• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1108257  autor: aster
 16 gru 2020, 20:03
Jest tu może ktoś kto ma doświadczenie w zarządzaniu numerami w panelach usera w różnych sieciach, tak by móc porównać pod kątem możliwości, łatwości obsługi, itd.?

Obecnie zarządzam własnymi numerami w rodzinie 4-osobowej (wszyscy na prepaidzie), do tego numerami rodziców (abo na działalność), kilkoma innymi numerami, natomiast wszystko działa super sprawnie i wygodnie w panelu Play24.

Ma ktoś porównanie jak to wygląda w innych sieciach? Jedynie jeszcze w Plus mam doświadczenie z panelem (porażka kompletna) oraz jeszcze w Orange (jest ok choć do Play daleko). Najbardziej mnie ciekawi T-Mobile, używa go ktoś wraz z panelami/apką innych sieci aby mieć porównanie?
 #1108262  autor: Remington
 16 gru 2020, 21:42
Pewnie wielu. Już dawno pisałem, że Play nie mogąc zapewnić wysokiego poziomu jakości korzystania z samego telefonu (mała sieć przy dużej liczbie klientów, roaming, priorytety, lejek itd.) od początku zapewnia dobrą jakość tam gdzie może czyli co zależy od niego bezpośrednio - aplikacje, innowacyjne usługi itp.

Môj subiektywny ranking ich systemów samoobsługi to:
1. Play dawniej
2. Play obecnie
3. Orange
4. nikt, żeby był należny odstęp 😉
5. Plus (mimo upierdliwego logowania prepaid oraz braku wykazu połączeń przez www)
6. TM
 #1108426  autor: green90000
 20 gru 2020, 12:52
Systemy samoobsługi w Play i Orange są bardzo podobne jeżeli chodzi o funkcjonalność - w obu można samodzielnie wykonać praktycznie wszystkie operacje na numerach.

Zamieniłbym jednak Play i Orange miejscami. Głównie dlatego, że w Play24 kontakt z operatorem jest możliwy tylko za pomocą aplikacji na smartfonie. W wersji webowej P24 nie ma takiej możliwości.
W Orange obsługa za pomocą czatu działa bardzo sprawnie.

Co do systemów dwóch pozostałych sieci - zgadzam się, dno.
 #1109632  autor: aster
 08 sty 2021, 01:07
Dzięki Panowie. W Play ostatnio są jakieś zmiany bo teraz w apce już nie mam dostępu do wszystkich powiązanych numerów co wcześniej ("wyparowały"), natomiast jak się zaloguję przez www to wszystko jest po staremu (przynajmniej na razie!).

Orange dawno nie używałem, ale ogólnie dawało radę choć layout i nawigacja były jakieś mało intuicyjne.

Dla mnie kompletnym nieporozumieniem był Plus. Nigdy więcej. Apka, strona, wszędzie jakoś inaczej i ogólnie mega bajzel.

Ale żeby TM był na szarym końcu to jestem zszokowany. Jedynie ich apki/panelu nie używałem, ale nie sądziłem że może być jeszcze gorzej niż w Plusie. :shock:
 #1109637  autor: Remington
 08 sty 2021, 09:16
aster pisze:
08 sty 2021, 01:07
Dzięki Panowie. W Play ostatnio są jakieś zmiany bo teraz w apce już nie mam dostępu do wszystkich powiązanych numerów co wcześniej ("wyparowały"), natomiast jak się zaloguję przez www to wszystko jest po staremu (przynajmniej na razie!).

O zmianach w Play24 możesz poczytać w dedykowanym wątku: viewtopic.php?f=3&t=130996
 #1109645  autor: Window
 08 sty 2021, 12:49
Co do panelów administracyjnych to według mnie obecnie jest lepszy Orange gdyż Play usunął robienie zgłoszeń i dał pomoc do apki. Co do Plusa najważniejszych danych m.in ilość GB w webowej wersji od razu nie zobaczysz tylko w aplikacji. Tak też patrząc jak oceniacie panele administracyjne w sieciach MNVO?
 #1109649  autor: Remington
 08 sty 2021, 13:45
Kiedyś krótko miałem Vikingów. Niby fajnie, ale beznadzieja - wszystkie dane z poprzedniego dnia.

Klucz - dno, mało danych, nic nie można było zrobić.

Lajt abo - nawet ok, choć pamiętam billing sprawiał jakieś problemy.

Najlepszy Virgin - można dużo zrobić i nie jest źle. Choć nie sprawdzałem jak działa prezentacja wykorzystania pakietów, na to ktoś się tu skarżył ostatnio.
 #1109740  autor: rsig
 10 sty 2021, 13:58
W których apkach głównych sieci można kontrolować numery z ich submarek? Wiem że do Play24 można podczepić numery z Redbulla (innych MVNO działających na infrastrukturze Play już chyba nie). A z apki Orange można kontrolować numery nju? I tak samo T-mobile -> Heyah?
 #1109742  autor: rsig
 10 sty 2021, 14:43
Nigdy się bliżej nie interesowałem MVNO, ale wiem że różnią się stopniem integracji z infrastrukturą operatora pod którego są podczepieni. Chodziło mi o tych najsilniej zintegrowanych, jak nju, Plush, Heyah.
 #1109746  autor: rsig
 10 sty 2021, 15:57
Remington pisze:
10 sty 2021, 14:52
Odpowiedziałem w zakresie MVNO czyli ofert komórkowych prowadzonych przez odrębne od W4 podmioty. Nju, Plush i Heyah to nie MVNO tylko submarki W4.
No i te submarki można kontrolować przez aplikacje macierzystych sieci?
 #1110366  autor: aster
 19 sty 2021, 21:34
Ostatnio mocno testuję wszystkie opcje obsługi konta w Play i opinie mam naprawdę skrajne. :)

Najlepiej działa stare logowanie do Play24 za pomocą przeglądarki. Wszystko tak jak należy, jedyny problem jaki miałem to naprawdę nietypowy przypadek: numery firmowe przeniesione ostatnio z abo na prepaid się nie wyświetlają. No i problem bo trzeba tam teraz ustawić taryfę, doładować, odpalić jakieś pakiety, itd.

Aplikacje Play24 zaś nie pokazują wcześniej dodanych numerów. Wszystko trzeba robić od nowa. Do tego jak się ma na kilku urządzeniach to na każdym trzeba to powtarzać bo się nie synchronizują. Makabra...

Najlepsze jaja są z czatem z Play. Jak bym wpisał tu treść rozmów to byśmy mogli się wszyscy pośmiać. :) Co się nie spytam to nagabują na Od Nowa jak jacyś akwizytorzy. Przed chwilą gościu na czacie napisał, że PRZENOSI mój numer do Od Nowa choć wcale o to nie wnioskowałem. Wow. Zobaczymy jak to się skończy...