No mnie definitywnie nie lubią
szósta próba od początku lutego i konsultanci idą cały czas w zaparte
. Ktoś może jeszcze potwierdzić, że już działają te usługi?


Moderator: Moderatorzy
marcin19883 pisze: ↑28 lut 2021, 00:25Mi w kilka minut wszystko ruszyło. Teraz czekamy na oficjalny start. Mam nadzieje, że już w poniedziałek![]()
Teraz to wiem, że od zawsze była moźliwość aktywacji w systemie ręcznie, ale konsultanci mają zakaz właczania. Wystarczyło pokazać link z screenem, że inny konsultant włączył, to nagle opcja sie pojawiła i też aktywował
Tak zrobiłem, ale wychodzi na to, że Orange grubo kombinuje z IMS. Po dwóch/trzech godzinach miałem już znowu zablokowane, na SIMce na której przez prawie rok IMS działał bez żadnego problemu mimo telefonu bez certyfikacji. Z kolei w tym samym telefonie na SIMce Flexa wszystko cały czas śmiga.