Użytkownik
mariusz9a
Akurat myślę że jeśli sprawa zabrnęłaby do urzędów to raczej operator musiałbym udowodnić że SMSy rozesłał. A tu już wchodzi ewentualne fałszowanie danych więc i stąpanie po bardzo cienkim lodzie.
Nie rozumiem, co w związku z tym? Masz regulamin tej promocji więc o co chodzi?Karlos20 pisze:mariusz9a: przypominam, to jest oferta promocyjna. To nie jest usługa.
NL za 25zł we Frii nie jest już dostępny dla nowych aktywacji ale nikt się nie skarżył, że miał ten pakiet włączony a TM mu go odebrał, wręcz przeciwnie, 3G pisze, że zna osobę, której NL 25zł nadal się odnawia. Możliwe, że podobnie będzie ze starymi NL w GO, jeśli ktoś ma taki pakiet uruchomiony przed 15 marca to po wskazanej dacie NL może nadal się odnawiać.Karlos20 pisze: ↑27 lut 2023, 14:23mariusz9a: zrozum, że niczym nie wskórasz myśląc, że operator poinformuje, że zmienia warunki oferty promocyjnej. Ciesz się, że idzie klientom na rękę i daje 30 dni na decyzje aby pozostać i aktywować nowe warunki albo zrezygnować. Klienci taryfy Frii takiego komfortu nie mieli i stracili usługi no-limit. Tutaj pakiety wygasną wraz z ich ostatnim odnowieniem od momentu odwołania, bez możliwości ich ponownej aktywacji.
To nie Orange, gdzie klienci mają nadal stare warunki (prawa nabyte).