REMINGTON , dzięki za naprostowanie, więc musimy poprosić redakcję - może coś się zdziała.
Darekka, poproś Twoją żonę o wklejenie postów - ale bez "linków" , może przejdzie, spotkałem się z czymś takim, że bot usuwał posty gdzie były podane w nim linki.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Obserwujcie profile T i HEYAH, bo za moment wstawię takie posty:
"Dzień dobry- jaki jest powód wycofywania bardzo dobrej oferty "Masz złotówkę-masz nolimit na wszystko i do wszystkich" , które ogłosili Państwo w komunikacie z dnia 30 lipca 2021 na swojej stronie
Posiadacze tej usługi już na wykopie i kilku portalach o telekomunikacji trąbią o tym i zapowiadają walkę w UOKiK, bo utracą w wielu przypadkach jedyną możliwość w miare komfortowego dostępu do internetu.
Jednocześnie pytam czy sieć T-mobile, która również z tym dniem wycofuje identyczną opcje usługową dla klientów mających startery uprawnione do tej oferty w sieci T-mobile i HEYAH ma zamiar swoim bądź co bądź klientom T-mobile/HEYAH od ponad 5lat(start oferty 21.03.2016) zaproponować jakiś kompromis?
A może z pozycji korporacji nie macie dla tych ludzi żadnego kompromisu i niech sobie radzą sami?""
Minuta i już nie ma śladu(screeny zrobiłem jak by co).
Za to w komentarzu tuż przed kasacji tych pytać przysłali info, że już udzielili mojej żonie odpowiedzi w tej kwesti...tylko, że żadnej wiadomości nie otrzymalismy. Poprosiliśmy o jej ponowne przysłanie. Dotyczy to profili T i HEYAH,bo w obu pod znikniętym postem jest info, że juz udzielieli odpowiedzi.
Ot bareja.
Dokopałem się do ich odpowiedzi i cytuję "Dzień dobry. Dziękujemy za informację. Z czasem starsze usługi i taryfy zostają wyłączone. W ten sposób możemy skupić się na rozwijaniu nowych ofert dla naszych klientów."
"Dzień dobry- jaki jest powód wycofywania bardzo dobrej oferty "Masz złotówkę-masz nolimit na wszystko i do wszystkich" , które ogłosili Państwo w komunikacie z dnia 30 lipca 2021 na swojej stronie
Posiadacze tej usługi już na wykopie i kilku portalach o telekomunikacji trąbią o tym i zapowiadają walkę w UOKiK, bo utracą w wielu przypadkach jedyną możliwość w miare komfortowego dostępu do internetu.
Jednocześnie pytam czy sieć T-mobile, która również z tym dniem wycofuje identyczną opcje usługową dla klientów mających startery uprawnione do tej oferty w sieci T-mobile i HEYAH ma zamiar swoim bądź co bądź klientom T-mobile/HEYAH od ponad 5lat(start oferty 21.03.2016) zaproponować jakiś kompromis?
A może z pozycji korporacji nie macie dla tych ludzi żadnego kompromisu i niech sobie radzą sami?""
Minuta i już nie ma śladu(screeny zrobiłem jak by co).
Za to w komentarzu tuż przed kasacji tych pytać przysłali info, że już udzielili mojej żonie odpowiedzi w tej kwesti...tylko, że żadnej wiadomości nie otrzymalismy. Poprosiliśmy o jej ponowne przysłanie. Dotyczy to profili T i HEYAH,bo w obu pod znikniętym postem jest info, że juz udzielieli odpowiedzi.
Ot bareja.
Dokopałem się do ich odpowiedzi i cytuję "Dzień dobry. Dziękujemy za informację. Z czasem starsze usługi i taryfy zostają wyłączone. W ten sposób możemy skupić się na rozwijaniu nowych ofert dla naszych klientów."
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. 

Faktycznie Bareja ... masakra, co proponujesz w tej sytuacji ?
Ostatnio zmieniony 10 sie 2021, 13:31 przez ruki101, łącznie zmieniany 1 raz.
Otrzymane odpowiedzi o powyższej treśći zacytowanej są jakby wpisane na zasadzie copy/paste i papa.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. 

Może powinni napisać, że przez przeszło 5 lat - nie byłoby chociażby 1 dnia, w którym ta usługa by działała prawidłowo i dlatego usuwają bo mają dosyć reklamacji i kosztów z tym związanych .
Pomimo wezwań w reklamacji do prawidłowego świadczenia tej usługi nic to kompletnie nie dawało.
Pomimo wezwań w reklamacji do prawidłowego świadczenia tej usługi nic to kompletnie nie dawało.
Na wykopie już oberwalismy łatkami "januszy", "cebulaków" co to biznesy na tej ofercie postawili żekomo zbudowalo to co Ty za głupoty gadasz, ze oferta jest niedorobiona--Przyznać sie, który na tej ofercie postawił biznes ISP i kosi kasiore--ŻART, bo wszyscy wiemy, że nigdy nie dostaliśmy tego za co płacimy, ba nawet cicho przyzwoliliśmy upraszczając operatorowi świadczenie tej usługi nie protestując gdy wywalczyłem udawany nolimit neta czyli 500GB/dobe.
Jak widac kanał facebookowy jest slepym kanałem do komunikacji, bo to jakies boty/studenty odpisują i kasują to co nie pasuje. Aczkolwiek w miarę możliwości zachęam do zadawania im pytań o kwestie naszej usługi i o kasowanie postów.
Jak widac kanał facebookowy jest slepym kanałem do komunikacji, bo to jakies boty/studenty odpisują i kasują to co nie pasuje. Aczkolwiek w miarę możliwości zachęam do zadawania im pytań o kwestie naszej usługi i o kasowanie postów.
Ostatnio zmieniony 10 sie 2021, 13:43 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. 

Hahaha czyli chodzi o nasze dobro i ogółu

W przenośni można to porównać do tego, że zatrzymujesz kogoś, co ma sportowy samochód i w ramach jego dobra, aby sobie nie zrobił krzywdy dajesz mu rodzinne kombi. Ma samochód... ma, a to, że w ogólnym rozrachunku nie opłacalny dla nas interes to szczegół.
Ale tu nie dajaą nam nawet rodzinnego kombi z silnikiem od kosiarki i z kołami od roweru tylko za fraki wyrywają nas ze "sportowej ale wadliwie działającej" fury i mamy poginać pieszo(żadnej propozycji nam nie dali sensownej tylko oddawaj fure i szukaj se innego szrota). Dobrze,że nam jeszcze nóg nie chca połamać.
Z tego też powodu apeluję do Was i do operatora aby zaproponował nam to rodzinne i bezpieczne kombi skoro nie umie nam naprawić wadliwej sportowej fury. Myślę,że sprawne kombi wystarczy wszystkim z nas w zamian za tego szrota sportowego z nienaprawialnymi wadami(nie chce odpalać, muli, gasnie w trasie itp).
Z tego też powodu apeluję do Was i do operatora aby zaproponował nam to rodzinne i bezpieczne kombi skoro nie umie nam naprawić wadliwej sportowej fury. Myślę,że sprawne kombi wystarczy wszystkim z nas w zamian za tego szrota sportowego z nienaprawialnymi wadami(nie chce odpalać, muli, gasnie w trasie itp).
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. 

Jak w prawdziwym kabarecie, rzekomo dla naszego "dobra" zabierają nam to co mieliśmy jeszcze "używalne " a w zamian dostajemy figę z makiem.
W imieniu TELEPOLIS.PL poprosiłem biuro prasowe T-Mobile Polska o komentarz w sprawie oraz odpowiedzi na poniższe pytania:
1) Jaki był powód rezygnacji z wyżej wskazanych usług oraz czy T-Mobile planuje coś w zamian?
2) Czy T-Mobile Polska zamierza nadal ignorować głosy osób oburzonych zapowiadanymi zmianami i nie odpowiadać na zadawane przez nich pytania?
3) Dlaczego T-Mobile Polska usuwa ze swoich mediów społecznościowych komentarze klientów niezadowolonych z planów operatora i zadawane przez nich pytania?
Co do kwestii samych usług, T-Mobile ma prawo wyłączyć lub zmienić dowolne usługi - to wynika wprost z prawa oraz z regulaminów magentowego operatora, a korzystający ma prawo z tego powodu zerwać z nim umowę, o czym T-Mobile przypomina w swoich komunikatach.
1) Jaki był powód rezygnacji z wyżej wskazanych usług oraz czy T-Mobile planuje coś w zamian?
2) Czy T-Mobile Polska zamierza nadal ignorować głosy osób oburzonych zapowiadanymi zmianami i nie odpowiadać na zadawane przez nich pytania?
3) Dlaczego T-Mobile Polska usuwa ze swoich mediów społecznościowych komentarze klientów niezadowolonych z planów operatora i zadawane przez nich pytania?
Co do kwestii samych usług, T-Mobile ma prawo wyłączyć lub zmienić dowolne usługi - to wynika wprost z prawa oraz z regulaminów magentowego operatora, a korzystający ma prawo z tego powodu zerwać z nim umowę, o czym T-Mobile przypomina w swoich komunikatach.
Dzieki serdeczne-no niechby i mieli prawo ale zawsze dla tak nielicznej i wiernej grupy klientów od ponad 5lat mogliby zaproponować coś podobnego jako zamiennik. Tym samym zamkneli by nam usta, unikneli sporu w UOKiK i PR zrobili sobie pozytywny wizerunek operatora, który nie tylko dał fajną ofertę ale i nie zostawił jej posiadaczy na lodzie, bo dał zamiennik/preferncyjną ofertę dla tych ledwo 50SIMEK. Można to zrobić i skorzystać na dobrej opinii zadowolonych klientów, którzy wiernie płacili i znosili fochy usługi przez wiele lat. Nawet odpuściliśmy uprawnione żądania do rekompensat za nieświadczenie oferty zgodnie z warunkia(brak nolimitu na net).
Teraz miło by było gdyby nas też potraktowano jak partnera.
P.S. szkoda, że nie zadałeś im pytania czy udostępnią dla nas jakąś stosowną kompromisową ofertę jako zamiennik na preferencyjnych zasadach dla dobrego PR.
Teraz miło by było gdyby nas też potraktowano jak partnera.
P.S. szkoda, że nie zadałeś im pytania czy udostępnią dla nas jakąś stosowną kompromisową ofertę jako zamiennik na preferencyjnych zasadach dla dobrego PR.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. 

Słusznie Darekka napisał, przecież wizerunkowo mogą po tysiąckroć zyskać, jeśli tylko będą chcieli coś sensownego zaproponować.
Przecież nawet w ramach tej usługi można zachęcić takich użytkowników do testów 5G, częstych doładowań wyższymi ich nominałami, tylko trzeba wyjść z jakąkolwiek propozycją, póki co "beton".
Mogą przecież NIE LIKWIDOWAĆ tej usługi, a dokonać ZMIAN ! które zadowolą dwie strony i będą mieć charakter kompromisu.
Przecież nawet w ramach tej usługi można zachęcić takich użytkowników do testów 5G, częstych doładowań wyższymi ich nominałami, tylko trzeba wyjść z jakąkolwiek propozycją, póki co "beton".
Mogą przecież NIE LIKWIDOWAĆ tej usługi, a dokonać ZMIAN ! które zadowolą dwie strony i będą mieć charakter kompromisu.
Przeciez zt ych simek można zrobić ambasadorów/testerów sieci mobilnej ale to trzeba mieć chęci i wykorzystać umieć nawet planowana zmianę do propagowania dobrego imienia firmy i jej usług.
Tu musi ktoś z głowa i pomysłami wyjść nam naprzeciw proponując kompromis/migracje na nową platformę itp.
Albo konkurencja ma tez pole do popisu i może np.stworzyć ultra ograniczona ofertę migracji do nowego operatora dostępną tylko dla tej grupy kart z dopisana ta oferta i zagrac w mediach społecznościowych karta czarnego PR: T/Heyah wykopał swoich najtrwardszych klientów(pona 5 lat to w prepaidzie wieczność) kasując im ekstra oferte, a my Ich przygarnelismy dając to samo, bo mamy super sieć itp. Niech ci kliencji testują naszą sieć, bo jestesmy pewni jakośći naszej sieci...T chyba nie był pewien sieci skoro liczącą niespełna 50 simek grupkę swoich nakwytrwalszych klientów wykopał zabierając im ofertę, której nie umiał ogarnąć...
Nie wiem jak Wy ale ja czekam na ruchy operatora lub jego konkurentów.
Tu musi ktoś z głowa i pomysłami wyjść nam naprzeciw proponując kompromis/migracje na nową platformę itp.
Albo konkurencja ma tez pole do popisu i może np.stworzyć ultra ograniczona ofertę migracji do nowego operatora dostępną tylko dla tej grupy kart z dopisana ta oferta i zagrac w mediach społecznościowych karta czarnego PR: T/Heyah wykopał swoich najtrwardszych klientów(pona 5 lat to w prepaidzie wieczność) kasując im ekstra oferte, a my Ich przygarnelismy dając to samo, bo mamy super sieć itp. Niech ci kliencji testują naszą sieć, bo jestesmy pewni jakośći naszej sieci...T chyba nie był pewien sieci skoro liczącą niespełna 50 simek grupkę swoich nakwytrwalszych klientów wykopał zabierając im ofertę, której nie umiał ogarnąć...
Nie wiem jak Wy ale ja czekam na ruchy operatora lub jego konkurentów.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. 

O to to ! lepiej bym tego w słowa " nie ubrał " , właśnie o coś takiego chodzi jak napisałeś, pozostaje czekać na odpowiedź - miejmy nadzieję, iż z propozycją kompromisu lub też z ofertą konkurencji ( chociaż oni nie mają za bardzo możliwości stwierdzić kto był faktycznie "Maszzłotówkowiczem" a kto nie
.

Bez problemu wystarczy aby przed zmiana operatora przedstawić sms z zaproszeniem do reaktywacji lub potwierdzenie aktywacji naszej opcji usługowej(spokojnie do wykonania do dnia zapowiedzianego wyłączenia usługi 30 wrzesnia 2021). Da się to spokojnie zrobić i dać prztyczka w nos T-mobile skoro ci nie potrafią/nie chcą potraktować swoich wiernych klientów jak partnerów.
Oczywiście rękawica po stronie T/HEYAH lub konkurencji...
Oczywiście rękawica po stronie T/HEYAH lub konkurencji...
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. 

Ciekawy pomysł z tym smsem przypominającym od T/H, który można byłoby okazać innemu operatorowi, zobaczymy co odpiszą różowi, pójdą na kompromis czy też faktycznie usuną bez jakiejkolwiek innej propozycji .
Na facebooku ktoś z was pytał operatora o przyczyny(nic nie widać w postach), możliwość wypracowania kompromisu? Ja to się juz boje pisać bo bana wyłapie i u nas na forum.
Ostatnio zmieniony 10 sie 2021, 16:24 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. 

Darekka, facebook T-Mobile ? bo sprawdzam ( może źle patrzę ) ale znowu nic nie widzę .
Nic tam nie ma -kasuja ostro na koncie T i HEYAH.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. 
