DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 6 z 8
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
 #1108851  autor: sql
 27 gru 2020, 17:35
Czy ja dobrze rozumiem w Play nie ma koniecznego stażu w sieci 6 miesięcy jeśli chodzi o zwroty po przeniesieniu numeru/wygaśnięciu konta:
https://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=16784
W T-Mobile/Heyah jest konieczny staż 6 miesięcy https://www.telepolis.pl/wiadomosci/pra ... t-pre-paid
W Orange (jak wkrótce uruchomią zwroty) konieczny jest staż 6 miesięcy w sieci:
https://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=17035

Jak coś to mnie poprawcie.
 #1109692  autor: sql
 09 sty 2021, 12:56
Czy ja dobrze rozumiem w Play nie ma koniecznego stażu w sieci 6 miesięcy jeśli chodzi o zwroty po przeniesieniu numeru/wygaśnięciu konta:
https://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=16784
W T-Mobile/Heyah jest konieczny staż 6 miesięcy https://www.telepolis.pl/wiadomosci/pra ... t-pre-paid

W Orange (jak wkrótce uruchomią zwroty) konieczny jest staż 6 miesięcy w sieci:
https://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=17035

Jak coś to mnie poprawcie.

Co do Orange odpowiedzieli mi na reklamację.
Stanowisko Spółki wraz z uzasadnieniem merytorycznym dotyczącego zwrotu środków przedstawiliśmy w odpowiedzi z 07.01.12.2021 po zapoznaniu się 
ze zgłoszeniem z 17.12.2020. 

15.02.2021 wniosek będą mogli złożyć Konsumenci, których środki wygasły do 30 dni kalendarzowych wstecz, ale już nie ci, którzy środki te utracili np. w grudniu 2020 lub wcześniej. 

Czyli można złożyć wniosek np. 20 stycznia 2021 roku, później mieć te kilka dni na złożenie wniosku od 15 lutego 2021r.

„Których środki wygasły” to chyba ich nadinterpretacja? Zwrot jak rozumem dotyczy zarówno osób które utraciły ważność konta jak i co przeniosły numer. Zgadza się?
 #1109695  autor: Remington
 09 sty 2021, 13:08
Samo wygaśnięcie raczej nie, dopiero całkowite wyłączenie numeru. Jednak ostatnie zmiany w regulaminach czy cennikach chyba zupełnie wygasanie usuwają. Jedynie poł. wychodzące się utraci, środki zostaną. .

Dlatego wprowadzają te różne opłaty za nieaktywność itp. by w majestacie prawa czyścić konta.
 #1109956  autor: rymi
 13 sty 2021, 14:47
serdecznie dziękujemy, że korzystają Państwo z oferty Orange na kartę
i cieszymy się z okazanego nam zaufania. W związku z tym przekazujemy ważną informację. Zgodnie z decyzją Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów od 15 lutego 2021 r. w ofercie Orange na kartę wprowadzamy nową możliwość - zwrot środków pozostałych z doładowań.
Zwrot środków nastąpi w przypadku:

przeniesienia numeru do innego operatora
lub
upływu okresu ważności połączeń przychodzących.


http://www.orange.pl/zwrot-srodkow
 #1110447  autor: baranke
 21 sty 2021, 19:22
bartek99988 pisze:
17 sty 2021, 11:10
Czy ktoś starał się już o zwrot środków z oferty na kartę T-Mobile? Ile czekaliście na zwrot środków po złożeniu dyspozycji?
Ja skorzystałem z tej opcji po przeniesieniu numeru i to nie trwało długo, jakieś max dwa tygodnie, ale po wysłaniu wniosku zadzwonili by się upewnić i potwierdzić, czy to na pewno ja wysłałem ten wniosek :D
czy może ktoś inny chce przejąć ten zwrot... tacy sprytni :P

Ciekawi mnie natomiast PLAY... oni nie mają żadnego regulaminu dotyczącego zwrotów... w Timo jest dość nawet porządnie zrobiony regulamin, oraz ładny wniosek do wypełnienia. Orange też ładnie opisuje na swojej stronie.. a Play nic. Na czacie każą wchodzić na stronę gsmaniaka albo UOKiK
 #1110458  autor: Camis
 21 sty 2021, 21:32
baranke pisze:
21 sty 2021, 19:22
Ciekawi mnie natomiast PLAY... oni nie mają żadnego regulaminu dotyczącego zwrotów... w Timo jest dość nawet porządnie zrobiony regulamin, oraz ładny wniosek do wypełnienia. Orange też ładnie opisuje na swojej stronie.. a Play nic. Na czacie każą wchodzić na stronę gsmaniaka albo UOKiK
Wystarczy napisać email z wnioskiem, pisałem wyżej po dostaniu zwrotu.
  • Strona 6 z 8
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8