- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Brak odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od otrzymania żądania konsumenta skutkuje uznaniem tego żądania w zakresie i treści wskazanym w reklamacji.
@Freszasty
W tym przypadku jest to 30 dni, nie 14 dni.
W tym przypadku jest to 30 dni, nie 14 dni.
Jeżeli reklamacja usługi telekomunikacyjnej nie zostanie rozpatrzona
w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, uważa się, że została ona uwzględniona.
Przez rozpatrzenie reklamacji rozumie się wysłanie przed upływem tego terminu
przez dostawcę publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych odpowiedzi
o uwzględnieniu lub nieuwzględnieniu reklamacji.
Tak, otrzymałem. Jak to w VECTRZE jest krążą wkoło tematu

W odniesieniu do kwestii poruszonych w przedmiotowej korespondencji informujemy, że w Strefie Klienta uwzględniona została błędna ilość transferu internetowego dla usług telefonii komórkowej (...) za co serdecznie przepraszamy.
Podsumowując – uznaliśmy reklamację w przedmiotowym zakresie. Przepraszamy za zaistniałą sytuacjęi dziękujemy za czas poświęcony na złożenie reklamacji.
W ramach indywidualnego rozpatrzenia reklamacji oraz mając na uwadze Pana zadowolenie ... na wszystkich reklamowanych kontach otrzymałem ... mały bonus na stałe

BWT: nie wiem czy było o tym w tym wątku (Orange się chwalił tym wczoraj), ale w naszych abonamentach działa również usługa ViLTE, czyli połączenie video bez wykorzystania danych komórkowych. Oczywiście z telefonach do tego przystosowanych. Moich dwóch modeli w wykazie nie ma, ale usługa działa


No to jestem w Vectrze. Na razie brak pakietu 30GB i jest lejek, dostałem smsa z informacją o wykorzystaniu pakietu danych. Po zgłoszeniu tego na czacie dostałem odpowiedź "Proszę o zignorowanie informacji ponieważ wykupiony paket jeszcze się nie zaktualizował w systemie".
Nie wiem dlaczego po prostu nie wyślą dla każdego wiadomości sms o tym fakcie. Dziwna polityka firmy.Freszasty pisze: ↑10 sie 2023, 11:22No to jestem w Vectrze. Na razie brak pakietu 30GB i jest lejek, dostałem smsa z informacją o wykorzystaniu pakietu danych. Po zgłoszeniu tego na czacie dostałem odpowiedź "Proszę o zignorowanie informacji ponieważ wykupiony paket jeszcze się nie zaktualizował w systemie".
Miałem zostać przeniesiony 11 sierpnia a tu taka wiadomość:Dzien dobry. Uprzejmie informujemy, ze w dniu 11.08.2023 moze wystapic opoznienie w aktywacji Panstwa przenoszonego numeru telefonu. Za utrudnienia przepraszamy. Pozdrawiamy, Zespol Vectra.
Co to oznacza Czy mogę zostać jutro bez telefonu?
Co to oznacza Czy mogę zostać jutro bez telefonu?
Raczej wątpliwe, abyś został z nieaktywnym numerem. Zapewne będzie działał u obecnego operatora dopóki Vectra go nie przejmie. W próżnię raczej nie trafi.
Dokładnie, niepotrzebnie w człowieku wzbudzają niepewność.TomLee pisze: ↑10 sie 2023, 12:04Nie wiem dlaczego po prostu nie wyślą dla każdego wiadomości sms o tym fakcie. Dziwna polityka firmy.Freszasty pisze: ↑10 sie 2023, 11:22No to jestem w Vectrze. Na razie brak pakietu 30GB i jest lejek, dostałem smsa z informacją o wykorzystaniu pakietu danych. Po zgłoszeniu tego na czacie dostałem odpowiedź "Proszę o zignorowanie informacji ponieważ wykupiony paket jeszcze się nie zaktualizował w systemie".
Dzisiaj już mam pełny pakiet 30GB. Z dwa miesiące poużywam i podejmiemy decyzję z żoną czy też przenosi do nich numer telefonu.
Dwa numery przeszły bez problemów na trzecim do chwili obecnej nie mogę wykonywać połączeń wychodzących. Może do jutra się ustabilizuje jeśli nie będę ich męczył.Freszasty pisze: ↑08 sie 2023, 16:46Udało się przenieść numer?Dzeju pisze: ↑03 sie 2023, 10:56Straszny bałagan tam mają jestem w trakcie przenoszenia 3 nr w jednym pomylili datę przenosin i do chwilinobdcne nie mogą tego wyprostować. Każdy konsultant mówi coś innego, czat też kuleje a żeby się do nich dodzwonić to też jakiś koszmar czekam już 21 minut i dalej nic![]()
Ja już w czwartek po około 2 miesiącach od złożenia wniosku o przeniesienie będę w Vectrze, oby bezproblemowo![]()
zagdaka...
wszystko POZA @ leci w roamingu Orange... na zasięgu Play działa całość.
kilka mc temu, było zgłoszenie aby odłączyć zasięg Orange i vectra to zrobiła... ale simka zaczęła jeździć po kraju... i po kilku mc zaczęło samoczynnie logować do pomarańczy, ale @ nie puści, czekasz aż przeloguje do play, karta to robi natychmiast po załączeniu transmisji o ile ma zasięg własny... inaczej zero reakcji.
pisząc do Vectry to jak rozmowa ze ścianą...
= wchodzisz do galerii handlowej lądujesz w orange = odcina Ci internet... ale reszta działa, @ zadziała dopiero kiedy będzie dostępny zasięg play....
play odkręca to w 5sek, na chacie... ale on włączy/wyłączy Orange w całości, vectra udaje głupa że wszystko działa... pisząc im nawet wprost co mają zrobić...
BOK to jest totalna partyzantka...
wypisać numery zgłoszeń i napisać o UKE?
wszystko POZA @ leci w roamingu Orange... na zasięgu Play działa całość.
kilka mc temu, było zgłoszenie aby odłączyć zasięg Orange i vectra to zrobiła... ale simka zaczęła jeździć po kraju... i po kilku mc zaczęło samoczynnie logować do pomarańczy, ale @ nie puści, czekasz aż przeloguje do play, karta to robi natychmiast po załączeniu transmisji o ile ma zasięg własny... inaczej zero reakcji.
pisząc do Vectry to jak rozmowa ze ścianą...
= wchodzisz do galerii handlowej lądujesz w orange = odcina Ci internet... ale reszta działa, @ zadziała dopiero kiedy będzie dostępny zasięg play....
play odkręca to w 5sek, na chacie... ale on włączy/wyłączy Orange w całości, vectra udaje głupa że wszystko działa... pisząc im nawet wprost co mają zrobić...
BOK to jest totalna partyzantka...
wypisać numery zgłoszeń i napisać o UKE?
Ostatnio zmieniony 16 sie 2023, 16:33 przez zwariowany.kurczak, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja bym się cieszył, że karta siedzi w roamingu Orange, gdy Play nie domaga (a w telefonie jest funkcja, aby zezwolić na działanie transmisji danych w roamingu krajowym). Zawsze można ręcznie wymusić Playa.
Nie zgłaszajcie tego do BOK Vectry, bo nie mają takich narzędzi, co ma główny Play.
W pewnym sensie platforma dla MVNO ma wszystkie gotowe ustawienia, ale Vectra ma tylko kluczowe opcje, aby usługi działały jak należy. Niestety - to oferta niskokosztowa, więc nie oczekujcie tego, co oferuje Play płacąc bezpośrednio u fioletowych wielokrotnie więcej.
Nie zgłaszajcie tego do BOK Vectry, bo nie mają takich narzędzi, co ma główny Play.
W pewnym sensie platforma dla MVNO ma wszystkie gotowe ustawienia, ale Vectra ma tylko kluczowe opcje, aby usługi działały jak należy. Niestety - to oferta niskokosztowa, więc nie oczekujcie tego, co oferuje Play płacąc bezpośrednio u fioletowych wielokrotnie więcej.


W tych budynkach nie ma play... a jakoś Vectra umiała "wyciąć" Orange w pierwotnym zgłoszeniu....
Czyli ktoś "kumaty" załatwił, a teraz po zmianie potrzeb jest problem...
Tel. ma zezwolenie na wszelkie roamingi kraj/poza... ale tu systemowo mam wycięte @ w Orange.
Czyli co? Pisać o całkowity reset ustawień? Może wtedy?
Tak, pisz / proś telefonicznie o reset ustawień sieciowych. Są w stanie to zrobić, bo to podstawowa funkcjonalność.


pingpong123a pisze: ↑17 sie 2023, 18:39@kszaq
Jak przenosisz numer do Orange na kartę przez internet, to formularz nie pozwoli złożyć wniosku bez numeru dowodu. W salonie tak samo spisują. Także zależy to też od podejścia sieci.
@molibden
W Vectrze jest haczyk, nazywa się klauzula inflacyjna. Często stosowana. Jeśli cena jest priorytetem to lepiej zwykłą kartę wybrać.
No właśnie ja w tej Vectrze nie mogę doszukac się cenników i regulaminów.
molibden: coś słabo szukasz tych info > https://www.vectra.pl/baza-dokumentow/#regulaminy
https://www.vectra.pl/baza-dokumentow/#cenniki
Ale daleko już odbiegacie od tematu, bo Vectra jest wyłącznie abonamentową ofertą, a my mówimy o prepaidzie.
https://www.vectra.pl/baza-dokumentow/#cenniki
Ale daleko już odbiegacie od tematu, bo Vectra jest wyłącznie abonamentową ofertą, a my mówimy o prepaidzie.


W jaki sposób mogę dodzwonić się na infolinię Vectry pod nr 58 7626500. Wyrzuca mnie od razu. Laska na czacie gada coś blokadzie nr premium 3,69zł a przecież to nr stacjonarny do DUK normalnie dzwonię i łączy.