Ciężko jest przenieść numer z innej sieci do Play na kartę. Numer nie przenosi się we wskazanej dacie na wniosku. Zamówienie sprzedażowe (wniosek o przeniesienie) zawiesza się w ich systemie, zgłoszenia techniczne są zamykane i znikają z systemu.
Nie można odwołać- anulować przeniesienia bo jest zawieszony więc numer pozostaje cały czas u operatora poprzedniego. Da tej pory wszystko szło OK. jeśli chodzi o zmianę operatora z innej sieci do Play na kartę aż w końcu się popsuło.
- Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
Są problemy z przeniesieniem numeru przez Pocztę polską do Play. Tworzy się zamówienie sprzedażowe w systemie Play co z automatu nie generuje wniosku o przeniesienie numeru. Numer nie przenosi się w wyznaczonym terminie co ciekawe nie można go anulować bo go nie ma jest tylko zamówienie sprzedażowe.
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
Literówka w nazwisku, we wniosku o przeniesienie może być problemem że nr nie przeniósł się, dostałem SMS zaraz po złożeniu wniosku Twój dotychczasowy operator zgodził się na umolnienie numeru, i od tam tej pory nic.
Pytasz czy stwierdzasz? Jeśli pytasz to postaw znak zapytania we właściwym miejscu.
Tak postawione pytanie też mi trudno zrozumieć
Pytasz jakby czy była literówka, ale może wiesz i wtedy pytasz czy mogła być przyczyną odrzucenia. Z drugiej strony operator się zgodził, więc to powinno wystarczyć.

Od poniedziałku 19.07, nic się nie dzieje, przyszedł powyższy sms i tyle, dzisiaj zauważyłem literówkę w nazwisku, i może to jest przyczyną? Jutro podejdę do salonu i zapytam co z przeniesieniem...
Zapytaj u starego operatora, to on wyznacza termin. Jeśli była zgoda na początku to nie powinno być problemu. Nazwa to pole opcjonalne, więc może lecz nie musi być sprawdzane.
Witam wszystkich uczestników forum i proszę o pomoc. Chciałbym przenieść numer z Virgin Mobile (Virgin Net 220) do Play na kartę. W salonie najpierw usłyszałem, że czekają na kuriera z kartami do prepaidów, a jak powiedziałem, że chodzi o przeniesienie numeru do Internetu to dowiedziałem się, że kart SIM typu DATA nie da się przenieść. Czy komuś się udało? Może u innych operatorów?
@djarek
1) Informacja, że czekają na kuriera z kartami, jest zazwyczaj zwykłą ściemą, żeby pozbyć się nie przynoszącego prowizji klienta. Poszukaj innego salonu/punktu.
2) Przenosisz numer, a nie rodzaj taryfy. W przypadku Playa przeniesienie z innej sieci odbywa się ZAWSZE do taryfy Play na Kartę. Dopiero z taryfy PnK możesz zmigrować do Formuły Play na Kartę, a z niej do Internet na Kartę 2.0.
viewtopic.php?f=27&t=86697&start=1650
1) Informacja, że czekają na kuriera z kartami, jest zazwyczaj zwykłą ściemą, żeby pozbyć się nie przynoszącego prowizji klienta. Poszukaj innego salonu/punktu.
2) Przenosisz numer, a nie rodzaj taryfy. W przypadku Playa przeniesienie z innej sieci odbywa się ZAWSZE do taryfy Play na Kartę. Dopiero z taryfy PnK możesz zmigrować do Formuły Play na Kartę, a z niej do Internet na Kartę 2.0.
viewtopic.php?f=27&t=86697&start=1650
Czytałem, że salony nie mają żadnego interesu z przeniesienia na kartę, więc wypychają klientów. Ale w Virgin Mobile też mi powiedziano, że nie ma możliwości przeniesienia numeru z karty DATA na prepaid. Jeżdżenie po salonach wydaje się być mało obiecujące zważywszy na powszechną praktykę. Może któryś operator umożliwia przeniesienie przez internet (telefon)? Dodam jeszcze, że robię to żeby uciec z umowy na czas nieoznaczony i zachować ładny numer. Nie ma dla mnie znaczenia do jakiej taryfy przenoszę byle był to prepaid.
Dzień dobry.
Usiłuję dokonać migracji play->lyca.
Strona lyca jest jest chyba z epoki kamienia łupanego. W ichnym formularzu po wypełnieniu wyświetla się komunikat:
Mało tego, w formularzu trzeba zaznaczyć okres wypowiedzenia. Pytałem w play a konsultant twierdzi że 30 dni od okresu rozliczeniowego którym jest 1. dzień miesiąca dla prepaid. Oznacza to że przeniesienie numeru trwa od 30 dni do 60 dni jeżeli wniosek wpłynie drugiego dnia miesiaca. A tyle się naczytałem że numery przenoszone sa za darmo i w jeden dzień!
Partyline od lyca odzywa się bez czekania ale wszyscy którzy odbiorą twierdzą że mnie nie słyszą i rozłaczają się.
Ręce i nogi opadają co tam się wyrabia. Wie ktoś coś jak to popchnąć dalej?
Usiłuję dokonać migracji play->lyca.
Strona lyca jest jest chyba z epoki kamienia łupanego. W ichnym formularzu po wypełnieniu wyświetla się komunikat:
mimo że obie karty zarejestrowane na te same dane przez tą samą osobę.Dane osobowe nie zgadzają się z danymi zarejestrowanymi na podaną kartę SIM Lycamobile
Mało tego, w formularzu trzeba zaznaczyć okres wypowiedzenia. Pytałem w play a konsultant twierdzi że 30 dni od okresu rozliczeniowego którym jest 1. dzień miesiąca dla prepaid. Oznacza to że przeniesienie numeru trwa od 30 dni do 60 dni jeżeli wniosek wpłynie drugiego dnia miesiaca. A tyle się naczytałem że numery przenoszone sa za darmo i w jeden dzień!
Partyline od lyca odzywa się bez czekania ale wszyscy którzy odbiorą twierdzą że mnie nie słyszą i rozłaczają się.
Ręce i nogi opadają co tam się wyrabia. Wie ktoś coś jak to popchnąć dalej?
Najlepiej zrezygnować z przeniesienia do Lyca i wybrać innego operatora. A może lepiej dogadać się z Play i podpisać aneks, bądź skorzystać z oferty na kartę Playa składając wypowiedzenie? Sprawdź swoje możliwości.


Przenosiłem kilka razy i nie było nigdy problemu, to o czym piszesz to informacja ze numery muszą być na tą samą osobę, wypełniasz drukujesz, podpis, skan, i wysyłasz, to chyba szybciej niż stać w salonie w kolejce i słuchać czy jednak nie chcesz abonamentu.zalezok pisze: ↑16 wrz 2021, 17:04Dzień dobry.
Usiłuję dokonać migracji play->lyca.
Strona lyca jest jest chyba z epoki kamienia łupanego. W ichnym formularzu po wypełnieniu wyświetla się komunikat:mimo że obie karty zarejestrowane na te same dane przez tą samą osobę.Dane osobowe nie zgadzają się z danymi zarejestrowanymi na podaną kartę SIM Lycamobile
Mało tego, w formularzu trzeba zaznaczyć okres wypowiedzenia. Pytałem w play a konsultant twierdzi że 30 dni od okresu rozliczeniowego którym jest 1. dzień miesiąca dla prepaid. Oznacza to że przeniesienie numeru trwa od 30 dni do 60 dni jeżeli wniosek wpłynie drugiego dnia miesiaca. A tyle się naczytałem że numery przenoszone sa za darmo i w jeden dzień!
Partyline od lyca odzywa się bez czekania ale wszyscy którzy odbiorą twierdzą że mnie nie słyszą i rozłaczają się.
Ręce i nogi opadają co tam się wyrabia. Wie ktoś coś jak to popchnąć dalej?
To oczywiste że lepiej ale formularz nie chce przejść.
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2021, 19:11 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: usunięty cytat
Cześć wszystkim!
mam obecnie flexa, lecz nie okazał się to dobry wybór, numer został przeniesiony z play właśnie do orange, czy mogę z powrotem wrócić do fioletowych ?
Pozdrawiam
mam obecnie flexa, lecz nie okazał się to dobry wybór, numer został przeniesiony z play właśnie do orange, czy mogę z powrotem wrócić do fioletowych ?
Pozdrawiam
zalezok pisze: ↑16 wrz 2021, 17:04Dzień dobry.
Usiłuję dokonać migracji play->lyca.
Strona lyca jest jest chyba z epoki kamienia łupanego. W ichnym formularzu po wypełnieniu wyświetla się komunikat:mimo że obie karty zarejestrowane na te same dane przez tą samą osobę.Dane osobowe nie zgadzają się z danymi zarejestrowanymi na podaną kartę SIM Lycamobile
Mało tego, w formularzu trzeba zaznaczyć okres wypowiedzenia. Pytałem w play a konsultant twierdzi że 30 dni od okresu rozliczeniowego którym jest 1. dzień miesiąca dla prepaid. Oznacza to że przeniesienie numeru trwa od 30 dni do 60 dni jeżeli wniosek wpłynie drugiego dnia miesiaca. A tyle się naczytałem że numery przenoszone sa za darmo i w jeden dzień!
Partyline od lyca odzywa się bez czekania ale wszyscy którzy odbiorą twierdzą że mnie nie słyszą i rozłaczają się.
Ręce i nogi opadają co tam się wyrabia. Wie ktoś coś jak to popchnąć dalej?
Możesz napisać jak rozwiązałeś ten problem?
Mam identyczną sytuację (taki sam komunikat) i od kwietnia/maja nikt z Lyca nie potrafił mi pomóc więc po jakichś dwóch miesiącach różnych kombinacji poddałem się i dałem sobie spokój z przeniesieniem do nich dwóch numerów.
Jeżeli udało Ci się jakoś rozwiązać ten problem techniczny to chętnie wrócę do mojej sprawy...