Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
494
Rejestracja
28 lis 2017, 16:27
Lokalizacja
Jar
Ciekawe czy JAK ZAWSZE pominą heyah...Jarko92 pisze: ↑30 gru 2020, 15:32Zadzwoniłem do konsultanta pod *9797 w T-Mobile GO. Poprosiłem o włączenie usługi VoLTE. Konsul włączył bez żadnego problemu. Powiedział mi, że w mojej taryfie można te usługi już mieć. Zapytałem go co z 5G. Odpowiedział, że 5G póki co tylko abonament. Konsul był rzeczowy i wiedział co i jak. Po prostu kompetentny.
Z ciekawości zadzwoniłem pod numer *9797 i opowiedziałem konsultantowi, że jestem zainteresowany usługą VoLTE to Pan powiedział, że jak najbardziej już włącza... Ponoć tą usługę można włączyć samemu w serwisie miboa.t-mobile.pl. Ja ucieszony się rozłączyłem a po kilku minutach zauważyłem... że karta przestała logować się do LTE. Pewnie konsultant nie ogarnął o co mi chodzi i wyłączył mi LTE. Nic się w T-Mobile nie zmieniło. Trafić na ogarniętego konsultanta to chyba cud.Jarko92 pisze: ↑30 gru 2020, 15:32Zadzwoniłem do konsultanta pod *9797 w T-Mobile GO. Poprosiłem o włączenie usługi VoLTE. Konsul włączył bez żadnego problemu. Powiedział mi, że w mojej taryfie można te usługi już mieć. Zapytałem go co z 5G. Odpowiedział, że 5G póki co tylko abonament. Konsul był rzeczowy i wiedział co i jak. Po prostu kompetentny.
Przejrzałem MiBOA dla mojej karty Go!
Usługi VoXXX, odciążają sieć końcową operatora, szczególności VoWiFi. Kwestia wirtualizacji/wydajności platformy i łączy.
W sieci pełnej nonsensów, reklamującej się jako bez nonsensów, bezsensem będzie nonsens, blokowania bez nonsensownej usługi, która z nonsensem będzie przydatna Klientowi.