Witam kilka dni temu pofatygowałem się do biura Vectry i złożyłem rezygnację z rocznej umowy, która kończy się 31 lipca. Jest to internet 150mbps za 47,99 miesięcznie w umowie na 12 miesięcy. Czyli kaszana była, ale w lipcu 2020 wprowadziłem się do wynajmowanego nowo mieszkania i potrzebowałem łącza do pracy pilnie, a instalacja z Vectry była już w mieszkaniu gotowa.
Rezygnacja w salonie przyjęta, w piątek miałem pierwszy telefon z Gdyni z utrzymania klienta i zaproponowano mi zwiększenie prędkości do 300mbps w tej samej cenie 47,99 przy umowie na 12 miesięcy. Mnie już nie interesuje umowa na okres 1 czy 2 lat, bo równie dobrze za 2-3 miesiące mogę się przeprowadzić z tej obecnej lokalizacji i nie chce zmieniać tego zobowiązania na jakieś zamienniki od nich.
Oczywiście oferte odrzuciłem i powiedziałem żeby się kontaktowali za jakieś 2 tygodnie z lepszą ofertą bo ta jest słaba.
Dlatego skłoniło mnie do rozważenia oferty z Play na internet stacjonarny 150mbps za 40zl miesięcznie na czas nieokreślony od razu + 50zl instalacja (ale to słabe akurat ,skoro mam już cała infrastrukture w mieszkaniu, a tylko router by swój dziada technicolor Play wstawił).
Podpowiedzcie proszę czy warto się pochylić nad taką oferta Play na internet stacjonarny w tej cenie, czy jednak spróbować wcześniej wydzwonić utrzymanie klienta w Vectrze i przedstawić im swoją wizję, na jakiś warunkach byłbym w stanie kontynuować z nimi umowę i zaakceptować te ciągłe żenujące awarie?
Z góry dzięki za podpowiedź.
Rezygnacja w salonie przyjęta, w piątek miałem pierwszy telefon z Gdyni z utrzymania klienta i zaproponowano mi zwiększenie prędkości do 300mbps w tej samej cenie 47,99 przy umowie na 12 miesięcy. Mnie już nie interesuje umowa na okres 1 czy 2 lat, bo równie dobrze za 2-3 miesiące mogę się przeprowadzić z tej obecnej lokalizacji i nie chce zmieniać tego zobowiązania na jakieś zamienniki od nich.
Oczywiście oferte odrzuciłem i powiedziałem żeby się kontaktowali za jakieś 2 tygodnie z lepszą ofertą bo ta jest słaba.
Dlatego skłoniło mnie do rozważenia oferty z Play na internet stacjonarny 150mbps za 40zl miesięcznie na czas nieokreślony od razu + 50zl instalacja (ale to słabe akurat ,skoro mam już cała infrastrukture w mieszkaniu, a tylko router by swój dziada technicolor Play wstawił).
Podpowiedzcie proszę czy warto się pochylić nad taką oferta Play na internet stacjonarny w tej cenie, czy jednak spróbować wcześniej wydzwonić utrzymanie klienta w Vectrze i przedstawić im swoją wizję, na jakiś warunkach byłbym w stanie kontynuować z nimi umowę i zaakceptować te ciągłe żenujące awarie?
Z góry dzięki za podpowiedź.