• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 18 z 52
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 52
 #1155691  autor: Freszasty
 09 sie 2023, 15:33
Brak odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od otrzymania żądania konsumenta skutkuje uznaniem tego żądania w zakresie i treści wskazanym w reklamacji.
 #1155694  autor: pingpong123a
 09 sie 2023, 16:56
@Freszasty
W tym przypadku jest to 30 dni, nie 14 dni.
Jeżeli reklamacja usługi telekomunikacyjnej nie zostanie rozpatrzona
w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, uważa się, że została ona uwzględniona.
Przez rozpatrzenie reklamacji rozumie się wysłanie przed upływem tego terminu
przez dostawcę publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych odpowiedzi
o uwzględnieniu lub nieuwzględnieniu reklamacji.
 #1155704  autor: Remington
 09 sie 2023, 19:40
Freszasty pisze:
09 sie 2023, 15:33
w zakresie i treści wskazanym w reklamacji.

Oj aż tak dobrze to nie jest. Żądając milionowego zadośćuczynienia w takiej sytuacji go nie otrzymamy.
 #1155710  autor: Durek
 09 sie 2023, 20:26
koszalineo941268 pisze:
09 sie 2023, 14:42
Durek pisze:
30 lip 2023, 18:41
I aby nie było: 19 lipca złożyłem w tym temacie reklamację. Czekam 14 dni na odpowiedź.
Dostałeś odpowiedź?
Tak, otrzymałem. Jak to w VECTRZE jest krążą wkoło tematu :mrgreen: Ale ...

W odniesieniu do kwestii poruszonych w przedmiotowej korespondencji informujemy, że w Strefie Klienta uwzględniona została błędna ilość transferu internetowego dla usług telefonii komórkowej (...) za co serdecznie przepraszamy.

Podsumowując – uznaliśmy reklamację w przedmiotowym zakresie. Przepraszamy za zaistniałą sytuacjęi dziękujemy za czas poświęcony na złożenie reklamacji.

W ramach indywidualnego rozpatrzenia reklamacji oraz mając na uwadze Pana zadowolenie
... na wszystkich reklamowanych kontach otrzymałem ... mały bonus na stałe :D

BWT: nie wiem czy było o tym w tym wątku (Orange się chwalił tym wczoraj), ale w naszych abonamentach działa również usługa ViLTE, czyli połączenie video bez wykorzystania danych komórkowych. Oczywiście z telefonach do tego przystosowanych. Moich dwóch modeli w wykazie nie ma, ale usługa działa :smt023 Nie działa na iPhonie. Połączenie ViLTE jest ... płatne :shock: , ale o tym przekonam się dopiero przy następnym rachunku spoglądając na billing.
 #1155736  autor: Freszasty
 10 sie 2023, 11:22
No to jestem w Vectrze. Na razie brak pakietu 30GB i jest lejek, dostałem smsa z informacją o wykorzystaniu pakietu danych. Po zgłoszeniu tego na czacie dostałem odpowiedź "Proszę o zignorowanie informacji ponieważ wykupiony paket jeszcze się nie zaktualizował w systemie".
 #1155738  autor: TomLee
 10 sie 2023, 12:04
Freszasty pisze:
10 sie 2023, 11:22
No to jestem w Vectrze. Na razie brak pakietu 30GB i jest lejek, dostałem smsa z informacją o wykorzystaniu pakietu danych. Po zgłoszeniu tego na czacie dostałem odpowiedź "Proszę o zignorowanie informacji ponieważ wykupiony paket jeszcze się nie zaktualizował w systemie".
Nie wiem dlaczego po prostu nie wyślą dla każdego wiadomości sms o tym fakcie. Dziwna polityka firmy.
 #1155757  autor: rysiek29
 10 sie 2023, 15:57
Miałem zostać przeniesiony 11 sierpnia a tu taka wiadomość:Dzien dobry. Uprzejmie informujemy, ze w dniu 11.08.2023 moze wystapic opoznienie w aktywacji Panstwa przenoszonego numeru telefonu. Za utrudnienia przepraszamy. Pozdrawiamy, Zespol Vectra.

Co to oznacza Czy mogę zostać jutro bez telefonu?
 #1155769  autor: Durek
 10 sie 2023, 21:35
Raczej wątpliwe, abyś został z nieaktywnym numerem. Zapewne będzie działał u obecnego operatora dopóki Vectra go nie przejmie. W próżnię raczej nie trafi.
 #1155776  autor: Freszasty
 11 sie 2023, 09:17
TomLee pisze:
10 sie 2023, 12:04
Freszasty pisze:
10 sie 2023, 11:22
No to jestem w Vectrze. Na razie brak pakietu 30GB i jest lejek, dostałem smsa z informacją o wykorzystaniu pakietu danych. Po zgłoszeniu tego na czacie dostałem odpowiedź "Proszę o zignorowanie informacji ponieważ wykupiony paket jeszcze się nie zaktualizował w systemie".
Nie wiem dlaczego po prostu nie wyślą dla każdego wiadomości sms o tym fakcie. Dziwna polityka firmy.
Dokładnie, niepotrzebnie w człowieku wzbudzają niepewność.

Dzisiaj już mam pełny pakiet 30GB. Z dwa miesiące poużywam i podejmiemy decyzję z żoną czy też przenosi do nich numer telefonu.
 #1155839  autor: Dzeju
 12 sie 2023, 21:24
Freszasty pisze:
08 sie 2023, 16:46
Dzeju pisze:
03 sie 2023, 10:56
Straszny bałagan tam mają jestem w trakcie przenoszenia 3 nr w jednym pomylili datę przenosin i do chwilinobdcne nie mogą tego wyprostować. Każdy konsultant mówi coś innego, czat też kuleje a żeby się do nich dodzwonić to też jakiś koszmar czekam już 21 minut i dalej nic 🙈
Udało się przenieść numer?

Ja już w czwartek po około 2 miesiącach od złożenia wniosku o przeniesienie będę w Vectrze, oby bezproblemowo :lol:
Dwa numery przeszły bez problemów na trzecim do chwili obecnej nie mogę wykonywać połączeń wychodzących. Może do jutra się ustabilizuje jeśli nie będę ich męczył.
 #1156001  autor: zwariowany.kurczak
 16 sie 2023, 16:21
zagdaka...
wszystko POZA @ leci w roamingu Orange... na zasięgu Play działa całość.
kilka mc temu, było zgłoszenie aby odłączyć zasięg Orange i vectra to zrobiła... ale simka zaczęła jeździć po kraju... i po kilku mc zaczęło samoczynnie logować do pomarańczy, ale @ nie puści, czekasz aż przeloguje do play, karta to robi natychmiast po załączeniu transmisji o ile ma zasięg własny... inaczej zero reakcji.
pisząc do Vectry to jak rozmowa ze ścianą...
= wchodzisz do galerii handlowej lądujesz w orange = odcina Ci internet... ale reszta działa, @ zadziała dopiero kiedy będzie dostępny zasięg play....

play odkręca to w 5sek, na chacie... ale on włączy/wyłączy Orange w całości, vectra udaje głupa że wszystko działa... pisząc im nawet wprost co mają zrobić...
BOK to jest totalna partyzantka...
wypisać numery zgłoszeń i napisać o UKE?
Ostatnio zmieniony 16 sie 2023, 16:33 przez zwariowany.kurczak, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1156003  autor: KC-KARLOS
 16 sie 2023, 16:32
Ja bym się cieszył, że karta siedzi w roamingu Orange, gdy Play nie domaga (a w telefonie jest funkcja, aby zezwolić na działanie transmisji danych w roamingu krajowym). Zawsze można ręcznie wymusić Playa.
Nie zgłaszajcie tego do BOK Vectry, bo nie mają takich narzędzi, co ma główny Play.
W pewnym sensie platforma dla MVNO ma wszystkie gotowe ustawienia, ale Vectra ma tylko kluczowe opcje, aby usługi działały jak należy. Niestety - to oferta niskokosztowa, więc nie oczekujcie tego, co oferuje Play płacąc bezpośrednio u fioletowych wielokrotnie więcej.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1156004  autor: zwariowany.kurczak
 16 sie 2023, 16:39
Karlos20 pisze:
16 sie 2023, 16:32
Ja bym się cieszył, że karta siedzi w roamingu Orange, gdy Play nie domaga (a w telefonie jest funkcja, aby zezwolić na działanie transmisji danych w roamingu krajowym). Zawsze można ręcznie wymusić Playa.
...
W tych budynkach nie ma play... a jakoś Vectra umiała "wyciąć" Orange w pierwotnym zgłoszeniu....
Czyli ktoś "kumaty" załatwił, a teraz po zmianie potrzeb jest problem...
Tel. ma zezwolenie na wszelkie roamingi kraj/poza... ale tu systemowo mam wycięte @ w Orange.

Czyli co? Pisać o całkowity reset ustawień? Może wtedy?
 #1156006  autor: KC-KARLOS
 16 sie 2023, 17:34
Tak, pisz / proś telefonicznie o reset ustawień sieciowych. Są w stanie to zrobić, bo to podstawowa funkcjonalność.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1156054  autor: molibden
 17 sie 2023, 19:04
pingpong123a pisze:
17 sie 2023, 18:39
@kszaq
Jak przenosisz numer do Orange na kartę przez internet, to formularz nie pozwoli złożyć wniosku bez numeru dowodu. W salonie tak samo spisują. Także zależy to też od podejścia sieci.
@molibden
W Vectrze jest haczyk, nazywa się klauzula inflacyjna :-). Często stosowana. Jeśli cena jest priorytetem to lepiej zwykłą kartę wybrać.

No właśnie ja w tej Vectrze nie mogę doszukac się cenników i regulaminów.
 #1156055  autor: KC-KARLOS
 17 sie 2023, 19:18
molibden: coś słabo szukasz tych info > https://www.vectra.pl/baza-dokumentow/#regulaminy
https://www.vectra.pl/baza-dokumentow/#cenniki
Ale daleko już odbiegacie od tematu, bo Vectra jest wyłącznie abonamentową ofertą, a my mówimy o prepaidzie.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1156296  autor: madekp
 22 sie 2023, 12:53
W jaki sposób mogę dodzwonić się na infolinię Vectry pod nr 58 7626500. Wyrzuca mnie od razu. Laska na czacie gada coś blokadzie nr premium 3,69zł a przecież to nr stacjonarny do DUK normalnie dzwonię i łączy.
  • Strona 18 z 52
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 52
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 52