DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1112747  autor: Achilles
 03 mar 2021, 20:42
Cześć, od miesiąca mam problem z nju na kartę - brak internetu (oferta 9zł za 9gb)
Dzwoniłem na infolinię, niby coś tam zrobili, dwa dni podziałało i znowu przestało.
Resetowałem punkt dostępu - nic nie dało.
Telefon: moto g6, android 9
Gdy tylko włączam transmisje danych pojawia się znak x przy zasięgu.
Obrazek
Przez dwa lata wszystko dobrze działało.
Mogę coś zrobić po mojej stronie?
 #1112749  autor: Remington
 03 mar 2021, 20:44
Włożyć kartę do innego urządzenia i sprawdzić. Najlepiej do iPhone lub iPada, bo on ma zaszyty APN.

Rozmowy i sms działają? Mnie ten wskaźnik nie kojarzy się z brakiem netu, widuję go gdy tel. nie loguje się do sieci.
 #1112752  autor: marcin19883
 03 mar 2021, 20:56
Znak x przy zasięgu, to brak połączenia internetowego. Spróbuj się zalogować na swoje konto nju i sprawdzić w wykazie połączeń, czy są połączenia z netem. Wejdź w zakładki usługi i sprawdź usługi włączone. Nie pamiętam dokładnie, ale w Orange jest blokoda neta. Może w nju też?
 #1112754  autor: Achilles
 03 mar 2021, 21:06
Dzięki, w zakładce usługi mam pakiet internetu nieaktywny.
Według smsa 13 lutego pakiet został włączony. Kilka dni później pani pracująca na infolinii potwierdziła.
 #1112755  autor: marcin19883
 03 mar 2021, 21:10
Achilles pisze:
03 mar 2021, 21:06
w zakładce usługi mam pakiet internetu nieaktywny.
Czyli błąd systemu, jeśli pakiet nieaktywny a go kupiłeś. Jak najszybciej zgłoś to i powiedź, że się nie aktywował.
 #1112757  autor: Achilles
 03 mar 2021, 21:21
Dzięki, zgłoszone. Wg infolinii pakiet internetu włączony. Mają 'odświeżyć lokalizację' cokolwiek to znaczy, czyli to samo co ostatnio proponowali. Muszę rozejrzeć się za nowym operatorem.
Dziękuje za pomoc.
 #1112759  autor: marcin19883
 03 mar 2021, 21:54
Achilles pisze:
03 mar 2021, 21:21
Wg infolinii pakiet internetu włączony
Zgłoś problem przez konto nju w odpowiedniej zakładce. Pisemnie lepiej rozwiązują sprawy. Oczywiście wybierz Reklamacje.
 #1112762  autor: Remington
 03 mar 2021, 22:30
Co Wy zbaczacie w kwestię pakietu przecież to nie przyczyna. To wygląda na brak możliwości nawiązania sesji, a to powoduje błędny APN w telefonie albo wyłączona usługa transmisji danych po stronie sieci.

@Achilles
czy próbowałeś w innym telefonie? To pierwsza rzecz jaką trzeba zrobić w razie jakiegokolwiek problemu technicznego.
 #1112839  autor: Karlos20
 04 mar 2021, 22:29
Orange / nju sprawia na niektórych urządzeniach kłopot z dostępem do transmisji danych, a raczej jej brakiem.
Rozwiązaniem jest dodanie lub zmiana profilu APN z "internet" na "internetipv6".
Konfiguracja dla APN internetipv6

Nazwa konfiguracji: Internet IPv6
APN (punkt dostępu): internetipv6
Nazwa użytkownika: internetipv6
Hasło: internetipv6
Uwierzytelnianie: PAP
Typ APN: default,supl
Protokół APN: IPv6
Protokół APN podczas roamingu: IPv4
Można też wbić tylko ustawienia podstawowe:
APN: internetipv6
Nazwa użytkownika i hasło: internet. U mnie takie działają na iPhonie.
 #1112856  autor: Przemix
 05 mar 2021, 13:07
a z kolei u mnie w firmie na kilkunastu xiaomi trzeba było ręcznie zmieniać z APN na odwrót: z intenetipv6 na internet, bo tylko po ipv4 działało.

0,5GB więcej w Dropbox po rejestracji z linka https://db.tt/2TAqb2vA8p
32 minuty na hulajnogi Hive - podaj przy rejestracji w aplikacji: wo3MowGs
10zł na hulajnogi Lime - podaj RUBKS7Q
20zł na hulajnogi CityBee - podaj kod JN8CH
 #1112865  autor: marcin19883
 05 mar 2021, 17:05
U mnie na starym telefonie mam po ipv4, na nowym ipv6 i na każdym Nju/Orange działa.
 #1112869  autor: Remington
 05 mar 2021, 18:06
Remington pisze:
03 mar 2021, 22:30
@Achilles
czy próbowałeś w innym telefonie? To pierwsza rzecz jaką trzeba zrobić w razie jakiegokolwiek problemu technicznego.

Tymczasem autor chyba nie liczy zbytnio na naszą pomoc, skoro od niemal 2 dni tu nie zajrzał, ani nie odpisał jak jest na innym sprzęcie lub APN-ie. Albo rozwiązał już swój problem.