DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 43 z 44
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
 #1116070  autor: Remington
 05 maja 2021, 15:59
Masz ich usługi, ale bez swojego numeru.

To, że go widać gdy do kogoś dzwonisz lub piszesz, nie ma z przenosinami wiele wspólnego niestety.
 #1116072  autor: Dzeju
 05 maja 2021, 16:03
Ehm totalna porażka. Może podpowiesz co można zrobić w takiej sytuacji? Można coś zdziałać czy pozostaje cierpliwie czekać?
 #1116092  autor: marcin19883
 06 maja 2021, 13:16
Ja bym w takim przypadku jak najszybciej przeniósł numer do innej sieci. Pierwsza lepsza placówka Play, Plus czy Orange. W jeden dzień okazałoby się, czy numer można przenieść.
 #1116102  autor: tarman
 06 maja 2021, 15:52
Miałem podobną sytuację 2 tygodnie temu po przeniesieniu numeru do TM. Krótki spacer do salonu TM (mam rzut suchą bułką), pracownik zadzwonił na ich infolinię. Reset na karcie SIM, następnie za ok pół godziny WYŁ/WŁ telefon i "dolegliwości" ustąpiły.
 #1116107  autor: Dzeju
 06 maja 2021, 16:32
Włączyli jakoś o 3 rano , ale jest kolejny kłopot mianowicie nalicza koszta podczas rozmów w eu, gdzie jest napisane że w tym pakiecie są darmowe minuty. :?: :!:
 #1116112  autor: 24bis24
 06 maja 2021, 18:42
@Dzeju: oświeć gdzie wyczytałeś, że nie ma kosztów podczas rozmów w eu.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1116117  autor: Remington
 06 maja 2021, 19:36
Kolejny nabrany na teksty o darmowych minutach w UE, podczas gdy chodzi w nich o rozmowy podczas podróży zagranicznych.
 #1116118  autor: Dzeju
 06 maja 2021, 19:42
A nawet na infolinii. Konsultantka poinformowała mnie, że w moim pakiecie mam rozmowy w pl i UE na komórki i stacjonarne nielimitowane do tego 2.3 GB w UE. Czyżby ona też się myliła :?: :mrgreen: Pytam ponieważ ta sieć to jeden wielki burdel :shock:

Wyżej tel zmienił mi z UE na eu sorki :)
Remington pisze:
06 maja 2021, 19:36
Kolejny nabrany na teksty o darmowych minutach w UE, podczas gdy chodzi w nich o rozmowy podczas podróży zagranicznych.
Może i tak, ale dla mnie nie ma to jakiegoś większego znaczenia od tego w chwili obecnej jest internet i komunikatory. Zależy mi na zasięgu to jest priotytet. A jeśli nadal będą problemy to zawsze mogę zmienić operatora.
Ostatnio zmieniony 06 maja 2021, 19:59 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: połączyłem posty
 #1116126  autor: 24bis24
 06 maja 2021, 20:34
Dzeju pisze:
06 maja 2021, 16:32
gdzie jest napisane że w tym pakiecie są darmowe minuty. :?: :!:
gdzie jest napisane?
Dzeju pisze:
06 maja 2021, 16:32
A nawet na infolinii. Konsultantka poinformowała mnie, że w moim pakiecie mam rozmowy w pl i eu na komórki i stacjonarne nielimitowane do tego 2.3 GB w UE.
czyli to poinformowała konsultantka :mrgreen:

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1116185  autor: JS1x5
 07 maja 2021, 18:17
mikkel pisze:
05 maja 2021, 10:49
Witam,
mam numer w tej ofercie i w wakacje kończy mi się okres 12 miesięczny i powoli rozglądam się nad ewakuacją bo jak rozumiem nadal aktualne jest to że po roku opłata jest miesięczna.

<ciach>
A kto Ci tak powiedział? :shock:
 #1116192  autor: Karlos20
 07 maja 2021, 19:27
JS1x5: Heyah zmieniła ofertę i jest po okresie promocyjnym rozliczanie subskrypcji co miesiąc. Warto dopytać, czy będą co miesiąc rozliczać dotychczasową stawkę, albo tę korzystniejszą, czyli 19,99/mies.
 #1116572  autor: Pado
 16 maja 2021, 22:23
Czy w heyah 01 jest HD voice i jak wygląda HDV (jeśli jest) między heyah a innymi operatorami?

Jestem tez ciekaw czy dadzą dostęp do 5g, w faq na ich stronie pisze, że pracują nad tym... bełkot marketingowy?
  • Strona 43 z 44
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44