DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 68 z 69
  • 1
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
 #1111956  autor: marcin19883
 20 lut 2021, 15:06
surface123 pisze:
20 lut 2021, 14:01
Próbowałem dzisiaj włączyć w taryfie frii volte.i wifi calling
Pisałem o tym z tydzień temu. Uparci są i mają zakaz włączania lub opcja w systemie zaginęła :lol: Szefostwo zakazało pod groźbą utraty pracy. Dziwne, że w innych sieciach jakoś mogą ręcznie włączać Volte i VoWifi...
 #1112021  autor: adrjannn
 21 lut 2021, 15:57
Skoro T-Mobile jest '... do klienta' to dlaczego jeszcze siedzicie w tej sieci?
Traktowanie użytkowników prepaid gorzej - ograniczenie prędkości do 15Mb/s, brak voLTE, voWIFI. O usługę LTE trzeba się prosić na chacie...
Ostatnio zmieniony 21 lut 2021, 16:43 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: wymoderowano wulgaryzm
 #1112028  autor: marcin19883
 21 lut 2021, 17:42
adrjannn pisze:
21 lut 2021, 15:57
ograniczenie prędkości do 15Mb/s, brak voLTE, voWIFI. O usługę LTE trzeba się prosić na chacie...
W taryfie GO nie ma tych problemów. Wszystko śmiga domyślnie. A za kilka dni Volte, VoWifi dla prepaid.
 #1112035  autor: Karlos20
 21 lut 2021, 18:07
Kończy się luty, a tych usług nadal nie ma... Po co się tak zapowiadali?
 #1112040  autor: marcin19883
 21 lut 2021, 18:32
surface123 pisze:
21 lut 2021, 17:52
Masz sprawdzone info czy zgadujesz ?
"Potwierdzamy, że w lutym tego roku rozpoczniemy komercjalizację dostępu do VoLTE i WiFi Calling dla klientów prepaid"
żródło: Biuro Prasowe T-Mobile.
A poza tym konsultanci w kółko mówią, że pod koniec lutego.
 #1112045  autor: marcin19883
 21 lut 2021, 18:57
surface123 pisze:
21 lut 2021, 18:49
No jeszcze 3-4 dni im zostały...
Ja w grudniu włączyłem ręcznie na czacie. Działa idealnie, chociaż niektóre infolinie nie działały. Teraz od ok 2 tygodni śmiga każda infolinia :-) Więc może to finał i uruchomią w końcu.
 #1112194  autor: iphoneski
 23 lut 2021, 18:37
Raczej ich fantastyczne platformy nie są w stanie ogarnąć takiego rozróżnienia, więc z braku możliwości wspaniałomyślnie będzie działało wszędzie o ile się nie zepsuje.
 #1112271  autor: marcin19883
 24 lut 2021, 20:07
Znalazłem błąd w systemie :D Taryfa GO. Wysyłając smsa na nr 4388(bezpłatny) kasuje nas jak za smsa. To nr do zarządzania zgodami marketingowymi. Konsultant zwrócił kasę i miał gdzieś wysłanie zgłoszenia błędu :lol:
 #1112346  autor: fwitkowski17
 25 lut 2021, 18:46
Dziś zauważyłem że w aplikacji Mój T-Mobile w zakładce Usługi pojawiły się opcje blokowania usług Premium:
Obrazek
  • Strona 68 z 69
  • 1
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 1
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69