A ja w leżakach mam właśnie PnK RWK. Oczywiście pamiętam, kiedy się kończy ważność konta, wtedy skok do PnK i po chwili znowu PnK RWK (aktywacja RWK) i spokój na rok 

Złe porównanie
Dzięki za info.
Kody USSD pokazują zero mimo iż pakiet jest bo mnie przy połączeniach poza Play nie kasuje. Aplikacja mobilna nie pokazuje tych minut. W Play24 też nic nie ma. Wygląda na to, że trzeba kontaktować się z BOK w celu sprawdzenia stanu minut z tej promocji.babciagienia1p pisze: ↑18 mar 2022, 14:55@ vkjcsakjvcjk
1) kod USSD *104# lub *105#
2) www.24.play.pl
3) aplikacja mobilna Play24
W przypadku kodu USSD, jeśli korzystasz z innych pakietów minut, to będzie widać sumę minut. Jako pierwsze będą schodzić te z krótszym terminem ważności.
Ok, dziękuję za pomoc.babciagienia1p pisze: ↑18 mar 2022, 16:28vkjcsakjvcjk
Sprawdziłam 24.play.pl. Faktycznie - widać tylko transmisję danych i minuty no limit na Ukrainę. Minut do wszystkich nie widać.
Uważaj z telefonem *500, bo połączenie kasuje 0,29 zł za minutę - maksimum 1,50 zł z konta. Najprościej zadzwonić z innej sieci, jeśli masz tam rozmowy no limit, na numer 790 500 500.