DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1117854  autor: bxx1
 19 cze 2021, 09:19
Nie widze nigdzie w aplikacji tego komunikatu.Dobrze,że ktos już wcześniej napisał że coś takiego jest bo bym nawet nie wiedział, a tak można za 5 doładowywać bo tak sie najbardziej opłaca.
 #1118004  autor: Remington
 22 cze 2021, 19:46
Remington pisze:
14 cze 2021, 21:15
U mnie to samo, w ogóle to jest jakiś dramat. Widzę nieaktywne kontrakty abonamentowe oraz jeden z dwóch moich numerów nju mobile i mogę nim w pełni zarządzać (czyżby przygotowania do integracji Mój Orange z nju?). Wiele podstron linkuje do zapewne testowego hosta esklep.online.corpnet.pl

Coś się dzieje. Teraz uruchamia się na numerze nju (bez możliwości zarządzania) i można przełączyć się na pozostałe, ale do tego z nju wrócić się nie da.
 #1123545  autor: marcin19883
 20 paź 2021, 23:28
Działa wam przełączanie między numerami w Mój Orange? Na stronie www nic się nie dzieje, kiedy kliknę w dany numer, a w aplikacji nie ma listy numerów, oprócz tego najnowszego. :( Tak jest od kielku miesięcy. Zgłaszenie techniczne nic nie daje, nikt sie tym nie zajmuje, nadal od czerwca zgłoszenie w realizacji.. Nawet usunąłem konto i od nowa się zarejestrowałem. Nic to nie dało. Nadal, przełączanie między numerami nie działa.
 #1123580  autor: Remington
 21 paź 2021, 22:11
Nie tylko u Ciebie. Ja w internetowym Mój Orange mam błąd na błędzie, od wielu miesięcy error po każdym logowaniu, muszę ręcznie zmieniać URL by cokolwiek zobaczyć, a widzę domyślnie numer jaki mam w nju (ale bez danych), oprócz niego dwa od lat nieaktywne abonamenty.
 #1123592  autor: marcin19883
 22 paź 2021, 15:57
A to ja też mam dziwne dwa puste konta oprócz moich numerów. Najgorsze jest to, że w mobilnej aplikacji widzi tylko najnowszy numer. Tego starszego nie. Logowanie na nr telefonu działa, ale nic nie można zrobić. Do wszystkiego jest potrzebne logowanie emailowe.
 #1123596  autor: Remington
 22 paź 2021, 17:44
Ja do apki loguję się e-mailem i odpukać tam działa wszystko jak należy.

Nie wiem natomiast dlaczego tyle osób opiera się zakładaniu kont na adres e-mail. Warto mieć konto pocztowe dające możliwość tworzenia aliasów i wszędzie można podawać inny.
 #1123606  autor: marcin19883
 22 paź 2021, 22:23
Ja już od chyba 2 lat mam konto Mój Orange na email. Działało idealnie. Aż do marca tego roku, kiedy zaczeły się przerwy weekendowe i po takim weekendzie się wszystko popsuło. Dziś zauważyłem, że logując się na stronie www mam starszy numer jako pierwszy i tym samym mogę zarządzać. A na appce ten nowszy. Więc moge zarządzać numerami, ale oddzielnie na różnych platformach :lol: Minusem tego jest, że ten starszy to główny numer a podwójne GB w no limit są tylko w appce dostepne :(
 #1124208  autor: kazik20
 10 lis 2021, 17:02
No to jak sprawa w końcu wygląda? Można być na kompie stale zalogowanym w MójOrange? bo mnie wystarcza sprawdzanie jednorazowe smsem, ale drażni niestety brak autologowania jak dawniej w starym MO, a nie mam ochoty szastać mailami gdzie popadnie lekkomyślnie bo potem śmiecie przychodzą.