Oczywiście nie w taryfie Go...
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Ja następnym razem wykonam im tą płatną aktywność. Ostatnio kilka dni próbowałem to uruchomić. Szkoda mi czasu na takie zabawy.
Czas to pieniądz...
Taki jest ten wątek - bez tej taryfy przecież
Internet na karte Bluconnect co miesiąc doładowanie 5zł (do ustawienia w appce T-Mobile)
Koszt roczny 60zł w tym 24GB darmowego Internetu. A 60zł można wydać na cokolwiek.
Nie jest darmo ale jest "samograj" internet za doładowanie sie sumuje w okresie ważności.
Koszt roczny 60zł w tym 24GB darmowego Internetu. A 60zł można wydać na cokolwiek.
Nie jest darmo ale jest "samograj" internet za doładowanie sie sumuje w okresie ważności.
http://www.robbo2k.pl Testy wideo - Poradniki jak kupić i co kupić
Ciekawa sprawa: dziś włączyłem kartę z Frii i na telefonie pokazał się znaczek 5G. Albo to błąd karty/telefonu albo włączyli też dla tej taryfy. Ma ktoś możliwość sprawdzenia u siebie? Znaczek pojawił się na minutę, potem zniknął i już nie wrócił. Nie mam karty z oficjalnym dostępem, a gdy miałem to 5G w tym miejscu jeszcze nie było, także nie jestem w stanie zweryfikować co się właściwie wydarzyło.
Z kolei u mnie dziwne zjawisko na jednej z kart w taryfie Frii.
Do tej pory utrata połączeń wychodzących następowała w 184 dniu "braku aktywności". Dzisiaj przyszedł SMS i zmieniła się ważność konta sugerująca utratę ważności w 182 dniu. Dodatkowo, zwykle, SMS przychodził około 08:00 rano, dzisiaj - o 19:00.
Psikus na Święto Dziękczynienia, czy awaria systemu?
Do tej pory utrata połączeń wychodzących następowała w 184 dniu "braku aktywności". Dzisiaj przyszedł SMS i zmieniła się ważność konta sugerująca utratę ważności w 182 dniu. Dodatkowo, zwykle, SMS przychodził około 08:00 rano, dzisiaj - o 19:00.
Psikus na Święto Dziękczynienia, czy awaria systemu?
Ani jedno, ani drugie. Po prostu: T-Mobile
U mnie 4 numery z Frii zablokowały się 22.11. Dziś szybka akcja i znów pół roku z głowy
Czekamy na nielimitowanego neta na 2 tygodnie...
Czekamy na nielimitowanego neta na 2 tygodnie...
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Karlos20 - jakiś przeciek o tym nielimitowanym?
macqmacq: jaki przeciek? Ta akcja odbyła się w zeszłym roku czy 2 lata temu i cieszyła się ogromną popularnością, na pewno ta promocja powróci w tym sezonie i przyprawi o ból głowy userom Internetu domowego LTE bez limitu w T, gdzie za to muszą zapłacić, a prepaidowiec "z ulicy" neta bez limitu na 2 tygodnie dostanie za kilka złotych.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Ooo tak, na przeciazone BTSy to wręcz idealna akcja
T ma zdecydowanie mniej aktywnych kart korzystających z neta, więc mogą sobie pozwolić na testowanie wydajności sieci. Rankingi speedtestów mówią jednoznacznie, że T jest statystycznie najszybszy w downloadu, ale dzięki mniejszej ilości testujących. Orange ma drugie miejsce, ale pomimo znacznie większej ilości testów, dystans do T nie jest duży.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Używam Bez Limitu za 1zł do przechowywania numeru ale z samej usługi nie korzystam więc nie pamiętam jak odbywa się pobieranie złotówki w przypadku aktywności ale chyba ta opłata powinna pojawić się na bilingu? U mnie zeżarło 1zł a w bilingu nie ma śladu na co poszło. Jedyne co zrobiłam to odebrałam połączenie w VOLTE i odebrałam wiadomość RCS, wygląda na to, że za samo odebranie połączenia (albo wiadomości) została skasowana opłata i to bez odnotowania w billingu. Dziwne to trochę
Dokładnie to najpierw próbowałam odebrać wiadomość RCS ale się nie udało (myślę że dlatego, że złotówka nie była pobrana), potem odebrałam połączenie VOLTE, następnie znów została wysłana wiadomość RCS z tego samego numeru co wcześniej i ta wiadomość dotarła. W efekcie zniknęła złotówka, podejrzewam, że winnym pobrania tej złotówki jest VOLTE (dlatego kolejny RCS udało się odebrać) tylko nie rozumiem powodu pobrania, czytałam że takie połączenia są rozliczane jak zwykłe głosowe więc opłaty nie powinno być i w zasadzie to nie ma... w billingu, bo z konta ubyło
Dokładnie to najpierw próbowałam odebrać wiadomość RCS ale się nie udało (myślę że dlatego, że złotówka nie była pobrana), potem odebrałam połączenie VOLTE, następnie znów została wysłana wiadomość RCS z tego samego numeru co wcześniej i ta wiadomość dotarła. W efekcie zniknęła złotówka, podejrzewam, że winnym pobrania tej złotówki jest VOLTE (dlatego kolejny RCS udało się odebrać) tylko nie rozumiem powodu pobrania, czytałam że takie połączenia są rozliczane jak zwykłe głosowe więc opłaty nie powinno być i w zasadzie to nie ma... w billingu, bo z konta ubyło
Opłata 1zł jest pobierana TYLKO w przypadku: wykonania poł.głosowego lub wysłania smsa lub wysłania mmsa lub zużycia więcej niż 5MB internetu! Odbieranie czegokolwiek nie powoduje pobrania opłaty(chyba, że spowodowało to zużycie ponad 5MB danych).
Jeśli żadna z wymaganych do pobrania opłaty dziennej czynność nie została wykonana to reklamacja dla zasady powinna polecieć.
Jeśli żadna z wymaganych do pobrania opłaty dziennej czynność nie została wykonana to reklamacja dla zasady powinna polecieć.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Mnie bardziej chodzi o wyjaśnienie tej sytuacji. Jeśli już złotówka została naliczona (słusznie czy nie) to chyba powinna być wykazana, tak mi się zdaje. U mnie nie ma śladu w billingu, widać tylko pobranie 14MB i chciałabym wiedzieć co zużywa dane w takim przypadku, odbiór rozmowy VOLTE czy odbiór RCS?
Może ta złotówka jest niewidoczna dlatego że nie doszło do żadnej aktywności zainicjowanej przeze mnie? Wcale bym się nie zdziwiła gdybym wykonała połączenie i została pobrana kolejna złotówka, tym razem już oficjalnie wykazana w billingu
Może ta złotówka jest niewidoczna dlatego że nie doszło do żadnej aktywności zainicjowanej przeze mnie? Wcale bym się nie zdziwiła gdybym wykonała połączenie i została pobrana kolejna złotówka, tym razem już oficjalnie wykazana w billingu
Dochodzę do wniosku, że za pobraniem złotówki stoi połączenie VOLTE. Pierwszy RCS nie dotarł, bo opłata dzienna nie była odpalona i to ma sens, jeśli telefon jest dobrze skonfigurowany to na odbiór RCS nie mam wpływu, wiadomość wpada i pobiera dane poza mną, dlatego system tego nie puszcza. Gdyby było inaczej to ktoś mógłby codziennie wysyłać taką wiadomość a ja bym za to płaciła
W przypadku połączenia to ja decyduje czy zostanie odebrane czy nie, ponieważ odebrałam a było to połączenie VOLTE (generujące pobór danych) dniówka się aktywowała pobierając złotówkę co umożliwiło już bezkosztowy odbiór drugiego RCSa. Jeśli to działa inaczej to niech mnie ktoś sprostuje
W przypadku połączenia to ja decyduje czy zostanie odebrane czy nie, ponieważ odebrałam a było to połączenie VOLTE (generujące pobór danych) dniówka się aktywowała pobierając złotówkę co umożliwiło już bezkosztowy odbiór drugiego RCSa. Jeśli to działa inaczej to niech mnie ktoś sprostuje
U mnie kiedyś pobrało złotówkę bo puściłem strzałkę przez VoWiFi. Ale trudno experymenty kosztują
Też fajnie A pamiętasz czy ta złotówka była widoczna w billingu? Może pokazuje się tylko w oczywistych sytuacjach a w wątpliwych typu połączenie po Wifi albo odebranie połączenia Volte jest pobierana ale nie wykazywana?