- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Remington: gdzieś czytałem wpisy, że Play kasował z salda *101# niewykorzystaną kasę po przekroczeniu daty przychodzących, był ostatnio taki wpis w wątku o Fakt Mobile.


Podpowiedzcie co powinienem teraz zrobić.Karta w T-Mobile mix od kilku lat,wypełniony kontrakt dawno temu.Zostalo ok 700zl na koncie.31 stycznia składam wniosek o rozwiązanie umowy=przejście do oferty na kartę.5 marca SMS o przejściu na kartę.15 marca przenoszę nr do innej sieci i składam wniosek o zwrot środków.Dostaje odpowiedź negatywną.Argument -numer w momencie przeniesienia był w mix a nie w ofercie na kartę.Odpisuję, że to nie prawda bo był w ofercie na kartę.Dzis dostaję kolejną odp. że nie zwrócą bo numer musi być 6mcy w ofercie na kartę.Na stronie T-Mobile warunki do zwrotu:
"masz co najmniej 6-miesięczny staż w T-Mobile"-warunek spełniony.
nie ma nic o 6mcach W OFERCIE NA KARTĘ .
Pisać kolejną reklamację,do UOKiKu?
"masz co najmniej 6-miesięczny staż w T-Mobile"-warunek spełniony.
nie ma nic o 6mcach W OFERCIE NA KARTĘ .
Pisać kolejną reklamację,do UOKiKu?
@Mikana
Chyba nie masz wyjścia. Tylko UOKiK lub UKE mogą pomóc.
Właśnie tak wyglądają skutki szkoleń z reklamacji dla pracowników BOK-ów. Zawsze będą na nie - nie da się, nie ma takich przepisów, będziemy dogłębnie analizować itd.
J... mentalność pruskich i carskich urzędników.
Chyba nie masz wyjścia. Tylko UOKiK lub UKE mogą pomóc.
Właśnie tak wyglądają skutki szkoleń z reklamacji dla pracowników BOK-ów. Zawsze będą na nie - nie da się, nie ma takich przepisów, będziemy dogłębnie analizować itd.
J... mentalność pruskich i carskich urzędników.
UOKiK nie może pomóc, bo nie podejmuje się indywidualnych spraw. Można mu co najwyżej donieść o nagannej praktyce.
A UKE coś pomoże?
@Remington
Czasami podejmuje się, a nawet czeka na konkretne zgłoszenie. Znam przypadek, gdzie UOKiK wprost dopraszał się o DRUGIE takie samo zgłoszenie, bo jedno już miał. Dotyczyło T-Mobile. Chodziło o olbrzymie obciążenia za transmisję danych w roamingu, w abonamencie, mimo deklaracji operatora, że transmisja jest zawsze no limit. Sprawa była ewidentna. Konsument odzyskał pieniądze. Dawne czasy.
@Mikana
Sprawa jest na tyle bulwersująca, że warto najpierw zadzwonić do UOKiK-u. Pokierują Cię jak napisać zgłoszenie.
Czasami podejmuje się, a nawet czeka na konkretne zgłoszenie. Znam przypadek, gdzie UOKiK wprost dopraszał się o DRUGIE takie samo zgłoszenie, bo jedno już miał. Dotyczyło T-Mobile. Chodziło o olbrzymie obciążenia za transmisję danych w roamingu, w abonamencie, mimo deklaracji operatora, że transmisja jest zawsze no limit. Sprawa była ewidentna. Konsument odzyskał pieniądze. Dawne czasy.
@Mikana
Sprawa jest na tyle bulwersująca, że warto najpierw zadzwonić do UOKiK-u. Pokierują Cię jak napisać zgłoszenie.
@Mikana
Jeśli, po telefonach, wyjaśni się kto obecnie przyjmuje zgłoszenia indywidualne (UOKiK czy UKE), wysyłaj jednocześnie pisma do wiadomości T-Mobile. Zarówno pocztą jak i e-mailem. Możliwe, że przyśpieszy to zwrot pieniędzy i nie będzie trzeba czekać na żmudną procedurę sądową.
BTW - czy była wysłana oficjalna reklamacja, do T-Mobile, z Twojego e-maila?
Jeśli, po telefonach, wyjaśni się kto obecnie przyjmuje zgłoszenia indywidualne (UOKiK czy UKE), wysyłaj jednocześnie pisma do wiadomości T-Mobile. Zarówno pocztą jak i e-mailem. Możliwe, że przyśpieszy to zwrot pieniędzy i nie będzie trzeba czekać na żmudną procedurę sądową.
BTW - czy była wysłana oficjalna reklamacja, do T-Mobile, z Twojego e-maila?
Nie czy, bo UKE na pewno. UOKiK - poza opisanym przez Ciebie przepypadkiem, ani razu nie spotkałem się z podjęciem przez nich interwencji w indywidualnej sprawie.
@Remington
W opisywanym przeze mnie przypadku UOKiK przystąpił do sprawy sądowej.
Może nie ma się co cackać, tylko trzeba wysyłać zgłoszenia zarówno do UKE jak i do UOKiK, zawsze z kopią do T-Mobile. Zakładam, że prawnicy T-Mobile, po różnych doświadczeniach, okażą się miękiszonami i szybko zwrócą pieniądze z nawiązką...
W opisywanym przeze mnie przypadku UOKiK przystąpił do sprawy sądowej.
Może nie ma się co cackać, tylko trzeba wysyłać zgłoszenia zarówno do UKE jak i do UOKiK, zawsze z kopią do T-Mobile. Zakładam, że prawnicy T-Mobile, po różnych doświadczeniach, okażą się miękiszonami i szybko zwrócą pieniądze z nawiązką...
Wniosek złożyłem przez konsultanta na infolinii. Odp otrzymałem z BOK mailowo.Odpisalem do BoK mailowo i znów otrzymałem negatywną odpowiedź mailowo.Pisac jeszcze oficjalną reklamację do T-Mobile?
@Mikana
Jeśli w historii korespondencji widać o co prosisz i widać negatywną odpowiedź T-Mobile, nie trzeba pisać drugi raz. Jak nie widać (bardziej pod ewentualny sąd), powtórz reklamację ze wszystkim szczegółami.
W tekście pod podpisem, po lewej stronie, wstaw wzmiankę do wiadomości (DW) UKE UOKiK. Każdą korespondencję do UKE i UOKiK-u wysyłaj równolegle, w tym samym e-mailu lub liście, do T-Mobile.
Wymiękną.
Trzymaj się.
Pzdr
Jeśli w historii korespondencji widać o co prosisz i widać negatywną odpowiedź T-Mobile, nie trzeba pisać drugi raz. Jak nie widać (bardziej pod ewentualny sąd), powtórz reklamację ze wszystkim szczegółami.
W tekście pod podpisem, po lewej stronie, wstaw wzmiankę do wiadomości (DW) UKE UOKiK. Każdą korespondencję do UKE i UOKiK-u wysyłaj równolegle, w tym samym e-mailu lub liście, do T-Mobile.
Wymiękną.
Trzymaj się.
Pzdr
Plus się ugiął i w końcu pozwala łaskawie odzyskać niewykorzystane środki z konta prepaid i MIX.
Szczegóły i regulamin > https://fs.siteor.com/gsmonline/article ... 1687945961
Szczegóły i regulamin > https://fs.siteor.com/gsmonline/article ... 1687945961


No teraz czas na operatorów MVNO takich którzy nie mają tego wdrożone np. Lyca Mobile.
Window: na Lyce nie licz. Tym bardziej, że nie działają na platformie Plusa dla MVNO.


Ładne info. Podziękowania dla @Karlos20 za tę wiadomość.
A czy środki pozyskane z teleprzelewu też zwrócą czy tylko z doładowania?
aupol: odzyskać możesz tylko środki z konta głównego z salda *100#


Sprawdzając strony na temat zwrotu pieniędzy po wygaśnięciu ważności konta prepaid, zauważyłem że Orange zwraca pieniądze gdy przejdziemy do Flexa to przysługuje nam prawo do zwrotu środków. Wiecie kiedy to Orange wprowadził?
https://www.orange.pl/zobacz/zwrot-srodkow
https://www.orange.pl/zobacz/zwrot-srodkow