DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 128 z 138
  • 1
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 138
 #1115950  autor: rsig
 03 maja 2021, 15:57
marcin19883 pisze:
03 maja 2021, 15:38
rsig pisze:
03 maja 2021, 15:20
Nie rozumiem - dlaczego kupujecie chińskie telefony skoro wiecie że polscy operatorzy słabo wspierają w nich Volte i Vowifi?
Przecież te telefony mają w środku to samo co inne telefony. Komponenty kupione od innych. :-) Jest Snapdragon, powinno wszystko wspierać.
Komponenty mogą mieć te same, ale jeśli operator nie umieścił ich na oficjalnej liście modeli wspierających Volte/Vowifi to będzie ruletka, działa czy nie działa. Można pisać petycje do operatorów, prowadzić krucjatę w internecie w tej sprawie, ale póki co nie ma co kopać się z koniem i lepiej wziąć coś oficjalnie wspieranego.
I nie jest prawdą, że są słabo wspierane. Już tak od roku jak nie więcej, prawie każdy telefon od Xiaomi wspiera Volte/VoWifi po wyjęciu z pudełka.
Nie neguję, dawno nie sprawdzałem tych list, chyba nawet w niusach na Telepolis coś mi mignęło że zwiększyło się wsparcie tych funkcji dla chińszczyzny.
U każdego operatora, oprócz Orange, bo blokuje.
O Orange właśnie chodzi. Skoro dany telefon wspiera Volte/Wowifi u wszystkich operatorów oprócz Orange, dodatkowo tylko w Orange nie ma sms przez Vowifi, to albo kupiłbym telefon oficjalnie wspierany w Orange albo przeniósł się do innego operatora.
 #1115952  autor: rsig
 03 maja 2021, 16:58
Jak wyżej pisałem - piszcie petycje do Orange, róbcie demonstracje pod jego siedzibami, czy w inny sposób wywierajcie presję na niego. Ale użalanie się na forum że kolejny raz wam po kilku dniach wyłączyli Volte/Wowifi wywołuje w Orange conajwyżej brechtanie z was.
Ostatnio zmieniony 03 maja 2021, 23:11 przez f0ku5, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: nie cytuj całego posta jeśli odpowiadasz tuż pod nim!
 #1115959  autor: michcio123
 03 maja 2021, 18:56
marcin19883 pisze:
03 maja 2021, 15:10
@Michcio123: Masz za stary telefon(Asus ZenFone 3)
Telefon pomimo iż stary to obsługuje obie usługi ale test był przeprowadzany na smartfonie Realme 6s. Co ciekawe dzisiaj przez ten telefon przeszły simki Plus i T-mobile i w żadnym przypadku ani volte ani wifi calling nie zadziałało.
 #1115961  autor: Huboo
 03 maja 2021, 19:26
p2225 pisze:
03 maja 2021, 15:56
To zmieńcie sieć i przestańcie płakać przez kilka stron w tym temacie.
Dokładnie nie wiadomo kiedy to wdrożą więc jak Wam zależy to musicie sami zadziałać. Chyba że nie macie nic innego do roboty, może faktycznie jest tak że ktoś z Orange czyta to forum i dają Wam bany i się śmieją 🤪
 #1115962  autor: michcio123
 03 maja 2021, 19:56
marcin19883 pisze:
03 maja 2021, 19:04
michcio123 pisze:
03 maja 2021, 18:56
przez ten telefon przeszły simki Plus i T-mobile
Tez musisz ręcznie zlecić uruchomienie Volte/Vowifi. W Plusie sms aktywacyjny. W T-Mobile na czacie
W plusie i w T-mobile było zlecone smsem kilka dni temu i nie działa pomimo iż potwierdzenia o aktywacji przyszły wiec zakładam jakiś problem w telefonie. Suwaki volte vowifi i rozmowy video szare bez możliwości włączenia.
 #1116094  autor: Mixiorek
 06 maja 2021, 13:29
Samsung XCover 5 - jest wsparcie dla VoLTE w TMobile. Jako, że to Samsung istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo wsparcia dla pozostałych sieci.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1116179  autor: 3G
 07 maja 2021, 17:30
Będzie.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1116186  autor: muddy
 07 maja 2021, 18:23
Moja hipoteza dotycząca Samsunga: w przypadku Androida 10 lub starszego - brand ma znaczenie (tzn. telefony brandowane wspierają tylko jedną sieć). Od Androida 11 obsługa zaszyta jest w aplikacji telefonu a nie konfigurowana w CSC, więc brand nie ma znaczenia. Jeśli ktoś zna przypadek niezgodny z powyższym - proszę o informację.

MM
  • Strona 128 z 138
  • 1
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 138
  • 1
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 138