Jestem po rozmowie migracyjnej na czacie Flex. Opiszę co zrobić:
1. Witamy się z botem i prosimy frazą "połącz mnie z doradcą" o zgłoszenie się konsultanta Flex.
2. Prosimy konsultanta o migrację z Flex do Orange Free Na Kartę. Jeśli mamy kilka numerów na koncie, podajemy konkretny numer do migracji.
3. Konsultant ostrzeże o utracie środków i zaproponuje migrację przed końcem ważności aktywnego planu. Zgadzamy się mimo to na migrację i jej następstwa.
4. Czekamy na info od doradcy o zakończeniu migracji w systemie Flex, potrwa to ok 5-10 minut. Przyjdzie email z potwierdzeniem migracji.
5. Rozłączamy się z czatem i usuwamy profil usera w sekcji Karty SIM (jeśli to jedyny numer we Flexie, ekran apki zmieni się w opcję dla zamówienia nowego numeru).
6. Włączamy na ok 5 sekund a potem wyłączamy tryb samolotowy.
7. Sprawdzamy stan konta kodem *124*# (gdy migracja dojdzie do skutku, zobaczymy zerowy stan konta ważny 30 dni - kod nie poda nazwy taryfy [będzie tylko kropka]).
Info dodatkowe:
> po migracji straciłem na Realme 7 5G VoLTE (zrzuca na 3G), we Flexie VoLTE działało
> nie działa VoWiFi na tym telefonie (we Flexie działalo)
> po otrzymaniu SMSa po połączeniu się z netem, włączyli lejek 64 kbps (brak dodatkowych kosztów)
> numer automatycznie podpina się do konta Mój Orange
> Okres Aktywny 30 dni, Okres Pasywny 372 dni
> automatycznie uruchamia się Orange Poczta Głosowa i roaming m/n
> jeśli numer już był w OFNK i po migracji do Flexa wróci ponownie do OFNK - jego staż jest zerowany, więc może otrzymać po 33 dniach od migracji 10 zł doładowania za zgody marketingowe.

Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam
