DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 86 z 86
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
 #1121943  autor: Kamil7878
 16 wrz 2021, 17:26
zalezok pisze:
16 wrz 2021, 17:04
Dzień dobry.
Usiłuję dokonać migracji play->lyca.
Strona lyca jest jest chyba z epoki kamienia łupanego. W ichnym formularzu po wypełnieniu wyświetla się komunikat:
Dane osobowe nie zgadzają się z danymi zarejestrowanymi na podaną kartę SIM Lycamobile
mimo że obie karty zarejestrowane na te same dane przez tą samą osobę.
Mało tego, w formularzu trzeba zaznaczyć okres wypowiedzenia. Pytałem w play a konsultant twierdzi że 30 dni od okresu rozliczeniowego którym jest 1. dzień miesiąca dla prepaid. Oznacza to że przeniesienie numeru trwa od 30 dni do 60 dni jeżeli wniosek wpłynie drugiego dnia miesiaca. A tyle się naczytałem że numery przenoszone sa za darmo i w jeden dzień!
Partyline od lyca odzywa się bez czekania ale wszyscy którzy odbiorą twierdzą że mnie nie słyszą i rozłaczają się.
Ręce i nogi opadają co tam się wyrabia. Wie ktoś coś jak to popchnąć dalej?
Przenosiłem kilka razy i nie było nigdy problemu, to o czym piszesz to informacja ze numery muszą być na tą samą osobę, wypełniasz drukujesz, podpis, skan, i wysyłasz, to chyba szybciej niż stać w salonie w kolejce i słuchać czy jednak nie chcesz abonamentu.
 #1122958  autor: DEVI_UI
 07 paź 2021, 19:53
Cześć wszystkim!
mam obecnie flexa, lecz nie okazał się to dobry wybór, numer został przeniesiony z play właśnie do orange, czy mogę z powrotem wrócić do fioletowych ?
Pozdrawiam
 #1122966  autor: musiolek
 08 paź 2021, 02:09
zalezok pisze:
16 wrz 2021, 17:04
Dzień dobry.
Usiłuję dokonać migracji play->lyca.
Strona lyca jest jest chyba z epoki kamienia łupanego. W ichnym formularzu po wypełnieniu wyświetla się komunikat:
Dane osobowe nie zgadzają się z danymi zarejestrowanymi na podaną kartę SIM Lycamobile
mimo że obie karty zarejestrowane na te same dane przez tą samą osobę.
Mało tego, w formularzu trzeba zaznaczyć okres wypowiedzenia. Pytałem w play a konsultant twierdzi że 30 dni od okresu rozliczeniowego którym jest 1. dzień miesiąca dla prepaid. Oznacza to że przeniesienie numeru trwa od 30 dni do 60 dni jeżeli wniosek wpłynie drugiego dnia miesiaca. A tyle się naczytałem że numery przenoszone sa za darmo i w jeden dzień!
Partyline od lyca odzywa się bez czekania ale wszyscy którzy odbiorą twierdzą że mnie nie słyszą i rozłaczają się.
Ręce i nogi opadają co tam się wyrabia. Wie ktoś coś jak to popchnąć dalej?

Możesz napisać jak rozwiązałeś ten problem?

Mam identyczną sytuację (taki sam komunikat) i od kwietnia/maja nikt z Lyca nie potrafił mi pomóc więc po jakichś dwóch miesiącach różnych kombinacji poddałem się i dałem sobie spokój z przeniesieniem do nich dwóch numerów.

Jeżeli udało Ci się jakoś rozwiązać ten problem techniczny to chętnie wrócę do mojej sprawy...
  • Strona 86 z 86
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86