• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #112570  autor: user_delete2
 09 paź 2006, 14:47
Witam,

Ponad miesiac temu odeslalem w terminie telefon ktory byl przyslany w ramach porgramu propozycja (odeslalem go na nastepny dzien po odebraniu od kuriera). Oczywiscie nie obeszlo sie bez problemow ze strony Orange ale po kilku godzinach rozmow z BOK udalo sie je rozwiazac i zwrot zostal przyjety i umowa anulowana. I na tym sie skonczylo bo chyba Orange zapomnial ze musi mi jeszcze oddac pieniadze za telefon! Mija juz miesiac a pieniedzy nie ma. Za kazdym razem jak dzwonie sie dowidziec co jest grane otrzymuje inna informacje, raz ze pieniadze sa zwaracane natychmiast, innym razem ze w ciagu 2 tygodni a jeszcze innym razem ze w ciagu miesiaca. Wedlug ustawy to jest chyba 2 tyg.

Czyt ktos juz to przerabial i tez tyle czekal??? Gdzie sie z tym zglosic???

Pozdrawiam.

 #112608  autor: dawoo1
 09 paź 2006, 16:38
Takie sprawy to chyba rozwiązuje Rzecznik Praw Konsumenta

 #112611  autor: JacekS
 09 paź 2006, 16:52
dawoo1 pisze:Takie sprawy to chyba rozwiązuje Rzecznik Praw Konsumenta
Jasne uderzaj do rzecznika, bo samemu chyba trudno bedzie coś wskurać

 #112614  autor: Bandi
 09 paź 2006, 16:59
Nie martw sie.. u innych opow jest to samo. Ja w Erze zrobilem ostatnio taki manewr i tez niezly byl bajzel. Kasy jeszcze nie odzyskalem, a na dodatek byl klopot z taryfa, tzn. najpierw mi nie cofneli rabatu na abonament (ktory mial obowiazywac przy aneksie), a potem zaczeli robic jakies wyrownania jak sie opamietali. Jak zadzwonilem uslyszalem, ze wszystko jest juz w normie i nie ma zadnego sladu po tym cofnietym aneksie. Na koncu tak dla zasady pytam sie kiedy dokladnie konczy mi sie umowa na co konsultant, ze wg jego informacji 12.11... 2008!!! :shock: na szczescie juz jest OK tylko czekam na zwrot pieniedzy za fon.
Ostatnio zmieniony 09 paź 2006, 21:41 przez Bandi, łącznie zmieniany 1 raz.

 #112615  autor: Rokko
 09 paź 2006, 17:02
Wyslij im wezwanie do zaplaty i postrasz, ze jezeli nie zaplaca w ciagu 7 dni wystapisz do sadu.Wszystko oczywiscie listami poleconymi. W sadzie nie powinno byc wiecej problemu. Rzecznik to tez dobry pomysl, tylko pamietaj ze ma duzo roboty, wiec to moze potrwac.

 #112622  autor: user_delete2
 09 paź 2006, 17:21
No to widze ze ciezka droga przede mna, szczegolnie ze mowa jest o 2 telefonach (jeden na moja dziewczyne). Bandi to co piszesz to prawie tak samo jak ja mialem, juz to opisalem na forum wczesniej w watku ktory zaczela "Ami". U mnie jeszcze doszla zlozona wczesniej rezygnacja z uslug Orange ktora do nich wplynela ale nikt jej nie zaksiegowal i faks sobie lezal. Dobrze ze juz nic z ta dziadowska pomaranczowa siecia nie bede mial wspolnego. Tylko niech jeszcze moje pieniadze oddadza.

[ Dodano: 2006-10-12, 13:47 ]
Czy ktos wie ile dokladnie dni maja na zwrot pieniedzy? Bo czytalem ustawe ale tam nie widze nigdzie tego terminu.

Pzdr.