Dzięki.

W Plush po przeniesieniu, musisz każdorazowo zasilić za 5 zł, aby opłacić RWK.mirekK pisze: ↑08 mar 2023, 23:47Posiadam jakieś "leżaki" to się przeniesie i znowu będzie wielokrotność 3miesięcy wypas za darmoszkę![]()
www.plushbezlimitu.pl/na-karte-przenies
W Pluszaku nie, ale >>> viewtopic.php?f=76&t=132990 .
niestety ten pakiet nie działa - nie jestes uprawniony do udziału w promocji. Jest jakis sposob na obejscie blokady i wlaczenie pakietu?babciagienia1p pisze: ↑09 mar 2023, 00:45
Pakiet "pomoc dla UA" za 30,- zł na 2 160 godzin. Po umiejętnym wykorzystaniu promocji "4 doładowania i gratis" zostanie Ci jeszcze 10,- zł na koncie głównym.
Oczywiście, że w tak krótkim czasie nie ma mowy - sam formularz daje, o ile dobrze pamiętam, minimum 10 dni na dopełnienie formalności. Podałem tylko co jeszcze można zrobić z numerem, który "zaliczył już Plusa" i jest "wolny"babciagienia1p pisze: ↑09 mar 2023, 08:50@MariuszY
Wydaje mi się, że do niedzieli już chyba nie uda się skutecznie przenieść. Pewnie jest jakiś margines na kuriera i dokumenty.
babciagienia1p pisze: ↑09 mar 2023, 14:06
Dziwne... Praktycznie niemożliwe, żeby zakończyli promocję...
1) Czy, na pewno, masz Plush - taryfa Nowy Plush?
mam napewno
2) Może masz, przypadkiem, aktywny inny no-limit? Wówczas należy poczekać aż wygaśnie lub samemu dezaktywować (bez sensu taka akcja z dezaktywacją...) i dopiero wtedy aktywować "pomoc dla UA".
nie mam żadnego no-limitu
3) Czy, na pewno, masz na koncie głównym 30,- zł?
mam conajmniej 30 zl
4) "Pomoc dla UA" aktywuje się SMS-em o treści 30 na numer 80988.
w ten sposób właśnie aktywowałem
5) Może wcześniej trzeba, na chwilę, dezaktywować Promo BS? Dezaktywacja kodem USSD *136*00*01#
mam włączone promo BS, ale to nie powinno byc problemem skoro w regulaminie powyższego pakietu jest zapis o tresci: W przypadku posiadania kilku Pakietów internetowych w pierwszej kolejności rozliczane są jednostki z promocji „GigaBank w Taryfie Plus Elastyczna na Kartę” lub „Plush Internet Promo BS”, potem z promocji „Pakiet POMOC UA na 90 dni”, a następnie z promocji „Pakiety internetowe w Plusie” , chyba że regulaminy innych promocji stanowią inaczej.
Nic innego, w tej chwili, nie przychodzi mi do głowy...
W takim razie aktywuj "pomoc dla UA". Nie musisz nawet podnosić się z kanapy...
Nie wykluczałbym też jakiejś puli numerów będącej w posiadaniu operatora i "upawnionej", chociaż najlepiej będzie jeśli wypowiedzą się Ci, którzy numer użytkują dłużej niż czas trwania tej promocji, a z promocji skorzystali. Jeśli w takim przypadku nie było problemów z aktywacją to cała koncepcja leży. Z drugiej strony, biorąc pod uwagę masowe problemy Plusa w automatycznym startowaniu pakietów, to może sytuacja kwalifikująca się na reklamację. Tylko czy zgodnie z regulaminem tej usługi jesteś osobą uprawnioną do jej aktywacji, a więc uprawnioną w związku z tym do reklamacji?
babciagienia1p pisze: ↑03 mar 2023, 18:17Możesz napisać też na bok.plus.pl/forum lub na Live Chat w aplikacji mobilnej (zakładka "centrum informacji").
Właśnie przeprowadziłem taki eksperyment na niedawno aktywowanej karcie - info zwrotne przyszło: "Nie posiadasz wystarczających środków...". Zgłoszenia do promocji nie odrzucili, ale nie daje to jednak gwarancji, że wystarczająca ilość środków byłaby rzeczywiście wystarczająca do aktywacji promocji.babciagienia1p pisze: ↑09 mar 2023, 18:34Mam nadzieję, że jeszcze dzisiaj będę w miejscu gdzie mam kolejną kartę Plusha bez odpowiedniej kwoty potrzebnej do aktywacji. Spróbuję wysłać SMS aktywacyjny. Zobaczę jaki komunikat wróci...