 446
  • 1
  • 379
  • 380
  • 381
  • 382
  • 383
  • 446
 #1156443  autor: PiotrG-dz
 24 sie 2023, 14:37
O 11.50 wysłałem SMS z kodem z Faktu i przyszło powiadomienie ,że ''Benefit został zlecony do realizacji",ale narazie minut brak.
 #1156445  autor: KC-KARLOS
 24 sie 2023, 14:51
PiotrG-dz: co pokazuje *102#? Mi pakiet włączył się w 1 minutę.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1156447  autor: PiotrG-dz
 24 sie 2023, 14:56
Stan 20 minut do 28.08.
O 15.05 wysłałem kod tej samej treści i przyszła zwrotka ,że dla mojego NR został już kod wykorzystany.
 #1156494  autor: PiotrG-dz
 25 sie 2023, 12:17
Dzwoniłem na Partyline i dowiedziałem się ,że wczorajszy kod nie wszedł bo 21.08 wpisałem kody awaryjne na 10 minut podane tu przez Babcie Genię ,które mi przyznano dlatego wczorajszy kod mimo poprawnej treści i zwrotki nie przyznano mi minut.Dopiero jak zadzwonię 28.08 na Partyline i podam kod to mi przyzna się 10minut.
 #1156608  autor: Burito
 28 sie 2023, 13:49
babciagienia1p pisze:
21 sie 2023, 12:26
@Burito
Tak można na tej samej karcie SIM. Najpierw - w jakikolwiek sposób - do taryfy Play na Kartę, następnie kodem *163*12# do Faktu.
Obecnie mam numer w ofercie Play na Kartę odNowa, czy wystarczy, że "wklepię" ten kod i jestem już w Fakt Mobile ?
 #1156609  autor: babciagienia1p
 28 sie 2023, 13:55
@Burito
Nie.
Najpierw musisz przejść do taryfy Play na Kartę - w aplikacji mobilnej, w aplikacji www lub kodem *163*6#. Po zmianie na PnK, kolejny krok - tylko kodem USSD *163*12# - do taryfy Fakt.
Sprawdzenie taryfy w aplikacji mobilnej, www lub kodem *111*49*1#.
 #1156610  autor: Burito
 28 sie 2023, 14:00
Dziwna sytuacja, bo w Play24 z poziomu komputera jak chcę zmienić taryfę to mam dwie Play na Kartę ...
Obrazek

To są dwie takie same ?

Czyli ten kod do wklepania tylko z klawiatury telefonu, który chcę przenieść do Fakt Mobile ?
 #1156612  autor: PiotrG-dz
 28 sie 2023, 14:23
Doładowałem dziś FM za 5 i konto mam ważne do 27.08.24 ale nic nie pisze do kiedy mam czas na przychodzące?Mam też Fresha a tam w P24 pisze dokładnie do kiedy one są.Czemu tu jest tak a tam inaczej?
 #1156613  autor: babciagienia1p
 28 sie 2023, 14:38
Burito pisze:
28 sie 2023, 14:00
...To są dwie takie same ?
Czyli ten kod do wklepania tylko z klawiatury telefonu, który chcę przenieść do Fakt Mobile ?

1) Tak. Dwie praktycznie takie same. Prawdopodobnie "czkawka" systemu, albo jedna z nich jest PnK Start (mało prawdopodobne). Gdyby była PnK Start, do niej Cię nie wpuści, wtedy migruj do drugiej.
2) Tak. Ostatni kod do Faktu tylko z klawiatury.
PiotrG-dz pisze:
28 sie 2023, 14:23
Doładowałem dziś FM za 5 i konto mam ważne do 27.08.24 ale nic nie pisze do kiedy mam czas na przychodzące?Mam też Fresha a tam w P24 pisze dokładnie do kiedy one są.Czemu tu jest tak a tam inaczej?

Przychodzące masz do 26 października 2024 (+60 dni od końca wychodzących).
Fakt jest upośledzony w systemie w porównaniu z właściwymi taryfami Playa.
Ostatnio zmieniony 28 sie 2023, 14:43 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1156615  autor: Window
 28 sie 2023, 14:43
Prawdopodobnie jedna z tych opcji to są byłe taryfy RedBullMobile. Próbowałem zmienić taryfę i miałem 2 opcję PnK, następnie zobaczyłem że to PnK 2.1
 #1156819  autor: PiotrG-dz
 01 wrz 2023, 16:51
Czy wszedł wam dzis kod na MB? Bo mi wyskakuje zwrotka,że kod jest błędny.
 #1156834  autor: redgreenblue
 01 wrz 2023, 19:05
Nie działają mi niektóre kody USSD, np. *121#, *222#: «Problem z połączeniem lub błędny kod MMI» na smartfonie, albo «Odpowiedź sieci nierozpoznana» na klawiszowej Nokii (a inne działają, np. *106#), na wszystkich Faktach, do których mam dostęp, Virginach i Playach na kartę tak samo. Przeszukałem internety, w szczególności forum Telepolis, ale nic nie mogę znaleźć. Ktoś, coś?
 #1157118  autor: bolek2004
 06 wrz 2023, 15:57
Od dłuższego czasu nie mogę z karty faktu która była rejestrowana w salonie dawno temu zarejestrować smsem na nr 676 kolejnych kart z taryfami play. Przychodzi sms że wystąpił nieoczekiwany błąd. Spróbuj później.
Też tak macie?
 #1157123  autor: bolek2004
 06 wrz 2023, 16:57
Ze dwa razy mi się udało ale już nie pamiętam czy wtedy nie miałem taryfy playowej.
 #1157125  autor: babciagienia1p
 06 wrz 2023, 17:14
@bolek2004
Jeśli nie masz na niej żadnych pakietów, które znikną przy migracji, albo zaawansowanego wykorzystania usługi "max. 15,- zł", możesz zmienić chwilowo na właściwego Playa i dorejestrować w ten sposób.
Prawdopodobnie brak możliwości dorejestrowywania to kolejne "upośledzenie" Faktu wobec Playa.
  • Strona 381 z 446
  • 1
  • 379
  • 380
  • 381
  • 382
  • 383
  • 446
  • 1
  • 379
  • 380
  • 381
  • 382
  • 383
  • 446