DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 70 z 72
  • 1
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
 #1112993  autor: fwitkowski17
 08 mar 2021, 12:00
Freemindostr pisze:
08 mar 2021, 11:23
Od dzisiaj oficjalnie można włączać volte i vowifi . Wystarczy rozmowa z klnsultantem na czacie.
Nie trzeba prosić na czacie ;-). Wystarczy wysłać dwa SMSy:
- TAK na 80534 (VoLTE)
- TAK na 80535 (VoWiFi)
 #1112997  autor: marcz123456
 08 mar 2021, 12:32
I trzeba mieć jeszcze kompatybilny telefon.
Mimo że nokia zapiera się że 7+ wspiera volte to nawet w ustawieniach tego nie mam.
Sprawdzałem na różnych SIM, i nic.
 #1113010  autor: iSiO
 08 mar 2021, 15:47
Ja przeszedłem kilka dni temu z Orange do T-Mobile do taryfy GO i jestem zawiedziony zmiana. Od początku same problemy, na początku nie przyszły w ogóle ustawienia internetu i MMS, net przez to działał po LTE w dziwny sposób, strony się wczytywaly a komunikatory nie działały. Po powrocie na wifi przychodziły zaległe wiadomości. Pisałem o tym na tym czacie w aplikacji to usłyszałem że to wina aplikacji i na pewno mają awarie. Poprosiłem o wysłanie ustawień MMS i internet, konsultant wysyłał ale nic nie dochodzilo, okazało się że w momencie blokady smsów i mmsow premium, blokujemy również możliwość odebrania wiadomości konfiguracyjnych. Dziś widzę że ruszyło voLTE i vowifi i też nie mogę aktywować ani smsem ani na czacie bo konsultant twierdzi że to u nich nie działa. Obsługa przez aplikację i stronę również słaba, nie da się zablokować połączeń z numerami zastrzeżonymi, nie da się wyłączyć poczty głosowej.
 #1113011  autor: marcin19883
 08 mar 2021, 15:55
W T-Mobile wszystko trzeba ustawiać ręcznie poprzez kody lub w BOK. Ja nie miałem na to siły, bo lubię wszystko sam kontrolować. Dlatego wróciłem również do Orange.
 #1113016  autor: 7xx654465
 08 mar 2021, 16:43
Obsługa przez aplikację i stronę również słaba, nie da się zablokować połączeń z numerami zastrzeżonymi, nie da się wyłączyć poczty głosowej.
[/quote]
Dzwonisz do BOK i wyłączą pocztę, oraz zablokują połączenia z nr zastrzeżonych.
 #1113107  autor: janekiwan
 10 mar 2021, 12:13
Przeniosłem się do GO, aktywowałem VoLTE i VoWiFi. Ale wygląda mi na to, że nie działa EVS (brak ikonki HD+ podczas połączenia, która była obecna w Orange Flex). Też macie takie symptomy?
 #1113110  autor: janekiwan
 10 mar 2021, 12:29
Być może, ale testowałem na infolinii x-komu, która niby ma EVS. Może polecicie jakiś program na Adnroida do sprawdzania w jakim kodeku i bitracie odbywa się rozmowa?
 #1113150  autor: marcin19883
 10 mar 2021, 23:18
janekiwan pisze:
10 mar 2021, 12:29
Może polecicie jakiś program na Adnroida do sprawdzania w jakim kodeku i bitracie odbywa się rozmowa?
Menu serwisowe Samsunga, jeśli masz taki telefon. A aplikacja Network Signal Guru wymaga roota.
 #1113197  autor: janekiwan
 11 mar 2021, 21:08
To ciekawe bo generalnie od poniedziałku jak przeniosłem numer to nie dość, że ani razu mi nie zestawiło połączenia z EVS (ikonka HD+), to nawet żadne połączenie nie miało według telefonu zwykłego HD voice (ikonka HD). Podczas gdy w Orange niemal każde połączenie, poza połączeniami na numery stacjonarne było realizowane co najmniej w HD voice (a przynajmniej miało ikonkę HD). Niestety nie mam Samsunga, oraz nie chcę mi się rootować telefonu żeby to dokładnie sprawdzić (mój telefon to OnePlus 8 Pro).
  • Strona 70 z 72
  • 1
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 1
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72