DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 38 z 42
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 42
 #1112808  autor: 24bis24
 04 mar 2021, 14:44
Karlos20 pisze:
04 mar 2021, 14:35
Masz kłopot z Heyah01, Heyah na kartę/abonament czy samym T-Mobile (nawet internetem mobilnym)? Dzwonisz do BOA T-Mobile lub idziesz do salonu. Proste.
To napiszę jeszcze raz Tobie z Heyah01 nic nie załatwisz w salonie T-Mobile.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1112815  autor: Karlos20
 04 mar 2021, 18:12
24bis24: załatwisz, ale posprzedażowo (obsługa klienta). W sprawie poprawności działania usług, sklep T-Mobile musi Ciebie obsłużyć. To tak jakbyś kupił online ofertę u nich internetu mobilnego i byś nie mógł u nich zgłosić problemu technicznego, czy dostać odpłatnie duplikatu SIM.
Zejdź na ziemię. Infolinia Heyah czy Heyah01 to BOA T-Mobile jak również konsultanci w punktach T pomogą załatwić większość spraw posprzedażowych. Od tego oni tu są.
 #1112816  autor: 24bis24
 04 mar 2021, 18:23
Karlos20 pisze:
04 mar 2021, 18:12
To tak jakbyś kupił online ofertę u nich internetu mobilnego i byś nie mógł u nich zgłosić problemu technicznego, czy dostać odpłatnie duplikatu SIM.
tylko duplikat SIM otrzymują osoby fizyczne, abonament i karta nie działalność gospodarcza w T-Mobile za darmo (salon). Wiem pisałeś ogólnie :mrgreen:
Trzymajmy się H01 o tym jest temat a nie internetu mobilnego zakupionego online.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1112820  autor: Karlos20
 04 mar 2021, 18:55
24bis24: gdyby nie obsługa infolinii BOA T-Mobile/Heyah, nie moglibyście skutecznie zgłaszać kłopotów działania usług czy ściągania kasy za subskrypcje, tuż po starcie Heyah01. A to jest akurat plus tej oferty subskrypcyjnej (Flex ma tylko czat dla porównania).
 #1112822  autor: 24bis24
 04 mar 2021, 19:12
Karlos20 pisze:
04 mar 2021, 18:55
24bis24: gdyby nie obsługa infolinii BOA T-Mobile/Heyah, nie moglibyście skutecznie zgłaszać kłopotów działania usług czy ściągania kasy za subskrypcje, tuż po starcie Heyah01. A to jest akurat plus tej oferty subskrypcyjnej (Flex ma tylko czat dla porównania).
odwracasz kota ogonem przecież nie chodzi o obsługę BOA T-Mobile/Heyah tylko sprawa tyczy się otrzymania duplikatu karty sim H01 w salonie T-Mobile.
Karlos20 pisze:
04 mar 2021, 18:55
nie moglibyście
a w takim razie jak Ty to czynisz?

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1112826  autor: Karlos20
 04 mar 2021, 19:53
24bis24: jeśli systemy operatora pozwalają, to czemu ma duplikat karty T-Mobile nie działać w ramach Heyah01? Play pozwala wymienić SIMkę, gdy korzystasz z Play Next, Fakt Mobile, czy RBM.
No i czemu też nie miałaby nie działać karta SIM z Orange lub nju, gdy taka osoba zmigrowała do Flexa? Jak widać wszystko można.
 #1112837  autor: Remington
 04 mar 2021, 22:02
@24bis24 i @Karlos20,
Wasza dyskusja jest banalna do rozwiązania (podobnie jak z drugim wątkiem dot. TM). Zamiast mówić jeden jedno, drugi drugie napiszcie: na jakiej podstawie opieracie swoje twierdzenia?

Gdy H01 startowała, to była mowa, że ma osobny system, coś nowego zrobionego na kolanie, z niczym niepowiązanego itp. Jednak minęło już trochę czasu i systemy mogły się „wygrzać”, zostać zintegrowane itd. itp. Podobnie jak wewnętrzne procedury.

Stąd uzasadnienie Waszych stanowisk, najlepiej ze wskazaniem z kiedy pochodzi Wasza wiedza, powinno jednoznacznie wyjaśnić sprawę.
 #1112838  autor: 24bis24
 04 mar 2021, 22:21
Remington pisze:
04 mar 2021, 22:02
@24bis24
na jakiej podstawie opieracie swoje twierdzenia?
wypowiem się co do H01 temat dotyczy postu z dnia:Mattia Ferrari z
30 wrz 2020, 10:06.
`` Po wymianie karty SIM w punkcie T-mobile
przestało działać więcej niż myślałem, że się da.``
i ustosunkowałem się do tego okresu. Moja wiedza na ten temat podparta wieloma wpisami w tym wątku, wieloma rozmowami z H/T-M infolinia oraz wizytami w salonie T-M ( konkretnych na danej ulicy) gdzie byłem odsyłany przez konsultantów działu technicznego celem potwierdzenia dokumentów składanych przeze minie drogą@. Oczywiście w konkretnym salonie nie czekały na mnie dokumenty do potwierdzenia i dalsze działania wracały na słuchawkę infolinii. Tak jak piszę tu cały czas ja podaję informacje sprawdzone osobiście a nie wyczytane na stronie głównej bądź w komentarzach pod wpisem redaktorka bądź regulaminu. I tyle mam w tej kwestii do powiedzenia.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1112847  autor: surface123
 05 mar 2021, 07:59
Czy ktoś mi odpowie :) ?

W Heyah01 już działa volte i wifi calling ?
Myślę nad przejściem do Heyah01 lub do Flexa

Aczkolwiek Flex wychodzi jednak drożej... Nawet przy dwóch SIM rodzina
 #1112848  autor: JS1x5
 05 mar 2021, 08:06
surface123 pisze:
04 mar 2021, 22:02
W Heyah01 działa już volte i wifi calling ?
Konsultowałem to w BOA T-Mobile i wg nich na ten moment jeszcze nie. Podobno ma ruszyć w okolicach połowy roku. Ale na moim smartfonie widzę te usługi jako możliwe do włączenia, takie które sieć oferuje, natomiast po organoleptycznym sprawdzeniu okazuje się, że fizycznie jeszcze ich brak. Nie ma ikon w powiadomieniach, a wg netmonitora lub nawet ikony sygnału sieci okazuje się, że rozmowy zrzucane są póki co do 3G. :(
  • Strona 38 z 42
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 42
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 42