Użytkownik
kazik20
abrams pisze: ↑03 kwie 2022, 21:42@babciagienia1p: "ostatniego (siódmego) dnia będzie "wygaśnięcie za 0 dni".
Nie, po tej zmianie od razu po włączeniu 10GB mam "wygaśnięcie za 8 dni" a poprzednio miałem "wygaśnięcie za 7 dni" no i gdy na koniec (7-go dnia) miałem "wygaśnięcie za 0 dni" to teraz będę miał "wygaśnięcie za 1 dni". Robię każdorazowo zrzuty ekranu więc mam podstawę.
W moim przypadku: 03.04(8d), 04.04(7d)....10.04(1d) i być może pokaże się 11.04(0d) albo nic.
wysłane z 30 min temu i nic nie przyszło powrotnegobabciagienia1p pisze: ↑08 kwie 2022, 15:24Spróbuj, w takim razie, tego:
https://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docu ... 001183.pdf
babciagienia1p pisze: ↑08 kwie 2022, 14:35T-Mobile
@mumiok
Możesz, możesz... Można skorzystać z rady @abrams. SMS, dla abonamentu, o treści ukr10gb wysłany na numer 80008 działa też w taryfie Frii na kartę.
Faktycznie! Zadziałało na Frii bez problemów