Próbowałem przejść do Vectry z Play w ostatnim tygodniu, ale najpierw wysłali puste umowy bez wpisania oferty i ceny, a jak się skontaktowałem przez infolinię, to kazali je podpisać i że ewentualnie doślą poprawione umowy. Z racji że nie wierzę już w to co mówią na infolinii (w play co innego mówił pan na infolinii, a co innego w umowie), odesłałem kuriera bez podpisu i na infolinii zgłosiłem, żeby wysłali poprawne umowy. Jak się jeszcze okazało, dwie z umów które miały być 10zł/msc w systemie były widoczne jako 30zł/msc, więc jakbym podpisał te puste umowy to naliczenie byłoby wyższe o 40zł niż było umówione z konsultantem. Powiedzieli, że ok, już robią nowe umowy i wysyłają kurierem. Po paru dniach i braku kuriera na infolinii powiedzieli, że oni nic nie wiedzą o ponownej wysyłce, ale że już zgłaszają to do opiekuna umowy i się odezwie. Po kolejnych kilku dniach braku telefonu i kuriera zdecydowałem się anulować przeniesienie i poszedłem do salonu. W salonie w Warszawie na ul. Rembielińskiej bardzo niegrzeczny i nieogarnięty pan Maciej stwierdził, że on nic nie może zrobić i trzeba przez infolinię. Po 2 tygodniach walki zrezygnowałem z przeniesienia numeru do Vectry. Mają niekompetentnych pracowników i pełny błędów system. Może to i lepiej, że się nie udało, jak już przy podpisywaniu umowy nie ogarniają tematu.
Zastanawiam się, czy nie zgłosić. Przecież nic mnie to nie kosztuje. Tylko co zgłoszę, że zgodnie z umową, którą podpisałem, dostałem podwyżkę? Przecież wyraziłem zgodę na podwyżkę. Jakoś nie bardzo mi się to widzi. Prędzej jakaś zbiorowa akcja z klauzulą niedozwoloną czy coś.Remington pisze:Dziwię się Wam, że tak łatwo przechodzicie nad tym do porządku dziennego. Wbrew pozorom, te podwyżki może podważyć UOKiK, o ile do niego je zgłosicie.
Nawet za 11,49zł jest to nadal korzystna oferta, ale po kolejnej podwyżce już nie będzie. Wtedy będziemy szukać alternatywy, aby za jakiś czas znowu wskoczyć do abo za 9,99 zł jako nowy klient
