DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 65 z 65
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
 #1115837  autor: korkodyl
 01 maja 2021, 23:51
Jasne Remington, tylko, że ja zajrzałem na komputerze i szok, potem w apce, no nie ma. Dzwonię więc a babka mi mówi, że ja to zużyłem już w marcu :shock: więc wysmarowałem reklamację. Dopiero później przypomniałem sobie o kodzie.
 #1115839  autor: Remington
 02 maja 2021, 00:15
Nie wiem jak jest w Play, ale na wielu infoliniach konsultanci mają tak samo podatną na rozsynchronizowanie nakładkę.
 #1115979  autor: korkodyl
 04 maja 2021, 13:19
Spieszę z odpowiedzią.
Reklamacja uznana, oddali 30zł za dwa pakiety. Co najśmieszniejsze, pakietów nie widać na play24 ani w apce, ale pod *104# już tak. Później sprawdzę czy działają czy pobiera z konta.
 #1115984  autor: korkodyl
 04 maja 2021, 15:46
Przetestowane, pobiera z pakietu, na play24 połączenie widoczne jako "minuty do innych sieci". Widać coś im się nieźle wysypało.
 #1115988  autor: korkodyl
 04 maja 2021, 16:27
No właśnie chyba nie... Jak dzwoniłem 1 maja to babka mi powiedziała, że zużyłem te minuty już w marcu, co jest bzdurą. Natomiast w odpowiedzi na reklamację napisał, że nie ma możliwości przywrócenia pakietów i dał rekompensatę.
 #1116002  autor: Remington
 04 maja 2021, 19:02
Wiedzą o problemie, IT rzekomo nad nim pracuje, ale pocieszają, że z pakietu można korzystać i tylko nie jest on widoczny w P24.
 #1116007  autor: 7xx654465
 04 maja 2021, 20:12
Tak, taką informację pierwotnie przy kontakcie z bok usłyszałem, że pod *104#
Wszystko gra, tylko apka ma błąd, po sprawdzeniu okazało się jednak że minut brak, przy próbie połączenia info o braku wystarczających środków...
 #1116085  autor: Nabuchodonozor
 06 maja 2021, 09:40
Już blisko tydzień mija od wyzerowania stanu minut w widocznego w Play24 dla taryfy OdNowa. Nadal pokazuje zero, mimo że saldo wynosi około 40 minut. Dział IT działa niespiesznie albo nie wie co zrobić z problemem. Może zamiast celebrytów do reklam, nie play zatrudni prawdziwych fachowców z tzw. IT.
 #1116086  autor: Remington
 06 maja 2021, 09:47
Zapomniałem się pochwalić, że wraz ze zniknięciem mojego pakietu minut z P24, pojawiła się cała 1 minuta do Play 🤣
 #1116638  autor: korkodyl
 18 maja 2021, 19:14
Coś się zmieniło. W apce i na www pojawiła się nowa pozycja "Minuty do innych sieci" i tu pokazał się mój pakiet prawidłowo. Pozostała pozycja (tu wcześniej był ten pakiet) "Minuty do wszystkich sieci" pokazuje 0 min.
  • Strona 65 z 65
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65