zwariowany.kurczak: a po co, skoro Play mocno trzyma na macierzystym, a osoba, która ma lepszego neta na RK Orange wywali po kilku chwilach na Playa, który może być obciążony.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Numer jest już w Vectrze. Cały proces trwał około 21 dni. Od razu po włożeniu karty SMS z informacją o przekroczeniu limitu danych i lejek. Poszło zgloszenie online. No i nie mam 5G. Nie wykluczam, że to coś nie tak z moim telefonem (Oneplus Nord N10), bo na liście sieci do wyboru nie widzę 5G Playa. Profilaktycznie też poszło zgłoszenie.
U mnie zamówienie złożone 2 kwietnia.
4 kwietnia 10:00- akceptacja wniosku MNP poprzez email. Data przeniesienia wyznaczona 11 kwietnia. (Play prepaid)
4 kwietnia 16.00- mail z informacją, że umowa jest gotowa do podpisania w punkcie Vectry.
4 kwietnia 17.30- podpisanie umowy i odbiór karty sim w punkcie Vectry.
Informacyjnie zostawię:
- numer nie przeniesie się aż fizycznie nie otrzymasz karty sim
- jeśli MNP nastąpi po wyznaczonej dacie, nie ma informacji, przychodzi północ i ono następuje
- w pierwszej dobie otrzymasz mnóstwo SMS, a to koniec @, opłaty nalicza od min. itd. w strefie Klienta wykorzystujesz limit wydatków... to wszystko sprostują o północy.
Karta zachowuje się jak w PLAY, pierwsza doba cuda wianki
Jeden numer mam już przeniesiony 11.04. Drugi zostanie przeniesiony 10.05.
Mam 2 pytania:
1. Którego dnia msc wystawiane są faktury w Vectrze?
2.Czy numer konta do wpłat to indywidualny rachunek rozliczeniowy i można powiedzmy jednorazowo wpłacić np. 100 zł i będą automatycznie rozliczane kolejne faktury z nadpłaty?
Pijo:
1. do 7go dnia od rozpoczęcia nowego okresu rozliczeniowego, który zawsze wypada pierwszego dnia każdego miesiąca (z tego co sprawdziłem u siebie, faktury wystawiali między 4 a 7 dniem miesiąca [fv nie były wystawiane w niedziele, stąd te obsuwy]).
CIEKAWE: w Vectrze termin płatności to nie 14 dni, a zawsze do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego.
2. Zgadza się. Jak w każdej ofercie abonamentowej, masz swój nr konta bankowego, na który wpłacasz kasę na poczet faktur. Możesz zapłacić więcej, to należności pobiorą z nadpłaty w dniu jej wystawienia.
Ja tak robię z nju internetowym (abonament) i o tą ofertę się nie martwię co pół roku.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Jak w każdej ofercie abonamentowej, masz swój nr konta bankowego
Niekoniecznie w każdej - dlatego warto zawsze się upewnić. Znam małą lokalną kablówkę, gdzie nr klienta trzeba podać w tytule przelewu, bo nr konta jest ten sam dla wszystkich. Usługa płatności masowych jest dla firm ekstra płatna w bankach. Niemniej w przypadku dużych firm - to już norma.
Mam pytanie, Vectra przejęła Multimedia Polska która świadczyła usługi na sieci Plus, czy można jeszcze podpisać umowę z Vectrą/Multimedia aby skorzystać z zasięgu sieci Plus?
grzegorz1982: nie, Vectra proponuje skorzystać z lepszej oferty komórkowej, oferowanej na zasięgu Play i roamingu krajowego z Orange.
Aktywna oferta komórkowa Multimediów będzie świadczona aż do momentu wygaśnięcia / zmiany umowy.
Zasięg Plusa jest dostępny w ofercie Jambox Mobile, oferowanej u partnerów Grupy Vectra (Jambox należy do tej grupy) w wielu lokalnych operatorach światłowodu.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Karlos20: dzięki za odpowiedz, ale jeden numer mam już na sieci Play a drugi musze mieć na Plusie. Musze poszukać innych operatorów co świadczą usługi na sieci Plus w konkurencyjnych cenach.
@grzegorz1982
Jeśli korzystasz z promocji 4 doładowania i gratis w Plusie/Plushu, nie znajdziesz, u żadnego MVNO, lepszej oferty. Szkoda czasu na szukanie...