Użytkownik
mariusz9a
Poważnie?f0ku5 pisze: ↑25 lut 2021, 16:12W moim odczuciu jest to całkowicie normalne, że przy przełożeniu karty SIM do niewspieranego telefonu usługi są deaktywowane. Nie wiem co w tym widzisz chorego. Natomiast oczywiście powinno być tak, że włożenie karty SIM ponownie do obsługiwanego telefonu ponownie te usługi aktywuje. Jeżeli tak nie jest to owszem, fajnie by było to zmienić.Kryniczanin pisze: ↑25 lut 2021, 09:57Człowieku wstajesz rano - masz rozładowany telefon bo zapomniałeś naładować. Przekładasz kartę do starego na 24 godziny a tu cyk Orange deaktywuje Ci podstawowe usługi i każe dzwonić do BOK by je ponownie aktywować po włożeniu do naładowanego już telefonu. To jest według Ciebie normalne? Zacznij myśleć trochę tą głową bo to jest chore.
P.S. Zniesiona manualna akceptacja postów nie oznacza, że masz przyzwolenie na powrót do wycieczek osobistych.
To jest dobre porównanie - wkładasz kartę do Nokii 3310 tej z 2000 roku - operator powinien zdeaktywować 5G, VoLTE, Wifi Calling, GPRS, MMS, HD Voice na łączach (jak się da:-) ) no i dla dobra klienta zabrać pakiet internetowy no bo dopiero od Nokii 3330 była przeglądarka WAP:-)...ale na tej 3330 transmisja była pod CSD z tego co pamiętam:-)Poważnie?A co to ma do rzeczy? Po kiego dezaktywować usługę? To 3G, 4G, 5G czy inne usługi też powinni Ci wyłączać na Twoim koncie jak przełożysz kartę do telefonu który ich nie wspiera? Niech sobie ona jest aktywna na koncie, a że terminal jej nie wspiera to co z tego? Po porostu na tym terminalu usługa nie działa i koniec
Przełożysz kiedyś kartę do terminala wspieranego to zadziała. także tutaj się akurat zgadzam z Kryniczanin - jest to bez sensu działanie ze strony operatora.
marcin19883 pisze: ↑28 lut 2021, 00:25Mi w kilka minut wszystko ruszyło. Teraz czekamy na oficjalny start. Mam nadzieje, że już w poniedziałek![]()
Teraz to wiem, że od zawsze była moźliwość aktywacji w systemie ręcznie, ale konsultanci mają zakaz właczania. Wystarczyło pokazać link z screenem, że inny konsultant włączył, to nagle opcja sie pojawiła i też aktywował
Tak zrobiłem, ale wychodzi na to, że Orange grubo kombinuje z IMS. Po dwóch/trzech godzinach miałem już znowu zablokowane, na SIMce na której przez prawie rok IMS działał bez żadnego problemu mimo telefonu bez certyfikacji. Z kolei w tym samym telefonie na SIMce Flexa wszystko cały czas śmiga.